Ajankohta

7 päivän sisällä 30 päivän sisällä Vuoden sisällä

Lajittelu

Osuvuus Julkaisupäivä Suosituimmat

Tulokset hakusanalla 'Some'

Onnistunut hinnoittelu tuottaa tulosta

Se mikä toimii yhdellä myyjällä tietyssä tilanteessa, ei välttämättä toimi ollenkaan toisen myyjän kohdalla tai toisessa tilanteessa. Hinnoitteluun ei ole olemassa helppoja ratkaisuja. Outi Somervuoren uutuuskirja "Mitä maksaa - hinnoittelun psykologiaa" antaa hyvän lähtökohdan ja viitekehyksen hinnoittelun kehittämiseen ja tarkasteluun uudesta näkökulmasta.

Miten saisimme Suomeen uudenlaista markkinoinnin osaamista - pian.

Luin viime viikolla uutisen, jonka mukaan Suomessa olisi tarvetta markkinoinnin osaamiselle, jotta voisimme saada viennin kasvuun.

Simppeliä etsimässä

Aloitin työn ohella aikuisopiskelijana, radikaali alan vaihto kansainvälisen markkinoinnin parista puutarha-alalle, vain löytääkseni muutaman toimivan jutun markkinoinnista.

Markkinointiarpajaiset ja -kilpailut sosiaalisessa mediassa

Markkinointiarpajaisten ja -kilpailujen toteuttaminen sosiaalisessa mediassa on suosittua ja niihin osallistuminen on kuluttajille yleensä hyvin helppoa. Hyvin toteutettu ja suunnattu markkinointikampanja tavoittaa laajan yleisön nopeasti ja kerää huomattavan osallistujamäärän.

MARK Hinnoitteluryhmä tekee pro bono -työtä Invalidiliiton avustajakoirien hyväksi

Pro Bono -työtä paremman hinnoittelun edistämiseksi.

Tiukkenivatko Instagram-markkinoinnin merkintälinjaukset Suomessa?

#mainos ja muut mainonnan kaupallista luonnetta ilmoittavat merkinnät puhuttavat jälleen. Onko piilomainontaa koskevissa merkintälinjauksissa tapahtunut muutoksia tiukempaan suuntaan?

Mieti näitä 9 kohtaa, kun ostat videomainontaa tai lataat videoita YouTube-kanavallesi

Huomion arvoiset pointit Googlen järjestämästä videomainonnan koulutuksesta.

Markkinoinnissa pitää olla pilke ja palo!

"Kaikkea muuta, kunhan ei vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää" suuresti arvostamani Minna Canthin sanotaan tokaisseen. Sama toive pätee hyvin markkinointiin, toteaa Petra Majander Helsinki Design Weekin markkinointijohtaja.

Ensimmäisen GDPR Gepardi-klubin tunnelmia

MARKin ja Suomen Asiakastiedon Gepardi-klubi starttasi tammikuussa. Klubin tarkoitus on napata GDPR:ää niskasta kiinni ja tehdä hieman turhaan pelotellusta asiasta positiivinen ja liiketoimintaa edistävä toimintamalli.

Kehitä näkemyksellisesti digimarkkinointia

Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelman käytyäsi kehität ja toteutat näkemyksellisesti digimarkkinointia, some-kanavia ja verkkokauppaa. Tunnet useita tapoja kasvattaa verkkosivuston kävijämäärää ja hyödyntää sosiaalista mediaa näkyvyyden kasvattamiseksi.

Kaikki mitä yrityksessä tapahtuu on markkinointia

"Täydellisyyteen kannattaa pyrkiä pienissäkin asioissa ja etenkin kaikessa siinä, mikä asiakkaille yrityksestä välittyy. Se ei ole se pelkkä tuote, vaan kaikki sen ympäriltä ja miten se on asiakkaalle saatettu. Millaisia fiiliksiä yritys, sen edustajat ja tuote asiakkaissa herättää, se on se juttu", toteaa Bo LKV:n markkinointijohtaja Anssi Kiviranta.

Varaa kalenterista aikaa luovuudelle

Lujasen Anna on pitkän linjan finnkinolainen, kulttuurin sekä viihteen suurkuluttaja ja markkinointimama. Annalla on tapana varata aikaa kalenteristaan luovuudelle - muuten ei aikaa löydy. Anna kannustaa sinuakin antamaan luovuudelle aikaa ja arvoa.

Inspiraation lähteillä, osa 2

MARK-kokemuksia kelatessani inspiroiduin nostattamaan muutamia erityisiä hetkiä muistini sopukoista. MARK on mm. tarjonnut hyvän pohjan uuden luomiselle, myöskin tieteen saralla.

Räppäristä sarjayrittäjäksi

MARK Markkinointiryhmän haastattelussa on tällä kertaa yrittäjä Anders Westerholm, jonka mielestä markkinointi resonoi niin, että tuntuu. Parhaimmillaan markkinointi johtaa ostopäätökseen, joka lunastaa odotukset ja aiheuttaa elämyksen.

Paras viestinnän voimavara – oma henkilöstö

Motivoitunut ihminen tekee työnsä paremmin ja kertoo siitä positiivisesti myös yrityksen ulkopuolelle. Työntekijäviestinnän voimasta kertoo mm. se, että työntekijän jakama viesti tavoittaa kuusi kertaa enemmän ihmisiä kuin yrityksen lähettämä.

Superskills online-palvelu

Superskills on online-palvelu, joka auttaa markkinoijia löytämään taitavimmat luovan alan osaajat.

Työntekijäviestinnässä on voimaa

Yrityksen tai organisaation viesti on vähintään kuusi kertaa voimallisempi, kun viestijänä on työntekijä. Miten kannustetaan työtekijöitä viestimään somessa ja miten saadaan myös perässähiihtäjät mukaan? Entä miten vältetään sudenkuopat? Esiintyjinä aamuteemassa 19.5. ovat Hanna Puro Zentosta, Olga Tarsalainen Kelasta ja Jarmo Tuutti Karttakeskuksesta.

Työntekijäviestinnässä on voimaa!

Yrityksen tai organisaation viesti on vähintään kuusi kertaa voimallisempi kun viestijänä on työntekijä. Miten sitten parhaiten kannustetaan työntekijöitä viestimään somessa ja miten saadaan myös perässähiihtäjät mukaan? MARK Aamuteemassa 19.5. kuullaan kaksi onnistumistarinaa, kertojina ja kokemusten jakajina ovat Karttakeskuksen Jarmo Tuutti ja Kelan Olga Tarsalainen.

Työntekijäviestinnässä on voimaa

Yrityksen tai organisaation viesti on vähintään kuusi kertaa voimallisempi kun viestijänä on työntekijä. Miten sitten parhaiten kannustetaan työntekijöitä viestimään somessa ja miten saadaan myös perässähiihtäjät mukaan? MARK Aamuteemassa 19.5. kuullaan kaksi onnistumistarinaa, kertojina ja kokemusten jakajina Kelan Olga Tarsalainen ja Karttakeskuksen Jarmo Tuutti.

Valiontalouden Tarkastusvirasto ottaa kantaa markkinointiin

Aika muuttuu. Valtiontalouden tarkastusvirasto on julkistanut raporttinsa otsikolla: Tuloksellisuustarkastuskertomus: Yritysten investointien edistäminen – Kokonaisarviointi.

Konkreettista oppia sisältömarkkinoinnista 28.4. - MARK etuhinta voimassa vielä 3 päivää!

Sisältömarkkinoinnin suurtapahtuma PING Helsinki marssittaa kattavassa rinnakkaisohjelmassaan esiintyjiksi sisältöjen huiput Suomesta ja maailmalta. Viiden eri teeman alle rakennettu ohjelma palvelee yritysten markkinointi- ja viestintäpäättäjiä niin sisältöjen muodon, jakelun teknologioiden, kuin markkinoinnin tulevaisuuden ja konkreettisten case-esimerkkien kautta.

Haluatko nuorten näkemystä markkinointiisi?

Haluatko hyödyntää Laurea Ammattikorkeakoulun opiskelijoita tekemään markkinointiin liittyvää tutkimustyötä opinnäytteenä?

Tarjolla opinnäytetöitä. Haluatko nuorten näkemystä markkinointiisi?

Haluatko hyödyntää Laurea Ammattikorkeakoulun opiskelijoita tekemään markkinointiin liittyvää tutkimustyötä opinnäytteenä?

Tapaa Suomen vaikutusvaltaisimmat somettajat huhtikuussa

Onko markkinointistrategiaasi kirjattu yhteistyö somevaikuttajien tai bloggaajien kanssa, mutta et ole aivan varma, mistä aloittaa? PING Helsinki Business Festival tarjoaa ratkaisun ongelmaasi!

Opinnäytetöitä tarjolla. Haluatko nuorten näkemystä markkinointiisi?

Haluatko hyödyntää Laurea Ammattikorkeakoulun opiskelijoita tekemään markkinointiin liittyvää tutkimustyötä opinnäytteenä?

Asiakkaan ei tarkoittaa ei

Markkinoinnin ammattilaiset ovat usein myös ostamisen ammattilaisia. Ammattiostajasta tuntuu siltä, että kaikki myyntityössä olevat eivät halua kohdata väistämätöntä: asiakas ei halua enää kylmäsoittoja eikä -tapaamisia. Asiakas haluaa itse määritellä ja etsiä vaihtoehdot verkosta.

Mitä on vaikuttajamarkkinointi?

Miten vaikuttajamarkkinointia tehdään menestyksekkäästi? Miksi sitä kannattaa tehdä? Entä miten YouTubettajat ja some-tähdet kokevat markkinointiyhteistyöt ja miten yhteistyöt saadaan toimimaan? Näistä enemmän MARK Digiaamussa 14.3. Postin auditoriossa Helsingissä.

Media oli Mäessä – muutos sykki kasvua

Legendaarinen Media Mäessä –seminaari loisti jälleen viime perjantaina Tahkolla. Teemana oli Muutos, joka sykkii kasvua. Aamupäivän ohjelmistossa oli tarinoita kasvusta, iltapäivällä muutoksen kulttuurista. Loppuhuipennuksena markkinoinnin kummitäti, Anne Korkiakoski avasi näkymiä ”making of” –tyyliin Siksi markkinointia –hankkeen taustoihin ja tuloksiin.

MARK Hinnoitteluryhmä tekee pro bono -työtä yhteisen hyvän ja paremman hinnoittelun edistämiseksi

Hinnoitteluryhmä aloitti toimintansa työstämällä Taitoluistelun vuoden 2017 MM-kisojen lippuhinnoittelua lasten ja nuorten urheilun hyväksi. Tule hinnoitteluseminaariin ja saat kuulla kuinka optimoidaan kisojen lippujen hinnat niin, että halli on täynnä tyytyväisiä katsojia ja saadaan hyvä taloudellinen tulos.

UUTUUS: Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelma

Koulutuksen sisältö räätälöidään sinulle yksilöllisesti, joten kehityt juuri sinulle ja työnantajallesi tärkeimmissä digimarkkinoinnin alueissa.

Linkedin profiilin arvo syntyy vaikuttavuudesta

LinkedIniä pidetään sosiaalisen median alustana, johon laaditaan henkilöprofiili, eikä siellä muuten tehdä mitään, ellei haeta työtä. Microsoft-kaupan myötä LinkedInin uudistusaktiivisuus on lisääntynyt, ja palvelu on lanseerannut useita uudistuksia ensin mobiiliin, sitten muihin laitteisiin.

Monikanavaisuutta verkosta kivijalkaan

Kun puhumme yrityksen digitaalisesta viestintästrategiasta, mitä tarkoitamme? Verkkoa, somea, mobiilia vai toimipaikkoja itseään?

Etsitään markkinointikoordinaattoria

MARK kumppani Pro-Source etsii asiakkaalleen Datschalle oma-aloitteista ja tehokasta markkinointikoordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen.

Töitä tarjolla markkinointipäälliköille

MARK kumppani Pro-Source etsii asiakkaalleen OPR-Vakuutus Oy:lle kahta markkinointipäällikköä pääkaupunkiseudulle.

Kiinnostava verkkosisältö - vielä ehdit mukaan

Miten toteuttaa hakukoneoptimoitua tekstiä? Miten valita oikeanlaista sisältöä eri kohderyhmille? Kaipaatko konkreettista apua sisällön tuotantoon? Tule aamupäiväkoulutukseen 28.10. ja saat Halénin Lenalta vastauksia siihen, miten luot houkuttelevaa sisältöä, joka kiinnostaa asiakkaita ja parantaa verkkonäkyvyyttä.

MARK Tehoaamu: Kiinnostava verkkosisältö

Miten toteuttaa hakukoneoptimoitua tekstiä? Miten valita oikeanlaista sisältöä eri kohderyhmille? Kaipaatko konkreettista apua sisällön tuotantoon? Tule aamupäiväkoulutukseen 28.10. ja saat Halénin Lenalta vastauksia siihen, miten luot houkuttelevaa sisältöä, joka kiinnostaa asiakkaita ja parantaa verkkonäkyvyyttä.

Freemium vai premium?

Hinnoittelu on markkinoinnin osa-alueista ehkä kaikkein neitseellisin, jos kohdistamme katseen niihin mahdollisuuksiin, joita se tarjoaa tuloksentekoon.

Sopivan hinnoittelun aamu

Tule kuulemaan hinnoittelun asiantuntija Outi Somerniemeä perjantaina aamulla 14.10. MARK:in toimistolle. Kuulet mm. mitä tarkoittaa free, freemium tai SaaS-hinnoittelu ja mitkä ovat näiden hinnoittelumallien parhaat käyttötilanteet ja -ajankohdat.

Miten parantaa verkkonäkyvyyttä?

Miten toteuttaa hakukoneoptimoitua tekstiä? Miten valita oikeanlaista sisältöä eri kohderyhmille? Kaipaatko konkreettista apua sisällön tuotantoon? Tule tehokkaaseen aamupäiväkoulutukseen 28.10. ja saat Halénin Lenalta vastauksia siihen, miten luot kiinnostavaa ja houkuttelevaa sisältöä, joka kiinnostaa asiakkaita ja parantaa verkkonäkyvyyttä.

Sopivan hinnoittelumallin valinta

Mikä hinnoittelumalli valita - ilmainen, maksullinen vai freemium? MARK Aamuteemassa esiintyy hinnoittelun asiantuntija Outi Somerniemi. Varaa paikkasi pian, koska tilaisuus on jo 14.10.

Kiinnostava verkkosisältö

Me tiedämme, että ihmiset löytävät yrityksen tarjonnan hakemalla tietoa verkosta. Miten varmistaa, että hakukone löytää yritykseni sisällön? Millaista sisällön pitäisi olla? MARK Tehoaamussa 28.10. Lena Halénin johdolla saat konkreettista apua sisällön tuotantoon, joka parantaa yrityksesi verkkonäkyvyyttä.

Kiinnostava verkkosisältö

Me tiedämme, että ihmiset löytävät yrityksen tarjonnan hakemalla tietoa verkosta. Miten varmistaa, että hakukone löytää yritykseni sisällön? Millaista sisällön pitäisi olla? MARK Tehoaamussa 28.10. Lena Halénin johdolla saat konkreettista apua sisällön tuotantoon, joka parantaa yrityksesi verkkonäkyvyyttä.

Markkinoinnin digiloikasta taannutaan tietosuoja-asetuksen takaperinkuperkeikalla

EU:n uusi tietosuoja-asetus nostatti hetkellisesti verenpainettani. Nyt on viimeinen hetki tajuta, että markkinointiväen tulee olla asiassa erityisen hereillä ja kääriä hihat heti. Kahden vuoden siirtymäaika kuluu nopeasti. Digitaalinen markkinointi vaikuttaa ensisilmäyksellä hankaloituvan melkoisesti, sillä asiakkaan lupa sähköiseen markkinointiin on saatava todistettavasti.

MARK Savon kesäaamiainen

Ravintola Capri Marinassa aamiaistetaan 17.6. Ville Tolvasen kanssa ja samalla saadaan tiivis yritystietopaketti Slidesharen, Facebookin ja LinkedIn käytöstä. Ilmoittaudu mukaan 12.6. mennessä.

Tule aamiaiselle Villen kanssa Kuopioon

Ravintola Capri Marinassa aamiaistetaan 17.6. Ville Tolvasen kanssa ja samalla saadaan tiivis yritystietopaketti Slidesharen, Facebookin ja LinkedIn käytöstä.

MARK Savo: Aamiainen Villen kanssa

Ravintola Capri Marinassa aamiaistetaan 17.6. Ville Tolvasen kanssa ja samalla saadaan tiivis yritystietopaketti Slidesharen, Facebookin ja LinkedIn käytöstä.

Energinen ja idearikas saa paikan markkinoinnissa?

Markkinointi- ja viestintäjohtaja Anne Niemi-Hakala bloggaa markkinoijan osaamisesta.

Hinnoittelu on lisäarvon luomista

Jos tuntematon suomalainen brändi kertoo maailman markkinoilla olevansa huippulaatua ja parempi kuin kaikki kilpailijansa, mutta hinta on halvempi (joka on suomalaisten mielestä hyvä kilpailukeino), se ei ole uskottava, totesi Designtutkimus Helsingin Outi Somervuori aamuteemassa.

Hinnoittelu - arvon luomista

Yrityksille myymisen yksi kulmakivistä on pystyä osoittamaan myytävän tuotteen tai palvelun arvo. Parhaiten menestyvät myyjäyritykset käyttävät tätä arvoa hinnoittelunsa perustana. Hintatutkija Outi Somervuori MARK Aamuteemassa 28.4.

Vauhtia ja vinkkejä some-markkinointiin

Sosiaalinen media markkinoinnissa -koulutuksesta neuvot somen hyödyntämiseen.

Siksi markkinointia: Hinnoittelu - arvon luomista

Yrityksille myymisen yksi kulmakivistä on pystyä osoittamaan myytävän tuotteen tai palvelun arvo. Parhaiten menestyvät myyjäyritykset käyttävät tätä arvoa hinnoittelunsa perustana. Hintatutkija Outi Somervuori MARK Aamuteemassa 28.4.

Periaatteet ohjaavat toimintaa

Miten toteuttaa yrityksen ja sen brändin strategiaa ilman perinteistä brändipoliisia ja samalla antaa ihmisille riittävän vapaat kädet?

Siksi markkinointia - miksi mitattava

Suomi-Ruotsi mainospanosvertailu kertoo koruttomasti, miten Suomen mainospanoksista on hävinnyt vuoden 2008 jälkeen - vuosi 2015 huomioiden - lähes 20 %. Ruotsissa vuoden 2008 taso ylitettiin jo vuonna 2011.

Älä yritä osata kaikkea markkinoinnista!

Markkinoinnin ammattilaisen rooli on tänä päivänä kovin monimuotoinen. Sama koskee varmasti montaa muutakin liike-elämän osa-aluetta, mutta markkinointi on varmasti yksi eniten murroksissa oleva toimintakenttä.

Stop Manipulating, Start influencing

Research discovered that 70% of small to mid-size businesses claim that ineffective communication is their primary problem. Yes, even in the marketing industry. GreenBlueRedTM trainings by Estéve Pannetier and Anu Timmerbacka 4.3.

Miten suunnitella ja toteuttaa onnistunut blogiyhteistyö?

Blogimarkkinoinnin tehoaamussa 18.2. tehdään syväsukellus sisältömarkkinoinnin maailmaan erityisesti blogien kautta. Kouluttajana on Inna-Pirjetta Lahti, Kohtaamistoimisto Innastus.

Miten sisältömarkkinoinnilla saavutetaan tuloksia?

Blogimarkkinoinnin tehoaamussa 18.2. tehdään syväsukellus sisältömarkkinoinnin maailmaan erityisesti blogien kautta. Kouluttajana on Inna-Pirjetta Lahti, Kohtaamistoimisto Innastus.

Käytännönläheinen blogimarkkinointi

Blogimarkkinoinnin tehoaamussa 18.2. tehdään syväsukellus sisältömarkkinoinnin maailmaan erityisesti blogien kautta. Kouluttajana on Inna-Pirjetta Lahti, Kohtaamistoimisto Innastus.

Blogimarkkinointi ja Inna-Pirjetta

Blogimarkkinoinnin tehoaamussa 18.2. tehdään syväsukellus sisältömarkkinoinnin maailmaan erityisesti blogien kautta. Kouluttajana on Inna-Pirjetta Lahti, Kohtaamistoimisto Innastus.

Blogimarkkinoinnin tehoaamu

Blogimarkkinoinnin tehoaamussa 18.2. tehdään syväsukellus sisältömarkkinoinnin maailmaan erityisesti blogien kautta. Kouluttajana on Inna-Pirjetta Lahti, Kohtaamistoimisto Innastus.

Asiaa kriisiviestinnästä MARK Digiaamussa

Jokaisessa työpaikassa pitäisi kysyä, kuinka kypsä organisaatiomme on vastaamaan mitä yllättävimpiin kysymyksiin tavalla, joka kestää julkisuudessa.

Digiaamussa poikkileikkaus somepatologiaan

MARK Digiaamussa 1.12. esiintyjinä ovat mm. PAM ry:n markkinointipäällikkö Tero Leponiemi ja Viestintätoimisto Miltton.

Poikkileikkaus somepatologiaan

MARK Digiaamussa 1.12. esiintyjinä ovat mm. PAM ry:n markkinointipäällikkö Tero Leponiemi ja Viestintätoimisto Miltton.

MARK Hinnoittelutyöryhmä on aloittanut toimintansa

Hinnoittelusta ja markkinoilla onnistumisen valmistelusta kiinnostuneille ammattilaisille on nyt oma fooruminsa - MARK Hinnoittelutyöryhmä.

Asiakaskokemuksen johtamisesta

Suhde2015 -seminaarissa todettiin, että asiakkaat keskiössä ja asiakasymmärryksen aito huomioiminen liiketoiminnassa näkyy myös tuloksessa.

Communicate Your Expertise -koulutus

Englanninkielinen Communicate Your Expertise -aamupäiväkoulutus, jossa kouluttajana on alan kokenut asiantuntija Deron Fuller, IMP Communications Oy.

Kasvu- ja kehitysaamu järjestöille

Miten järjestö voisi saada kokonaisvaltaisen näkyvyyden toimintansa johtamista varten ja päätösten tueksi? YAP Solutions ja MARK järjestävät 20.11. kehitysaamun järjestöille.

Asiakaskokemuksen johtaminen

Vielä ehdit ilmoittautua mukaan Suhde2015 seminaariin 3.11., jossa pääteemana on asiakaskokemuksen johtaminen.

Suhde2015 seminaari saa aikaan toimintaa

Asiakaskokemuksen johtaminen. Suhde2015 seminaarissa kohtaavat tutkimus, näkemykset, keinot ja välineet, tehdyt ja jo toiminnassa olevat ratkaisut. Hyvä seminaari saa ajattelemaan, Suhde2015 saa aikaan myös toimintaa 3.11.!

Osaatko viestittää asiantuntijuuttasi?

MARK Tehoaamussa englanninkielinen Communicate Your Expertise -aamupäiväkoulutus 13.11., jossa kouluttajana on alan kokenut asiantuntija Deron Fuller, IMP Communications Oy.

Communicate Your Expertise

MARK Tehoaamussa englanninkielinen Communicate Your Expertise -aamupäiväkoulutus 13.11., jossa kouluttajana on alan kokenut asiantuntija Deron Fuller, IMP Communications Oy.

Psykologiaa hinnoittelussa

1% hinnan korotuksella voidaan saavuttaa keskimäärin 10-20% parannus kannattavuudessa, kertoi Outi Somervuori MARK Tehoaamussa 29.9.

Asiakaskokemus digiaikana

Pari poimintaa Marketing Today -seminaarista. Ohjelma pureutui aitoon asiakaskokemukseen, joka syntyy monen tekijän summana.

Asiakaskokemuksen johtaminen - SUHDE2015

Kuinka löytää parhaat some-kanavat, nyt ja tulevaisuudessa? Aiheesta syvemmin kertoo Juuso Wäänänen Mediatoimisto Dagmarista. Hyvä seminaari saa ajattelemaan - siksi 3.11. Suhde2015.

BioGTS sai Vuoden keskisuomalainen markkinointiteko -palkinnon

BioGTS on löytänyt paikkansa yhdistävänä linkkinä jätteenkäsittelyn ja lähipolttoainetuotannon välissä. Palkinto luovutettiin Marketing Today -seminaarissa Jyväskylässä.

Hinnoittelun psykologiaa

Hinta on hyvä - musta tuntuu. Miten ostaja näkee hinnan ja reagoi hinnan muutoksiin? MARK Tehoaamussa 29.9. esiintyjänä Outi Somervuori.

Syyskuun tehoaamut

10.9. Vaihtoehtoinen markkinointi, 11.9. Engineering Strategic Differentiation, 18.9. Pelillisyydellä tehoa verkkokauppojen myynninedistämiseen, 29.9. Hinnoittelun psykologiaa.

Syyskuun tehoaamuista virtaa arkeen

10.9. Vaihtoehtoinen markkinointi, 11.9. Engineering Strategic Differentiation, 18.9. Pelillisyydellä tehoa verkkokauppojen myynninedistämiseen, 29.9. Hinnoittelun psykologiaa

Luulosta luopumisen tuska - digitalisaatio myllertää markkinointia

Markkinointipäättäjä tuskailee analytiikan tuottaman tiedon edessä.

MARK Savon kesäseminaari 12.6.

MARK Savon kesäseminaariin "Mediatekokauppa 12.6." ehtii ilmoittautua vielä tämän viikon aikana. Teemana on lannistumaton rakkaus verkkokauppaan.

Tarjolla luovaa pääomaa. Copywriteriksi Markkinointi-instituutissa.

Yhdistä luovuus, kirjoittaminen ja markkinoinnin osaaminen copywriterin ammattitaidoksi!

MARK Savo: Mediatekokauppa

Rakkaus, verkkokauppa ja lannistumattomuus ovat MARK Savon perinteisen kesäseminaaripäivän teemoina Kuopiossa 12.6.

Vuoden väittely

Kannattaako markkinointiviestintä tehdä itse vai ulkoistaa? Keskustelua aiheesta kävivät Kampin kauppakeskuksen manager Heli Vainio ja N2-toimiston toimitusjohtaja Alex Nieminen.

MARKkilaiset Facebookissa!

Liity sinäkin Facebookin MARKkilaiset ryhmään!

Digitaalinen asiakaskokemus on asiakaskokemus

Markkinoinnin rooli kasvaa, koska sen tehtävä on huolehtia yrityksen tarjonnan haluttavuudesta ja löydettävyydestä verkkoympäristössä.

SoMe ja tapahtumat – samat pelisäännöt

Some-välineen valintaan vaikuttaa aina tapahtuman tavoite. Onhan sellainen määritelty, onhan?

"Suomalaiset yritykset eivät mielestäni esiinny kovin kiinnostavasti verkossa"

Tätä mieltä oli eräs uusmaalainen tutkimusvastaaja, mutta samoin ajattelee useampi kuin joka kolmas 15-65-vuotias suomalainen.

Hinnoittelu - markkinoinnin uusi kuuma peruna

Organisaatiossa harva henkilö pystyy vaikuttamaan hintaan, mutta moni voi vaikuttaa miten se esitetään, totesi professori Petri Parvinen StratMark Idea -seminaarissa.

StratMark Idea

Vielä ehdit ilmoittautua mukaan 23.9. pidettävään aamupäiväseminaariin, jossa saat uusimman tiedon hinnoittelusta akateemisilta tutkijoilta ja kovan luokan yritysjohtajilta.

StratMark Idea 2014

Strategisen markkinoinnin johtaminen vaatii terävää visiota ja samalla hyvää pelisilmää ympäristössä, jossa muutokset ovat suurempia kuin koskaan.

Hinta strategisen markkinoinnin kulmakivenä

StratMark Idea -seminaarissa tarkastellaan hintaa strategisen markkinoinnin kulmakivenä. Seminaarin sisältö koostuu akateemisesta tutkimustiedosta Suomessa ja maailmalla sekä käytännön esimerkeistä. Tilaisuus järjestetään yhtenä osana Markkinointiviestinnän Viikkoa.

Missä on koulutus, joka kehittää koko yritystä?

Kesän aikana on mitattu ennätysmäärä salamoita ympäri Suomea. Pauke ja rytinä on melkoinen myös loppuvuonna: kaksi kolmesta yrityksestä myllää organisaationsa uusiksi tänä vuonna.

Sisältömarkkinoinnin tekijöille ymmärrystä ja faktatietoa tutkimuksesta

"Sisältö itsessään ei ole autuaaksi tekevä asia - sisällön pitää olla sellaista, että se tuottaa lisäarvoa kohderyhmälle ja tukee samalla yrityksen bisnestä", toteaa Ilona Hiila, Vapa Mediasta.

Markkinatutkimus digi-putkessa

Markkinatutkimus on toimialana samanlaisessa pyörityksessä kuin moni muukin markkinoinnin palvelu. Ykkösdraiveri on - yllätys, yllätys - digitalisoituminen.

Ammattilaiset kohtaavat -tapahtuma

Miten hyödyntää somea oman osaamisen markkinoinnissa? Miten välttää tablettijulkaisemisen mokat? Millä työkaluilla ja palveluilla helpottaa työntekoa?

Markkinoinnin HOT-lista

Tein hyvin pragmaattisen ja havainnollisen tutkimuksen. Pöyhäisin läpi sähköpostilaatikkoni ja tutkin, mistä alan teemoista saan eniten tapaamispyyntöjä ja kutsuja tilaisuuksiin. Tältä pohjalta syksyn markkinoinnin kuumat puheenaiheet näyttäisivät olevan seuraavat.

MIRA SPARRAA: Käytä elämäsi siihen, mikä on sinulle tärkeintä -ryhmävalmennus

13.6.2018 17:00-19:30

Ahdistaako niin, että odotat kesälomaasi kuin kuuta nousevaa? Oletko onnellinen vain murto-osan ajasta? Oletko pystynyt vähään aikaan pysähtymään ja miettimään, mikä tekee juuri sinut onnelliseksi. Mitä juuri sinä haluat elämältäsi? Vai mietitkö, että ei oikein nappaa, mutta et tiedä, mitä kaipaat elämääsi? Etkä tiedä, miten tilannetta ja fiiliksiä pitäisi käsitellä?