Vinkki tagin hakutulokset

Tapahtumat

No results

Artikkelit

Esittelyssä MTL

MARK esittelee haastattelusarjassaan alan liittoja ja niiden ydinpalveluita. Tällä kertaa haastateltavana on Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liiton toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa ja verkkokaupassa

Blogissa 360Mediatalon puheenvuoro Helsingin Ecommerce-tapahtumasta, sekä 5 vinkkiä onnistuneeseen VR-tekemiseen

Verkkokauppa: Kun hallitset lainsäädännön, voit hyödyntää sitä eduksesi

Vanha suomalainen sananlasku ”tuli on hyvä renki mutta huono isäntä”, pitää sisällään, kuten sananlaskut yleensäkin, vissin viisauden.  Tuli on hyvä apuri monessa, mutta sen uhka pitää tuntea ja hallita. Sama pätee myös lainsäädäntöön. Omaa yritystoimintaa koskevat lait pitää tuntea, niitä pitää noudattaa mutta tärkeää on myös hallita lain suomat mahdollisuudet yritystoiminnassa.

Mieti näitä 9 kohtaa, kun ostat videomainontaa tai lataat videoita YouTube-kanavallesi

Huomion arvoiset pointit Googlen järjestämästä videomainonnan koulutuksesta.

Markkinoinnissa pitää olla pilke ja palo!

"Kaikkea muuta, kunhan ei vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää" suuresti arvostamani Minna Canthin sanotaan tokaisseen. Sama toive pätee hyvin markkinointiin, toteaa Petra Majander Helsinki Design Weekin markkinointijohtaja.

Markkinointi ei aina ole vain pelkkä iso budjetti, jolla saadaan ostettua näkyvyyttä

"Ostetun näkyvyyden lisäksi ansaittu näkyvyys tuo brändille vielä enemmän lisäarvoa, joten on tärkeää, että tarinan ja sisällön hallinta on kohdallaan. Musabisneksessä haistellaan aina uusia trendejä ja pystymme liikkumaan niiden aallonharjalla eturintamassa", toteaa Sony Musicin Piia Sarajuuri.

Näin markkinoit asiakkaalle idean tuotteen ja palvelun ominaisuuksien sijaan

Markkinoinnin ja myynnin tärkein tehtävä on synnyttää asiakkaassa tunne siitä, että hän haluaa ostaa tarjotun ratkaisun ja tarvitsee juuri sitä. Tämän tunteen synnyttäminen ei onnistu latelemalla tuotteen tai palvelun ominaisuuksia – eikä edes niiden hyötyjä, ellei niitä osata liittää osaksi asiakkaan omaa toimintaa.