Tapahtuma-arkisto
Huhti
-
Aamuharppaus: Uudistuminen / Helsinki
Miten markkinointi käännetään uuteen uskoon? Uudistuminen, läpinäkyvyys ja kestävät innovaatiot ovat aiheina Sitran maksuttomassa Aamuharppaus-tilaisuudessa. Esiintyjinä Sirpa Tuomi/Neste, Taru Pilvi/Goodio ja Minna Halme/Aalto-yliopisto.
Lue lisää -
Pop Media - Kuinka puhutella kuluttajia laadukkaalla sisällöllä? / Helsinki
Miten perinteisestä printtimediayhtiöstä tuli terävintä markkinointiteknologiaa hyödyntävä ohjelmallisen ostamisen ja vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija?
Lue lisää -
Facebookin algoritmimuutosten vaikutus markkinointiin / Helsinki
Mitä hyötyä ja mitä haasteita muutos tuo käytännössä sosiaalisen median markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen?
Lue lisää -
MARK Savon aamuteema
Lue lisää -
Digitaalisuus markkinoinnissa haltuun pienin askelin / Haaga-Helia
Digitaalisuuden myötä sekä markkinointi että myynti on muuttunut. Erilaiset tekniset ratkaisut ovat nostaneet merkitystään, mutta kyllä myyjiä silti tarvitaan.
Lue lisää -
Webinaari: Medialle mielenkiintoisesti - Miten herätän median kiinnostuksen?
Miten herätät toimittajan kiinnostuksen ja saat hänet innostumaan aiheesetasi? Mediaseurannan työkalut.
Lue lisää -
MARK Gepardi-klubi - GDPR haltuun: Käytännön työkaluja tietosuojan ja asiakastiedon hallintaan / Helsinki
Uusi tietosuoja-asetus mietityttää markkinoijaa. Tule, jaa huolesi ja opi miten GDPR otetaan haltuun. Klubin järjestävät MARK ja Suomen Asiakastieto.
Lue lisää -
Tietosuoja-asetus tulee - markkinoijan viimetsekkaus / Helsinki
Uusi tietosuoja-asetus tulee voimaan toukokuussa. Tule kuuntelemaan konkreettisia esimerkkejä siitä, miten esimerkiksi yrityksesi asiakasrekisterin hallintaan asetus vaikuttaa.
Lue lisää -
Vaikuta videolla - workshop / Helsinki
Video ei ole enää vain mainos, se on vaikuttavaa ja käytännöllistä sisältöä. Workshop avaa videotuotannon mahdollisuuksia käytännönläheisesti ja runsain esimerkein.
Lue lisää Maalis
-
Aamuharppaus: Goodvertising: How to make sustainability tick for your customers / Helsinki
Markkinoinnin tulevaisuus ja mainonnan merkityksellisyys ovat Mr. Goodvertising Thomas Kolsterin aiheina Sitran maksuttomassa Aamuharppaus-tilaisuudessa.
Lue lisää -
MARK Gepardi-klubi: GDPR ja profilointi / Helsinki
Uusi tietosuoja-asetus mietityttää markkinoijaa. Tule, jaa huolesi ja opi miten GDPR otetaan haltuun. Klubin järjestävät MARK ja Suomen Asiakastieto.
Lue lisää -
Matkalla tulevaisuuteen / ML
Tule kuulemaan, miten neljä omalla alallaan arvostettua yritysjohtajaa kertoo, miten he vievät yrityksensä tulevaisuuteen.
Lue lisää -
Hakukoneoptimointi (SEO) tänään - Opi ymmärtämään Googlea paremmin / ML
Hakukoneilla on iso merkitys erilaisia vaihtoehtoja etsiessämme ja ostopäätöksiä tehdessämme.
Lue lisää -
Bo LKV - asunnonvälityksen uudistaja / Helsinki
Tervetuloa tutustumaan asunnonvälitystä uudistavan Bo LKV:n toimintaan.
Lue lisää -
Ecommerce + Shop Tech / Helsinki
Suomen suurin kaupan ja digitaalisen liiketoiminnan tapahtuma Helsingin Messukeskuksessa.
Lue lisää -
Graafisen viestinnän ammattimessut maaliskuussa Helsingissä
Sign, Print & Pack - messut ovat suunnattu kaikille, jotka työskentelevät painotuotteiden, suunnittelun tai graafisen viestinnän parissa.
Lue lisää -
ePrivacy - sähköisen viestinnän tietosuoja-asetus - mitä markkinoijan pitää tietää? / ML
ePrivacy on EU-tasolta tuleva seuraava lakimuutos, jolla saattaa olla markkinointiin jopa suurempi vaikutus kuin GDPR:lla.
Lue lisää -
Some-update: Mitä uutta somessa markkinoinnin näkökulmasta keväällä 2018? / ML
Mitä mainostajan pitää tietää somesta juuri nyt: mikä toimii, missä mennään, mitä uutta, mikä on pinnalla?
Lue lisää -
Webinaari: Chat - asiakaspalvelun tehostajana / ML
Chatbot tarjoaa nopean vaikutuskanavan asiakkaisiin ja sen avulla voidaan tehostaa asiakaspalvelua sekä parantaa myynnin tukea.
Lue lisää -
Gepardi-klubi: Miten B2B-yritysten tulee valmistautua GDPR:n voimaantuloon? / Helsinki
Gepardi-klubissa otetaan keskustelun alle B2B-yritysten näkökulma. Tule, jaa huolesi ja opi miten GDPR otetaan haltuun. Klubin järjestävät MARK ja Suomen Asiakastieto.
Lue lisää Helmi
-
Henkilöbrändäyksen kymmenen käskyä / Helsinki
Haluatko nousta vaikuttajaksi ison tai pienen yleisön silmissä? Henkilöbrändi on ammatillinen henkivakuutuksesi, joka auttaa rakentamaan luottamusta ja lisää työsi arvoa. Tervetuloa kuulemaan MARK Aamuteeman Jarkko Kurvista, joka on yksi "Henkilöbrändi - asiantuntijasta vaikuttajaksi" -kirjan kirjoittajista.
Lue lisää -
MEN - Mainonnan eettinen neuvosto / Helsinki
Tervetuloa vierailulle, jossa saat tietoa Mainonnnan eettisen neuvoston viimeaikaisista ratkaisukäytännöistä.
Lue lisää -
Perinteinen asiakasviestintä meets Chatbot / Helsinki
Tule kuulemaan, mitä kannattaa ottaa huomioon asiakasviesteihin vastaamisessa ja millaisiksi viestit tulevaisuudessa kehittyvät. Ajankohtaista on myös se, miten Chat asettuu nykyään asiakaskohtaamiskanavien suunnittelussa ja seurannassa?
Lue lisää -
Gepardi-klubi: Miten varmistua, että kumppanisi ovat GDPR valmiita? / Helsinki
GDPR - uusi tietosuoja-asetus. Miten varmistua, että kumppanisi ovat GDPR valmiita? Alustajana on Juha Sallinen, GDPR Tech -yhtiön konsultti ja kouluttaja. Suomen Asiakastiedon ja MARKin järjestämä Gepardi-klubi, jossa aiheesta vaihtuva teema aina toukokuuhun saakka.
Lue lisää -
Marketing Today 2018 / Jyväskylä
Ajankohtaisseminaari porautuu asiakasymmärryksen ja asiakaskokemuksen teemoihin. Asiantuntijapuheenvuoroja ja caseja. Tule kuulemaan ja saamaan vinkit siitä, kuinka voit syventää asiakasymmärrystäsi ja virittää organisaatiosi rakentamaan yhä parempia asiakaskokemuksia.
Lue lisää -
Media Mäessä 2018 / Tahko
Muuttuvassa mediakentässä on oltava luova, jotta alati kasvavat tavoitteet saavutetaan. Luovu - Luo uus - Luovuus on Media Mäessä 2018 seminaaritapahtuman teemana, jota käsitellään monipuolisesti alan huippupuhujien johdolla. Tervetuloa luovuuskouluun, kirjaimellisesti.
Lue lisää Tammi
-
SUHDE2018 / Helsinki
Kun asiakaskokemus ja asiakassuhteet ovat kilpailuetuja, mitä seuraavaksi? SUHDE2018 tuo parrasvaloihin asiakassuhteiden räätälöinnin. Tule kuulemaan seminaariin menestysreseptit data-, analytiikka- ja businessosaamisen luovasta yhdistämisestä.
Lue lisää -
Vuoden Mainostorstai / Turku
Vuoden Mainostorstai median, markkinoinnin ja mainonnan osaajille sekä Vuoden Mainos-kilpailun gaala Logomossa.
Lue lisää -
GDPR-klubi starttaa - GDPR:n möröt kaappiin!
Mikä ihmeen GDPR? Niin, se uusi tietosuoja-asetus, mikä siis muuttuu? Vaikuttaako GDPR asiakasrekisterien hallinnan vaatimuksiin?
Lue lisää -
VII Kuopion alueen brändiseminaari
Innostavia puheenvuoroja, elämän oivalluksia sekä leppoisaa seminaaritunnelmaa hyvässä seurassa Kuopiossa.
Lue lisää