Data tagin hakutulokset

Tapahtumat

No results

Artikkelit

Big Data asiakaskeskeisen toiminnan draiverina

Asiakasnäkökulman korostuminen kasvattaa datan merkitystä liiketoiminnan kehittämisen ajurina.

Tulevaisuuden menestyjä on empaattinen analyytikko

Miten digitalisaatio ja uudet teknologiat vaikuttavat - ja tulevat vaikuttamaan - markkinoinnin ammattilaisten arkeen. Päätin suosiolla jättää lohkoketjuteknologian, VR:n ja AR:n, kyborgit, AI:n sun muut niitä paremmin tunteville ja lähteä liikkeelle datan ja luovuuden yhdistämisestä.

Tulevaisuuden menestyjä on empaattinen analyytikko

Räätälöityjä asiakassuhteita

SUHDE2018 tuo parrasvaloihin 25.1. asiakassuhteiden räätälöinnin. Kuinka yhdistää tuote ja palvelu parempaa arvoa tuottavaksi? Entä mitä yritys, joka toimii superkilpaillulla alalla ja reagoi jatkuvasti muutoksiin, voi tarjota yrityksellesi?

Räätälöity asiakassuhde

Datavetoisuus, asiakkuuden kehittäminen, luovuus ja monikanavaisuus ovat teemoja, joita SUHDE2018 nostaa näkyville iltapäiväseminaarissa 25.1., joka pidetään Hotel Havenissa Helsingissä.

Data poistaa arvailun markkinoinnista

Markkinointiviestinnän erikoisammattitutkinnon opiskellut Verohallinnon viestintäsuunnittelija Harriet Mallenius kokee, että hänen Markkinointi-instituutissa saamansa opit hyödyttävät parhaimmillaan viittä miljoonaa suomalaista.