Tapahtuma tagin hakutulokset

Tapahtumat

No results

Artikkelit

Kuntamarkkinoinnin SM-palkinnot jaettiin Seinäjoella. Pori uudistui voittoisasti.

Porin kaupunki on uudistanut ilmettään ja strategiaansa osallistavalla ja kattavalla tavalla, ja voitti brändityöllään tämän vuoden kuntamarkkinoinnin Suomen mestaruuden. Hopealle nousi Valkeakosken onnistunut talonäyttely ja tonttimarkkinointi, ja pronssia voitti Ylöjärven keskustaa elävöittänyt kekseliäs Pop up Shoppeenmäki -tapahtuma.

Miten tavoittaa ihminen? - B2C, B2B vai sittenkin H2H?

“Tästä vastaa meidän b2b yksikkömme. Tuo on osa meidän kuluttajaliiketoimintaa. Tämä kampanja rakennetaan yritysmyynnin tarpeisiin.” Kuulostaako tutulta?

Onko markkinointi osa ongelmaa vai ratkaisu?

Markkinointia ja erityisesti mainontaa pidetään kansan syvien rivien parissa usein kaiken pahan alkuna ja juurena. Tämä ajatusmalli on tietenkin hyvin kaukana aidosti markkinoinnin ytimessä olevasta asiakkaan ja hänen tarpeidensa ymmärtämisestä ja lisäarvon tuottamisesta.

Marketing Today 7.2. Jyväskylässä

Kultaisia lupauksia vai aitoa asiakasymmärrystä? Kuunteletko mitä asiakkaasi sinulle kertovat? Onko organisaatiosi jokainen kontakti valjastettu tuottamaan parasta kokemusta?

Räätälöityjä asiakassuhteita

SUHDE2018 tuo parrasvaloihin 25.1. asiakassuhteiden räätälöinnin. Kuinka yhdistää tuote ja palvelu parempaa arvoa tuottavaksi? Entä mitä yritys, joka toimii superkilpaillulla alalla ja reagoi jatkuvasti muutoksiin, voi tarjota yrityksellesi?

Räätälöity asiakassuhde

Datavetoisuus, asiakkuuden kehittäminen, luovuus ja monikanavaisuus ovat teemoja, joita SUHDE2018 nostaa näkyville iltapäiväseminaarissa 25.1., joka pidetään Hotel Havenissa Helsingissä.

Markkinoinnin asiakaslähtöisyys ratkaisee digitaalisella ajalla

Haluatko parantaa markkinointisi osumatarkkuutta? MARK Aamuteemassa 22.11. kuulet parhaat vinkit siihen, miten valloitat asiakkaasi sydämen Suomessa ja kansainvälisesti. Esiintyjinä ovat tietokirjailijat Kati Keronen ja Katri Tanni, jotka ovat julkaiseet syyskuussa kirjan "Sisältöstrategia - asiakaslähtöisyydestä tulosta".