SUHDE 2013 - Irtosuhteita vai kestävää onnea?

SUHDE 2013 - Irtosuhteita vai kestävää onnea?

Torstai 24.10.2013 klo 5:30–9:00 Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki

Asiakaslähtöisyydestä kilpailukeino sisältömarkkinoinnin keinoin
MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä järjestää SUHDE 2013 aamupäiväseminaarin, jossa parhaat asiantuntijat tarjoavat tehokkaita työkaluja ja opettavaisia esimerkkejä, miten kannattavia, pitkäaikaisia asiakassuhteita luodaan, ylläpidetään ja seurataan.

Ihmiset hakevat verkosta tietoa enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Yritysten on tarjottava tietoa, joka palvelee ihmisten konkreettisia tarpeita ja vastaa heidän kysymyksiin. Tällainen sitouttava sisältö luo kohtaamisia, varmistaa hakukonenäkyvyyden ja tuottaa ansaittua näkyvyyttä.

Tilaisuudessa esiintyvät:
* Johnas Liljegren, Facebook/Ruotsi ja Lassi Miettinen, Dagmar
* JP Virtanen, Avaus Oy
* Tommi Pelkonen, Google Finland
* Ida Hakola, Vapa Media Oy

Eikä tässä vielä kaikki!
Kaikkien seminaariin osallistujien kesken arvotaan Markkinointi-instituutin vapaavalintainen jopa 2000 euron arvoinen kurssi markkinoinnin ja viestinnän osaamisalueelta. Jos olet kiinnostunut kestävästä onnesta etkä irtosuhteista - tämä seminaari on sinulle.

Suhde2013 seminaarin yhteistyökumppanit:

 Itella2013.jpg      Markinst_logo_netti-pieni.jpg       GhostWriters-logo-p.png

 


Ohjelma

8.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9.00

Social CRM - Miten sosiaalisen median avulla rakennetaan kestäviä asiakassuhteita
* Johnas Liljegren Facebook organisaatiosta Ruotsista ja Lassi Miettinen Dagmarista käyvät vuorokeskustelua aiheesta.

Johnas helps companies to understand how to drive business and brand objectives by engaging consumers on Facebook. He will share principles to build lasting customer relations that go beyond just the Facebook platform.
He will also cover how you can organize your company, respond to customers and reach out to existing customers via Facebook to drive engagement and provide mutually beneficial value.

Lassi Miettistä kiehtoo erityisesti tarinankerronta ja sisältömarkkinointi sosiaalisten medioiden avulla. Asiakassuhteiden rakentamisen ja syventämisen voi tuoda osaksi tätä tarinaa hyödyntäen yrityksen omia sosiaalisia kanavia ja tietoa omista asiakkaistaan.

 9.50  

Smart Marketing - Markkinoinnin automaatio yleistyy vauhdilla, miten hyödynnät sitä ja miten vältät sudenkuopat
* JP Virtanen Avaus Oy:stä kertoo miten markkinoinnin automaatio tehdään käytännössä ja avaa markkinoinnin automaatioon liittyviä kysymyksiä kuten B2B ja B2B ja B2C kohderyhmien erot, monikanavaisuuden ja asiakaskokemuksen huomioiminen.

10.50  

Kaikissa kanavissa, kaikille yleisöille, 24/7 - miten palvella sitouttavammin asiakkaita verkossa? 
* Tommi Pelkonen, Google

Tommi is working at Google as Head of Media Solutions. Prior joining Google, Tommi has worked at Frantic, at Finpro Budapest, at Satama Amsterdam&Helsinki and at Helsinki School of Economics in digital strategy and marketing roles. He has published several articles and is also the co-author of the MindTrek's 10 year publication from 2007. He is an active spokesperson about digital opportunities and continues to strive for innovation & continuous in the contemporary digital world. Tommi has been involved with digital business development since 1996 and keeps on pushing the Finnish markets forward in his current role at Google.

11.25

Sisältömarkkinoinnin ytimessä: Verkko pakottaa yritykset asiakaslähtöisyyteen
Sisällöt ovat lyhykäisyydessään se syy, miksi ihmiset käyttävät verkkoa. Siksi myös yritysten tulisi tarjota asiakkailleen inspiroivia tai hyödyllisiä sisältöjä osana markkinointia ja viestintäänsä. Sisältömarkkinoinnin ytimessä on asiakkaan tarpeiden ennalta tiedostaminen ja niihin vastaaminen. Sisällöillä luodaan kohtaamisia, varmistetaan hakukonenäkyvyys ja luodaan ansaittua näkyvyyttä.
* Ida Hakola, Vapa Media Oy

   - Pidätetään oikeudet ohjelman muutoksiin -

Esiintyjät

 Liljegren Johnas2013.jpg

Johnas Liljegren

Johnas toimii Ruotsin Facebook organisaatiossa Client Partnerina. Hän on sosiaalisen median strategi ja kaupallisesti vastuussa Suomen Facebookista.

 Miettinen Lassi2013.jpg

Lassi Miettinen
Strategic Planner Lassi Miettinen on sosiaaliseen mediaan erikoistunut digistrategi Dagmarissa. Hän on yksi keväällä 2013 julkaistun Social CRM - Mitä se on käytännössä - white paperin kirjoittajista. Dagmar julkaisi raportin yhteistyössä Asiakkuusmarkkinointiliiton kanssa. 

 VirtanenJP2013.jpg

JP Virtanen
Avaus Oy:n Senior Advisor, Digital transformation JP Virtasella on yli 15 vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja markkinoinnin automaatiosta. JP on ollut mukana implementoimassa uusia toimintatapoja ja marketing automation järjestelmiä lukuisille suomalaisille yrityksille. JP on yksi Avauksen perustajista. Avaus on yli 100 hengen asiantuntijayritys, joka tarjoaa yrityksille teknologia- ja markkinointipalveluita Suomessa ja Pohjoismaissa.

 Pelkonen Tommi2013-2.png

Tommi Pelkonen
Tommi Pelkonen johtaa strategista mediasuunnittelua ja -konsultointia Googlessa. Ennen Googlea hän on toiminut muun muassa Frantic Mediassa ja Satama Interactivessa erilaisissa tehtävissä kotimaassa ja ulkomailla.

 HakolaIda2013.jpg

Ida Hakola
Ida on Vapa Media Oy:n toimitusjohtaja ja sisältöstrategi. Sisältömarkkinoinnin ja sisältöstrategiaan keskittynyt Vapa Media suunnittelee tapoja, joilla yritykset kohtaavat asiakkaansa verkossa.


Osallistumismaksu

MARKin henkilöjäsenet 134 €

Muut osallistujat 199 €

Osallistumismaksuun sisältyvät Seminaariohjelman lisäksi maksuun sisältyy aamiainen.

Peruutusehdot:

* Mikäli osallistuminen peruutetaan 11.10.2013 tai sen jälkeen eikä kukaan toinen henkilö voi tulla tilalle, peritään peruutusmaksuna 50 %:a osallistumismaksusta. * Mikäli osallistumista ei etukäteen peruuteta eikä osallistuja saavu lainkaan paikalle, peritään koko osallistumismaksu.

Osallistujat

  • Aino Ahlnäs, Marimekko
  • Ville Alatalo, Fritid Film Oy
  • Mandi Alaterä, Lucrativo Oy
  • Marita Björkbom-Ristimäki, Multiprint Oy
  • Mia Boström, IKEA
  • Pasi Brusi, Stilus Oy
  • Tora Bränn, Bränn & Bränn Oy
  • Sari Castren, Viestilehdet Oy
  • Jussi Ertiö, Hansaprint Oy
  • Kati Faucitano, Aurinkomatkat
  • Nina From, Markkinointi-instituutti
  • Kristiina Fugleberg, If
  • Heidi Haila, TBWA\Helsinki
  • Ida Hakola, Vapa Media Oy
  • Lena Halén, Viestintätoimisto Contenta Oy
  • Petri Halonen, Mainostoimisto Atomi
  • Henrik Harberg, SEB
  • Juha Harttunen, Playmaker Oy
  • Pia Heikura-Oksanen, Sanoma News Oy
  • Sanna Helmikkala, Viestilehdet Oy
  • Tom Holmroos, Vahinkovakuutusyhtiö If
  • Sari Hormio, Freelancer
  • Anna-Riikka Hovi, Frankly Partners
  • Meja Hynynen, Seed Digital Media
  • Carl Högström, Calles Fönstertvätt
  • Ari Ilonen, Area
  • Tommi Immonen, Haaga-Helia AMK
  • Laura Jokinen, Marimekko
  • Leena-Kaarina Kaunonen,
  • Anu Kauppi, Helsingin Juhlaviikot
  • Esa Kerttula, Mainostoimisto Atomi
  • Maarit Keto-Seppälä, Liedon Vanhalinna -säätiö
  • Mari Ketola, Kustannus Oy Duodecim
  • Margit Kilkki, K-Plus Oy
  • Anna Kiminki, Sanoma News
  • Jouni Koistinen, Idealmainos Oy
  • Tuomas Korhonen, Talentum Media
  • Anne Kranck,
  • Sari Kunnas, Iloinen Kaiqu
  • Anja Kuoppa, Amusa Viestintä / AMusa Suomi Oy
  • Mari Kurkinen, A-Insinöörit Oy
  • Tero Lehtovuori, BISNODE
  • Hanna Leskinen, Marimekko
  • Johnas Liljegren, Facebook
  • Kirsi Linsuri-Sipilä, Neste Oil
  • Anssi Lintala, T:anssi
  • Nanna Lumio, Sana Services Oy
  • Christoffer Lundén, KSF Media Ab
  • Sanna Luodelahti, Suhdetoimisto Kram Oy
  • Elina Mansner, DNA Oy
  • Riitta Matsi, Taloustutkimus Oy
  • Juha Matturi, Paino-Arra Oy
  • Johanna Maula, Sanoma News/HS
  • Lassi Miettinen, Dagmar Oy
  • Merja Miettinen, Sanoma News
  • Markus Niemi, Steerprop Oy
  • Sanna-Kaisa Niikko, Marimekko
  • Jukka Nirkkonen, Mediasepät Oy
  • Marjukka Nousiainen, Poppis Markkinointiviestintä
  • Anne Otava-Mikkonen, Are Oy
  • Taija Paavola, SOL Palvelut Oy
  • Tommi Pelkonen, Google
  • Päivi Peltomaa, If
  • Kimmo Peränen, Lönnberg Print & Promo
  • Tanja Pietiäinen, Seed Digital Media Oy
  • Maarit Pirinen, Bisnode Marketing Oy
  • Kristiina Pispala, Pemamek Oy
  • Leena Poutanen, Itella Oy
  • Satu Puumala, Dagmar Oy
  • Juha-Matti Raunio, TBWA\Helsinki
  • Osmo Rekola, Uranus Oy
  • Yrjö Repo, T:mi Repomark
  • Sanna Reunanen, Viaplay
  • Tomi Riipinen, Mediasepät Oy
  • Riitta Rosenberg, Verohallinto
  • Minna Ruokolainen, Itella Logistics
  • Sini Ruuskanen, Metsä Group
  • Marko Salmi, Nitro Group Oy
  • Laura Salonen, Mrs. Muir & The Ghostwriters
  • Jaana Sarpaniemi, Hardworkinghouse
  • Tarja Sarvi, Webropol Oy
  • Anneli Satukangas, Rakennustieto Oy
  • Piritta Seppälä, Viestintä-Piritta
  • Martti Sillanmäki, RAY
  • Maikku Sillanpää, If Vahinkovakuutusyhtiö
  • Lauri Sipilä, MARK Suomen Markkinointiliitto
  • Mia Sipilä-Heikura, Konecranes Oyj
  • Tytti Sirola, GSP Group Oy
  • Minna Vehviläinen, MarketMuse
  • Iana Vesa, SRV Rakennus Oy
  • JP Virtanen, Avaus
  • Ulla Väistö, Tietotili
  • Maarit Wahlbom, Eläke-Fennia
  • Maria Wendell, KL-Kuntarekry Oy
  • Jussi Wiklund, TeliaSonera Finland Oyj

Ilmoittautuminen

Osallistun Maistelujatkoille 30.1
maksaja