Asiakaskokemus tagin hakutulokset

Tapahtumat

No results

Artikkelit

Onnistunut hinnoittelu tuottaa tulosta

Se mikä toimii yhdellä myyjällä tietyssä tilanteessa, ei välttämättä toimi ollenkaan toisen myyjän kohdalla tai toisessa tilanteessa. Hinnoitteluun ei ole olemassa helppoja ratkaisuja. Outi Somervuoren uutuuskirja "Mitä maksaa - hinnoittelun psykologiaa" antaa hyvän lähtökohdan ja viitekehyksen hinnoittelun kehittämiseen ja tarkasteluun uudesta näkökulmasta.

Ymmärrätkö asiakastasi tarpeeksi hyvin?

Mitä kuluttajamarkkinoijan ammattitaito on? Jotenkin siihen liittyy varmaankin koulutus, mutta se ei voi olla ainoa autuaaksi tekevä asia. Onhan alalla paljon menestyviä ihmisiä, joilla ei ole markkinoinnin tai esimerkiksi ihmistieteiden formaalia koulutusta.

Navigoi onnistuneesti digitaalisen myrskyn läpi

Jopa 63% CRM projekteista epäonnistuu. Luvut muistakin IT-hankkeista ovat samaa luokkaa. Mutta mistä tämä johtuu? Eikö moderni huipputeknologia jo ole sillä tasolla, että onnistumisen pitäisi olla helppoa.

Onko markkinointi osa ongelmaa vai ratkaisu?

Markkinointia ja erityisesti mainontaa pidetään kansan syvien rivien parissa usein kaiken pahan alkuna ja juurena. Tämä ajatusmalli on tietenkin hyvin kaukana aidosti markkinoinnin ytimessä olevasta asiakkaan ja hänen tarpeidensa ymmärtämisestä ja lisäarvon tuottamisesta.

Myynti myy ja asiakas ostaa

Asiakaskokemus on noussut viime aikoina yhä useampiin keskusteluihin. Hyvä niin, mutta silti tuntuu, että puheen ja tekemisen välillä on kuilua. Asiakkaan ostokäyttäytyminen on muuttunut, mutta onko myynnin tai organisaation toiminta muuttunut samassa suhteessa?

Asiakaskokemuksen rakentaminen chatboteilla

Asiakaskäyttäytymisen muutos on ollut huikaisevaa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Asiointi on siirtynyt vahvasti kohti mobiililaitteita ja sosiaalista mediaa, jossa välitön tiedon saanti on entistä tärkeämpää asiakaskohtaamisen onnistumisen kannalta.

Tulevaisuuden menestyjä on empaattinen analyytikko

Miten digitalisaatio ja uudet teknologiat vaikuttavat - ja tulevat vaikuttamaan - markkinoinnin ammattilaisten arkeen. Päätin suosiolla jättää lohkoketjuteknologian, VR:n ja AR:n, kyborgit, AI:n sun muut niitä paremmin tunteville ja lähteä liikkeelle datan ja luovuuden yhdistämisestä.

Tulevaisuuden menestyjä on empaattinen analyytikko

Marketing Today 7.2. Jyväskylässä

Kultaisia lupauksia vai aitoa asiakasymmärrystä? Kuunteletko mitä asiakkaasi sinulle kertovat? Onko organisaatiosi jokainen kontakti valjastettu tuottamaan parasta kokemusta?

Räätälöityjä asiakassuhteita

SUHDE2018 tuo parrasvaloihin 25.1. asiakassuhteiden räätälöinnin. Kuinka yhdistää tuote ja palvelu parempaa arvoa tuottavaksi? Entä mitä yritys, joka toimii superkilpaillulla alalla ja reagoi jatkuvasti muutoksiin, voi tarjota yrityksellesi?

Räätälöity asiakassuhde

Datavetoisuus, asiakkuuden kehittäminen, luovuus ja monikanavaisuus ovat teemoja, joita SUHDE2018 nostaa näkyville iltapäiväseminaarissa 25.1., joka pidetään Hotel Havenissa Helsingissä.

Anna meille meidän jokapäiväinen motivaatiomme

– Onko pakko? Näin parahti tiimini kun ilmoitin, että alamme mitata markkinoinnin tuloksia. Taas yksi työ lisää, huokasi tiimiläinen mielessään. Ensi alkuun väkeni karsasti mittaamista, mutta pian jo kaipasi sitä. Tästä on jo useita vuosia. Väitän, että jos nyt lopettaisimme tämän silloin turhaksi koetun työn, tiimini sanoisi taas kuorossa: Onko pakko! Mikä meitä sitten motivoi?

Kaikki mitä yrityksessä tapahtuu on markkinointia

"Täydellisyyteen kannattaa pyrkiä pienissäkin asioissa ja etenkin kaikessa siinä, mikä asiakkaille yrityksestä välittyy. Se ei ole se pelkkä tuote, vaan kaikki sen ympäriltä ja miten se on asiakkaalle saatettu. Millaisia fiiliksiä yritys, sen edustajat ja tuote asiakkaissa herättää, se on se juttu", toteaa Bo LKV:n markkinointijohtaja Anssi Kiviranta.

Asiakaspalvelu ei ole asia jota toteutetaan, vaan asenne, joka omaksutaan

Työmme Markkinointi-instituutissa on eräänlaista osaamisen ja vahvuuksien esiin kaivamista. Se on ihan tolkuttoman kivaa. Toivomme, että työn tekemisen ilo ja into välittyy opiskelijoillemme asti. Haluamme heidän menestyvän. Haluamme, että he toteavat: jee, tää kannatti, olipa siistiä, tuun uudestaan.

Markkinoinnin asiakaslähtöisyys ratkaisee digitaalisella ajalla

Haluatko parantaa markkinointisi osumatarkkuutta? MARK Aamuteemassa 22.11. kuulet parhaat vinkit siihen, miten valloitat asiakkaasi sydämen Suomessa ja kansainvälisesti. Esiintyjinä ovat tietokirjailijat Kati Keronen ja Katri Tanni, jotka ovat julkaiseet syyskuussa kirjan "Sisältöstrategia - asiakaslähtöisyydestä tulosta".

Kehitetäänkö teillä asiakaskokemusta vai liiketoimintaa?

Asiakaskokemuksen kehittäminen on yksi organisaatioiden vaikeimmin toteutettavista muutoksista. Erityisesti jos toimitaan palvelubisneksessä. Yksi riskeistä on kohoavat kustannukset.