Ajankohta

7 päivän sisällä 30 päivän sisällä Vuoden sisällä

Lajittelu

Osuvuus Julkaisupäivä Suosituimmat

Tulokset hakusanalla 'Asiakaskokemus'

Hetki täydellisessä elämässä

Jos töissä kaikki olisi täydellistä, millaista siellä olisi? Millaisia ihmisiä? Millaista tekemistä? Millaisia toimenpiteitä? Ajatellaan, että hyppäät aikajanalla kahden vuoden päähän, täydelliseen työpaikkaan ja tekemisen ytimeen. Seisot siinä ja ihailet, mitä kaikkea hienoa olet ja olette saaneet aikaan.

Konkretiaa ja ratkaisuja yritysten liiketoimintaan DigiArenaHelsingistä

Pääsin osallistumaan ensimmäistä kertaa järjestettyyn DigiArenaHelsinki -tapahtumaan, joka sukelsi digitaalisen myynnin ja markkinoinnin maailmaan kymmenien puheenvuorojen ja paneelikeskustelujen siivittämänä

Laajis valittiin vuoden 2018 keskisuomalaiseksi markkinointiteoksi

MARK Keski-Suomen johtoryhmä on palkinnut Marketing Today -markkinointitekopalkinnolla seikkailu- ja hiihtokeskus Laajis Oy:n, josta on kehkeytynyt ympärivuotinen keskisuomalaisten ulko-olohuone.

Epäonnistuneiden IT-hankkeiden taustalta paljastuu usein johtamisongelmia

AXEND:in toimitusjohtaja Jan Ropposen mukaan markkinoilta löytyy jo loistavia teknologioita, joiden avulla voisi onnistua, mutta moni yritys silti menettää paljon aikaa ja resursseja virheisiin.

MARK Gepardi-klubin loppukiri: Mitä pitikään tehdä?

Pian voimaan astuva tietosuojauudistus vaikuttaa niin yrityksiin, kuin myös kaikkiin henkilöihin kansalaisina ja aiheuttaa paljon toimenpiteitä. Uudistus astuu voimaan 25.5.2018.

Onnistunut hinnoittelu tuottaa tulosta

Se mikä toimii yhdellä myyjällä tietyssä tilanteessa, ei välttämättä toimi ollenkaan toisen myyjän kohdalla tai toisessa tilanteessa. Hinnoitteluun ei ole olemassa helppoja ratkaisuja. Outi Somervuoren uutuuskirja "Mitä maksaa - hinnoittelun psykologiaa" antaa hyvän lähtökohdan ja viitekehyksen hinnoittelun kehittämiseen ja tarkasteluun uudesta näkökulmasta.