Teknologia tagin hakutulokset

Tapahtumat

No results

Artikkelit

3 esimerkkiä tehokkaasta virtuaalitodellisuuden hyödyntämisestä

Virtuaalitodellisuus koki läpimurtonsa muutama vuosi sitten, ja on siitä lähtien saanut meriittejä uniikkina alustana yritysten eri toiminnoissa. Tässä artikkelissa on nostettu esiin kolme esimerkkiä tehokkaasta virtuaalitodellisuuden käytöstä, eri aihepiirien parista!

4 syytä miksi virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen kannattaa aloittaa nyt

Digitalisoituminen muuttaa jatkuvasti toimintaympäristöämme, ja yksi viimeisimpiä realisoituvia trendejä on virtuaalitodellisuus. Miksi sinun siis kannattaa napata trendistä kiinni ja aloittaa juuri VR:n hyödyntäminen nyt, ei huomenna, eikä viiden vuoden kuluttua? Löydä vastaus artikkelista!

Virtuaalitodellisuuden ABC

Virtuaalitodellisuus koki renessanssin muutama vuosi sitten, ja on nyt rantautunut arkikäyttöönniin koteihin kuin yrityksiin kehittyneen tekniikkansa ja laajan sisältötarjonnan vuoksi. Harvempi on kuitenkin perehtynyt virtuaalitodellisuuteen sen enempää kuin minkä mielikuvan siitä sai hypen parissa. Tässä yksinkertainen selonteko tästä uusimmasta media-alustasta!

Esittelyssä MTL

MARK esittelee haastattelusarjassaan alan liittoja ja niiden ydinpalveluita. Tällä kertaa haastateltavana on Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liiton toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Epäonnistuneiden IT-hankkeiden taustalta paljastuu usein johtamisongelmia

AXEND:in toimitusjohtaja Jan Ropposen mukaan markkinoilta löytyy jo loistavia teknologioita, joiden avulla voisi onnistua, mutta moni yritys silti menettää paljon aikaa ja resursseja virheisiin.

Ole(t) osa esineiden internetin kaupallistamisessa!

"Media is the modern day mythology. Technological progress without humanitarian evolution = dystopian future. Creative have a key role in designing tomorrow".

Miten saisimme Suomeen uudenlaista markkinoinnin osaamista - pian.

Luin viime viikolla uutisen, jonka mukaan Suomessa olisi tarvetta markkinoinnin osaamiselle, jotta voisimme saada viennin kasvuun.

Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa ja verkkokaupassa

Blogissa 360Mediatalon puheenvuoro Helsingin Ecommerce-tapahtumasta, sekä 5 vinkkiä onnistuneeseen VR-tekemiseen

Asiakaskokemuksen rakentaminen chatboteilla

Asiakaskäyttäytymisen muutos on ollut huikaisevaa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Asiointi on siirtynyt vahvasti kohti mobiililaitteita ja sosiaalista mediaa, jossa välitön tiedon saanti on entistä tärkeämpää asiakaskohtaamisen onnistumisen kannalta.