26.9. - MARK Digiaamu

Ohjelmallinen ostaminen

Tiistai 26.9.2017 klo 8:00–10:00 Sanomatalon auditorio, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki

Vaikuttavaa digitaalista mainontaa ohjelmallisella ostamisella
Sanoma on nostanut kuluvan vuoden aikana ohjelmallisen ostamisen tasavertaiseksi perinteisen mediamyynnin rinnalle ja avannut dataansa aiempaa monipuolisempaan käyttöön. Miten mainostajat hyötyvät ohjelmallisesta ostamisesta? Minkälaisia mahdollisuuksia data ja automaatio tuovat mainostajille?
* Jaakko Kuivalainen vastaa Sanoman ohjelmallisesta myynnistä ja datan kaupallistamisesta.

Display-mainonnan ohjelmallinen ostaminen Veikkauksessa
Veikkaus on ollut edelläkävijä display-mainonnan ohjelmallisessa ostamisessa, mutta miksi Veikkaus ostaa ohjelmallisesti. Millainen rooli ohjelmallisella ostamisella on Veikkauksessa tulevaisuudessa?
* Tommi Malmivaara on Veikkauksen digitaalisen markkinoinnin päällikkö.

Aamukahvi on tarjolla klo 8.00 ja esitys alkaa klo 8.30.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista tilaisuuteen etukäteen - viimeistään 20.9. mennessä.

Tervetuloa!
MARK Digiryhmä


Ilmoittaudu

Täytä alla oleva lomake tai hae tietosi Facebookista

Osallistujan tiedot
Ilmoittaudu Lisää kalenteriini

Sijainti: Sanomatalon auditorio Töölönlahdenkatu 2, Helsinki

Pänniikö rännit?

Hämeen Laaturemontti Oy (2016)

Kun haluat pitää iskulauseestasi kiinni, rekisteröi se Iskulauserekisteriin

Kirjaudu MARKin jäsensivuille

MARK tarjoaa jäsenilleen ensiluokkaisia mahdollisuuksia ammatilliseen kehittymiseen ja verkostoitumiseen. Etkö ole vielä jäsen? Liity mukaan!

Unohdin salasanani!

Miksi liittyä jäseneksi? x