Brändi tagin hakutulokset

Tapahtumat

No results

Artikkelit

Kuntamarkkinoinnin helmet – Porvoo GeoTour

MARKin uudessa Kuntamarkkinoinnin helmet -sarjassa haastatellaan kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa ansioituneita kuntia ja kaupunkeja. Tällä kertaa esittelyssä on kunniamaininnan saanut Porvoon kaupunki ja Porvoo GeoTour -kampanja.

Kuntamarkkinoinnin helmet – Keuke Onnistuvan yrityksen asialla

MARKin Kuntamarkkinoinnin helmet -sarjassa haastatellaan kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa ansioituneita kuntia ja kaupunkeja. Tällä kertaa esittelyyn pääsee SM-kilpailussa kunniamaininnan ansainnut Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy ja Onnistuvan yrityksen asialla -kampanja.

Kuntamarkkinoinnin helmet – Porin kaupungin yhdessä tehty brändiuudistus

MARKin Kuntamarkkinoinnin helmet -sarjassa haastatellaan kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa ansioituneita kuntia ja kaupunkeja. Tällä kertaa esittelyyn pääsee SM-kilpailussa ensimmäisen sijan voittanut Porin kaupunki ja Porin kaupungin yhdessä tehty brändiuudistus -kampanja.

Hetki täydellisessä elämässä

Jos töissä kaikki olisi täydellistä, millaista siellä olisi? Millaisia ihmisiä? Millaista tekemistä? Millaisia toimenpiteitä? Ajatellaan, että hyppäät aikajanalla kahden vuoden päähän, täydelliseen työpaikkaan ja tekemisen ytimeen. Seisot siinä ja ihailet, mitä kaikkea hienoa olet ja olette saaneet aikaan.

Kuntamarkkinoinnin SM-palkinnot jaettiin Seinäjoella. Pori uudistui voittoisasti.

Porin kaupunki on uudistanut ilmettään ja strategiaansa osallistavalla ja kattavalla tavalla, ja voitti brändityöllään tämän vuoden kuntamarkkinoinnin Suomen mestaruuden. Hopealle nousi Valkeakosken onnistunut talonäyttely ja tonttimarkkinointi, ja pronssia voitti Ylöjärven keskustaa elävöittänyt kekseliäs Pop up Shoppeenmäki -tapahtuma.

Miten tehdään perinteisestä, rationaalisesta brändistä emotionaalisempi ja merkityksellisempi?

Harvassa ovat miljardiluokan yritykset, jotka ovat onnistuneesti luoneet itselleen kokonaan uutta liiketoimintaa. Neste on tämän ihmeen kuitenkin tehnyt, kun määrätietoisella työllä uusituvat polttoaineet ovat nousseet valtarooliin yrityksessä. Nesteen liikevoitosta yli puolet tulee uusiutuvista polttoaineista - liikevoitosta, joka vuonna 2017 oli yli miljardi euroa!

Henkilöbrändäyksen kymmenen käskyä

Meitä kiusataan päivittäin yhä suuremmalla määrällä valintoja ja rasitetaan käytettävissä olevan ajan vähenemisellä. Lisäksi meitä pommitetaan jatkuvasti erilaisilla viesteillä. Miten voisit olla huomion arvoinen tässä vaihtoehtojen ristitulessa? Ala merkittäväksi!

Uusi vuosi, uudet kujeet. Kyllä, kirjaimellisesti.

Syksyn aikana MARKissa on tapahtunut paljon. Olemme tehneet kattavaa brändityötä syksyn ajan. Etsineet ja löytäneet tapoja tuottaa teille jäsenille entistä enemmän ja monipuolisempaa sisältöä. Uusia näkökulmia, uusia yhteyksiä ja jatkuvaa kehittymistä. On ollut ilahduttavaa huomata, että tilausta laveammille, uusille näkökulmille tuntuu olevan niin yksilötasolla kuin yrityksissäkin enemmän kun osasin syksyllä aavistaa.

Markkinointi ei aina ole vain pelkkä iso budjetti, jolla saadaan ostettua näkyvyyttä

"Ostetun näkyvyyden lisäksi ansaittu näkyvyys tuo brändille vielä enemmän lisäarvoa, joten on tärkeää, että tarinan ja sisällön hallinta on kohdallaan. Musabisneksessä haistellaan aina uusia trendejä ja pystymme liikkumaan niiden aallonharjalla eturintamassa", toteaa Sony Musicin Piia Sarajuuri.

Kaikki mitä yrityksessä tapahtuu on markkinointia

"Täydellisyyteen kannattaa pyrkiä pienissäkin asioissa ja etenkin kaikessa siinä, mikä asiakkaille yrityksestä välittyy. Se ei ole se pelkkä tuote, vaan kaikki sen ympäriltä ja miten se on asiakkaalle saatettu. Millaisia fiiliksiä yritys, sen edustajat ja tuote asiakkaissa herättää, se on se juttu", toteaa Bo LKV:n markkinointijohtaja Anssi Kiviranta.