GDPR tagin hakutulokset

Tapahtumat

No results

Artikkelit

Markkinoinnin, juridiikan ja itsesääntelyn kohtaamisia digitaalisessa maailmassa

Kenellä on kompetenssi arvioida markkinoinnin eettisyyttä? Olisiko arviointikäytänteitä tarvetta modernisoida tai tarkentaa? Onko ”digimaailman keskivertokuluttaja” valistuneempi ja tiedostavampi kuin on aikaisemmin katsottu?

Markkinoinnin, juridiikan ja itsesääntelyn kohtaamisia digitaalisessa maailmassa

MARK Gepardi-klubi: Hot topicit, pahimmat ylilyönnit ja ePrivacyn tilanne

MARKin Gepardi-klubin viimeisessä kokoontumisessa käytiin läpi GDPR:n uusimpia tulkintoja ja pahimpia ylilyöntejä sekä suunnattiin katse jo tulevaisuudessa voimaan astuvaan ePrivacyyn.

MARK Gepardi-klubin loppukiri: Mitä pitikään tehdä?

Pian voimaan astuva tietosuojauudistus vaikuttaa niin yrityksiin, kuin myös kaikkiin henkilöihin kansalaisina ja aiheuttaa paljon toimenpiteitä. Uudistus astuu voimaan 25.5.2018.

MARK Gepardi-klubin terveisiä, osa 2

Toisen Gepardi-klubin teemana olivat kumppanuudet ja kuinka saada viesti perille, että GDPR:n myötä olet myös itse vastuussa osittain kumppaniesi toiminnasta.

Ensimmäisen GDPR Gepardi-klubin tunnelmia

MARKin ja Suomen Asiakastiedon Gepardi-klubi starttasi tammikuussa. Klubin tarkoitus on napata GDPR:ää niskasta kiinni ja tehdä hieman turhaan pelotellusta asiasta positiivinen ja liiketoimintaa edistävä toimintamalli.

GDPR-klubi starttaa - GDPR:n möröt kaappiin!

Suomen Asiakastieto ja MARK starttaavat Gepardi-klubin, joka kokoontuu kolmen viikon välein kuulemaan niin asiantuntijapuheenvuoroja kuin vaihtamaan ajatuksia GDPR:n parissa työskentelevien kanssa kohti toukokuuta. Tervetuloa mukaan - voit osallistua yhteen, kahteen tai kaikkiin klubeihin.

Räätälöityjä asiakassuhteita

SUHDE2018 tuo parrasvaloihin 25.1. asiakassuhteiden räätälöinnin. Kuinka yhdistää tuote ja palvelu parempaa arvoa tuottavaksi? Entä mitä yritys, joka toimii superkilpaillulla alalla ja reagoi jatkuvasti muutoksiin, voi tarjota yrityksellesi?

Räätälöity asiakassuhde

Datavetoisuus, asiakkuuden kehittäminen, luovuus ja monikanavaisuus ovat teemoja, joita SUHDE2018 nostaa näkyville iltapäiväseminaarissa 25.1., joka pidetään Hotel Havenissa Helsingissä.