Haastatteluja

Hyvä markkinointi on asiakkaan inspirointia. Syntyäkseen ja kehittyäkseen se vaatii myös tekijänsä inspiroitumista.

MARK Markkinointiryhmän haastatteluissa alan terävimmät toimijat avaavat niksinsä ja näkemyksensä yhteisiksi innoituksen siemeniksi, jotta meistä jokainen voisi markkinoida paremmin. Sukella mukaan markkinoinnin mielenmaisemaan!

17.10. Kilpailu kuluttajien huomiosta, ajasta ja rahasta käy kuumempana kuin koskaan
Sofia Lehtimäki, markkinointijohtaja, Huawei, Consumer Business
10.10. Markkinoinnin tavoitteet ovat pitkäjänteisiä ja suoraan liiketoimintaa tukevia
Riku Uski, perustaja, toimitusjohtaja, Warrior Coffee Oy
3.10. Oivaltavampaa, tyylikkäämpää, huolitellumpaa ja ajassa olevampaa markkinointia
Heli Thorén, yrittäjä, luova johtaja ja toinen omistajista, Viestintätoimisto Cozy Pigeons
26.9. Markkinointi siirtyy yhä enemmän sanoista tekoihin
Jan Zapasnik, Senior Advisor, CEO Helsinki
19.9. Hyvä markkinointi on koko liiketoiminnan keuhkot
Elina Malmgren, kehitysjohtaja, perustaja, Mailhouse Oy
12.9. Olkaa kunnianhimoisia!
Kirsi Puntila, Senior Vice President, Marketing, Altia
22.8. Usko asiaasi ja uskalla olla rohkea
Hanna Westerholm, Co-Founder, Wecast (Podcast tuotantoyhtiö)
15.8. Mikään tuote ei ole niin hyvä, että se myisi itse itsensä - ei edes Apple
Henri Pallonen, yrittäjä, Hehku Marketing
20.6. Räppäristä sarjayrittäjäksi
Anders Westerholm, yrittäjä, We are group
13.6. Innostu, inspiroidu ja toteuta
Carita Harju, toiminnanjohtaja, Sauna from Finland
6.6. Hyvällä markkinoinnilla voi viihdyttää, antaa uutta perspektiiviä, saada ajattelemaan sekä liikuttaa suuria yleisöjä
Iiro Lahdenranta, toimitusjohtaja ja yrittäjä, Result Entertainment Agency Oy

PS. Tiedätkö kiinnostavan markkinointipersoonan, jonka mietteitä haluaisit ehdottomasti kuulla? Ehdota haastateltavaa info@mark.fi

 

Sijoittamisen asiantuntija / Investeringsexperten

FIM Oyj (2014)

Kun haluat pitää iskulauseestasi kiinni, rekisteröi se Iskulauserekisteriin

Kirjaudu MARKin jäsensivuille

MARK tarjoaa jäsenilleen ensiluokkaisia mahdollisuuksia ammatilliseen kehittymiseen ja verkostoitumiseen. Etkö ole vielä jäsen? Liity mukaan!

Unohdin salasanani!

Miksi liittyä jäseneksi? x