Brändi liiketoiminnan työkaluna

Perjantai 6.9.2013 klo 5:30–8:00 MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

* Yrityksen tärkein tehtävä on tuottaa arvoa asiakkaalleen.
* Brändin johtaminen = asiakkaan kokeman arvon johtamista.
* Kaikki markkinointi on strategista.
* Sitä saat, mitä markkinoit. Tarjouskeskeisen markkinoinnin vaarat.
* Tarttuvien ideoiden tärkeys sosiaalisen median maailmassa.

 


Esiintyjät

UusitaloPetri13pieni.jpg

Petri Uusitalo on työskennellyt brändien kanssa vuodesta 1984. Hän on ollut muun muassa brändäämässä Teleä Soneraksi ja Postia Itellaksi. Uransa aikana Petri on toiminut copywriterina, strategiajohtajana ja mainostoimisto PHS:n toimitusjohtajana sekä brändineuvonantoa tarjoavan 2nd Opinionin perustajanaosakkaana. Keväällä 2013 julkaistiin hänen ensimmäinen kirjansa "Brändi & Business". Petrin brändiaiheinen blogi löytyy osoitteesta www.petriuusitalo.fi


Osallistumismaksu

MARKin henkilöjäsenet 65 €

Muut osallistujat 125 €

Osallistumismaksuun sisältyvät Seminaariohjelma ja aamiainen.

Hintoihin lisätään ALV 24%

Peruutusehdot:

Mikäli osallistuminen peruutetaan 2.9.2013 tai sen jälkeen tai osallistuja ei peruuta ilmoittautumistaan eikä saavu lainkaan paikalle, peritään koko osallistumismaksu.

Ilmoittautuminen

maksaja