Perinteinen asiakasviestintä meets Chatbot / Helsinki

Torstai 15.2.2018 klo 8:45–11:00 MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

Aggressiivinen viesti ja päivä pilalla? Miten vastata rakentavasti heittämättä bensaa liekkeihin? Onko tekstien yhtenäistämisestä apua hankalissa tilanteissa? Kiireellä kirjoitetut vastaukset johtavat usein väärinkäsityksiin ja kärjistävät vielä tilannetta, vaikka perimmäisenä tarkoituksena on ratkaista ongelmat. Nykypäivän haasteina ovat mm. välineiden kirjo, vastaamisen nopeus ja kirjoittamisen tiiviys.

Miten Chat asettuu nykyään asiakaskohtaamiskanavien suunnittelussa ja seurannassa? Miten löydät keinot teknisten avustajapalveluiden hyödyntämiseen asioinnin kehittämisessä ja opit huomioimaan miten palvelumallisi voi mahdollisesti muuttua päivittäisessä toiminnassasi.

Tule kuulemaan, mitä kannattaa ottaa huomioon asiakasviesteihin vastaamisessa ja millaisiksi viestit tulevaisuudessa kehittyvät.

Aamuteemassa esiintyvät:
* tietokirjailija Taina Parviainen, jonka uutuuskirja ”Paremmin sanottu kuin tehty” antaa vinkkejä siihen, miten kirjoitetaan paremmin sähköpostissa, somessa ja chatissa. Taina käy läpi mm. miten yritysten kannattaa yhdenmukaistaa viestintäänsä hankalia tilanteita varten ja niitä ennakoiden. Kirja on mahdollisuus ostaa tilaisuudessa.

* Toni Saarikko toimii osastopäällikkönä Telian digitaalisten asiointikanavien kehityksessä. Tonia motivoi ihmiskeskeisyys kehitystyön johtamisessa, ennakoiva esteiden poistaminen ja merkityksen luominen päivittäistekemiseen. Tukena työssä toimii vahva kokemus erilaisissa tehtävissä tietojärjestelmä- ja muutoshankkeiden piirissä viimeisten kymmenen vuoden aikana. Mottona Tonilla onkin ”rakkaudesta lajiin”.

Aamukahvitarjoilu. Tilaisuus on maksuton MARKin jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen – viimeistään 12.2. mennessä. Osallistujamäärä on rajattu.

Tervetuloa!

Ilmoittautuminen

maksaja