Siksi markkinointia -hanke

Markkinointi-investointien vaikutusta Suomen kasvuun ja menestykseen on selvitetty viime vuosina alan liittojen ja markkinointialan ammattilaisten toimesta. Hajallaan olevaa materiaalia on koottu yhteen pakettiin, jonka viesti on vastaansanomaton: Markkinointi luo hyvinvointia. Suomalaisten tutkitusti korkeatasoinen osaaminen ja innovaatiot jäävät osin hyödyntämättä liian vähäisen markkinoinnin ja puutteellisen kaupallistamisen vuoksi. On aika muuttaa suuntaa. Jos suhdanne on huono ja syö liikevaihtoa, markkinointipanoksia pitää lisätä, ei vähentää. On panostettava kasvuun.

Markkinointialan selvityksen mukaan markkinoinnin ammattilaiset ovat itse keskeisessä roolissa markkinoinnin merkityksen nostamisessa. Paljon on tehtävää, esimerkiksi markkinoinnin vieminen peruskouluopetukseen. Kyllä sekin päivä vielä koittaa. Ja silloin viimeistään Suomessa ymmärretään, että markkinoinnin ammattilainen, sinä olet hyväntekijä.
- Lauri Sipilä, toimitusjohtaja, MARK

www.siksimarkkinointia.fi -sivuilta eväitä parempaan markkinointiin
Sivuilta löytyvät mm. Anne Korkiakosken esitykset markkinoinnin vaikutuksesta Suomen kasvuun.
Voit vapaasti käyttää aineistoa raaka-aineena, poimia aineistosta tekstejä tai taulukoita ja liittää niitä esityksiisi.


Siksi markkinointia -hankkeessa mukana mm.:

Hyvää Valmista Ruokaa Suomen Luonnosta

Saarioinen Oy (1979)

Kun haluat pitää iskulauseestasi kiinni, rekisteröi se Iskulauserekisteriin

Kirjaudu MARKin jäsensivuille

MARK tarjoaa jäsenilleen ensiluokkaisia mahdollisuuksia ammatilliseen kehittymiseen ja verkostoitumiseen. Etkö ole vielä jäsen? Liity mukaan!

Unohdin salasanani!

Miksi liittyä jäseneksi? x