Tulokset hakusanalla 'Vierailu'

MARK Viestintäryhmän yritysvierailu: Berner Oy

Vierailulla kuultiin Bernerin historiasta ja tulevaisuuden visioista sekä tutustuttiin yrityksen uniikkeihin toimitiloihin.

Instagram-mainoksen tunnistettavuus

Mainonnan eettisen neuvoston hiljattain antamassa huomautuksessa arvioitiin sitä, oliko Instagramissa julkaistu mainoskuva keskivertokuluttajalle selvästi tunnistettavissa mainokseksi.

Markkinoinnissa pitää olla pilke ja palo!

"Kaikkea muuta, kunhan ei vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää" suuresti arvostamani Minna Canthin sanotaan tokaisseen. Sama toive pätee hyvin markkinointiin, toteaa Petra Majander Helsinki Design Weekin markkinointijohtaja.

Anna meille meidän jokapäiväinen motivaatiomme

– Onko pakko? Näin parahti tiimini kun ilmoitin, että alamme mitata markkinoinnin tuloksia. Taas yksi työ lisää, huokasi tiimiläinen mielessään. Ensi alkuun väkeni karsasti mittaamista, mutta pian jo kaipasi sitä. Tästä on jo useita vuosia. Väitän, että jos nyt lopettaisimme tämän silloin turhaksi koetun työn, tiimini sanoisi taas kuorossa: Onko pakko! Mikä meitä sitten motivoi?

Pentikin vierailulle muutama paikka vapaana

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena on 8.11. Pentik Arabiakeskuksessa Helsingissä. Vierailun päätteeksi on mahdollisuus myös ostoksiin. Ilmoittautumiset tämän päivänä aikana.

Pentikin matka Posiolta kansainvälistyväksi sisustusalan lifestyle-yritykseksi

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena on 8.11. Pentik Arabiakeskuksessa Helsingissä. Varaa paikkasi vierailulle 31.10. mennessä.

Vierailukohteena Kreab - kansainvälinen viestintätoimisto

Instagram-tarinat, infografiikka, emojit - viestimme jatkuvasti toisillemme visuaalisin keinoin. Tervetuloa Viestintäryhmän kanssa vierailulle 16.11. Kreabiin, jossa kuullaan vaikuttavan visuaalisen viestinnän hyödyntämisestä yritysviestinnässä.

Inspiroidu visuaalisesta viestinnästä

Kreab on kansainvälinen viestintätoimisto Helsingissä, jonne MARK Viestintäryhmä järjestää vierailun 16.11. Tervetuloa mukaan vierailulle, jossa kuullaan vaikuttavan visuaalisen viestinnän hyödyntämisestä yritysviestinnässä.

Vierailukohteena PENTIK

MARK Viestintäryhmä kutsuu vierailulle, jossa kuullaan millainen on ollut Pentikin matka Posiolta kansainvälistyväksi sisustusalan lifestyle-yritykseksi.

MARK mukana pakkausten tulevaisuudessa - tule Empackiin 11.-12.10.

Pakkausten tulevaisuus on keskiössä, kun Empack-tapahtuma avaa ovensa Helsingin Messukeskuksessa. Tapahtuman maksuttomissa seminaareissa luodaan katsaus pakkaamisen kuumimpiin trendeihin johtavien asiantuntijoiden ja ajattelijoiden johdolla.

Myynti, markkinointi ja asiakaskokemus

Onko myynnin ja markkinoinnin yhteistyö utopiaa? Vai onko se keino kasvattaa liikevaihtoa ja palvella asiakasta paremmin? Saadaanko personoidusta asiakaskokemuksesta lisää liikevaihtoa? Kannattaako se vai onko se ajan ja rahan hukkaa? Näistä aiheista enemmän aamuteemassa 11.10. Esiintyjänä Marika Kohonen, APSIS. Muutama vapaa paikka vielä jäljellä.

Myynti. Markkinointi. Asiakaskokemus.

Onko myynnin ja markkinoinnin yhteistyö utopiaa? Vai onko se keino kasvattaa liikevaihtoa ja palvella asiakasta paremmin? Saadaanko personoidusta asiakaskokemuksesta lisää liikevaihtoa? Kannattaako se vai onko se ajan ja rahan hukkaa? Näistä aiheista enemmän aamuteemassa 11.10. Esiintyjänä Marika Kohonen, APSIS.

Kävijämäärät kasvuun - Museokortin huima menestys

Moni suomalainen on villiintynyt Museokortista. Villiinnyitkö sinäkin? Museokortin menestyksestä ja mekaniikasta kertoo kehitysjohtaja Seppo Honkanen MARK Asiakkuusmarkkinoinnin aamussa 12.9. Tähän tilaisuuteen voit ottaa mukaan myös vierailijan tutustumaan MARK:in toimintaan.

Museokortin huima menestys

MARK Asiakkuusmarkkinoinnin aamussa Postin auditoriossa 12.9. puhutaan Museokortista. Miksi suomalaiset villiintyivät siitä? Museokortin menestyksestä ja mekaniikasta on kertomassa kehitysjohtaja Seppo Honkanen. Tähän tilaisuuteen voit ottaa mukaan myös vierailijan tutustumaan MARK:in toimintaan.

Inspiraation lähteillä, osa 2

MARK-kokemuksia kelatessani inspiroiduin nostattamaan muutamia erityisiä hetkiä muistini sopukoista. MARK on mm. tarjonnut hyvän pohjan uuden luomiselle, myöskin tieteen saralla.

Kesänavaus Tampereella

MARK Turun ja MARK Tampereen yhteinen kesänavaus toteutui 19.5., kun 15 markkinointihenkistä persoonaa kohtasi Tampereella. Troll VFX, Mediamuseo ja Finlaysonin Palatsi olivat tällä kertaa vierailukohteina.

2 sekuntia ja asiakkaasi poistui jo

Mobiili on markkinoinnissa ja myyntikanavana useimmille yrityksille edelleen sivuroolissa, vaikka kuluttajat ovat äärimmäisen aktiivisia mobiilikäytön suhteen. Esimerkiksi 60% suomalaisista käyttää nettiä vähintään yhtä usein matkapuhelimella kuin tietokoneella.

MARK Turku: TUTO Hockeyn vieraaksi 11.4.

Vierailulla toimitusjohtaja Dani Aavinen kertoo TUTO Hockeyn toiminnasta ja siitä, miten halli täytetään ja tarjotaan viihdettä kausi toisensa jälkeen.

30.3. Sonera Sisältöstudio

Vielä ehdit ilmoittautua MARK Viestintäryhmän järjestämälle vierailulle Sonera Sisältöstudioon 30.3. Kuulet vierailulla mm. mitä haasteita systemaattisen sisältömarkkinoinnin käynnistämiseen liittyy.

Vierailukohteena REDI

Helsingin Kalasatamaan valmistuva uusi maamerkki REDI on MARK Viestintäryhmän järjestämän vierailun kohteena. REDI Living Labissa voit astua sisään REDIn maailmaan ja kokea miltä tuntuu asua huipulla.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto

Alennusmyynti-ilmoittelu sekä hintailmoittelu harhaanjohtavuuden näkökulmasta ovat aiheina MARK Juristiryhmän järjestämällä vierailulla 15.3. Kilpailu- ja kuluttajavirastossa.

Vierailulle Supersoniin 21.3.

Moderni markkinointiviestintä ja Supersonin uusi toiminta- ja spesialistimalli ovat aiheina MARK Viestintäryhmän järjestämällä vierailulla, jossa emäntänä on kulttuurijohtaja Pirjo Airaksinen.

Vierailu Sonera Sisältöstudioon 30.3.

Mitä tehdään Sonera Sisältöstudiossa, joka on toiminut elokuusta 2016 lähtien. MARK Viestintäryhmän järjestämälle vierailulle toivottavat tervetulleiksi Soneralta Janne Kaijärvi ja Anne Peltola.

Vierailulle Kilpailu- ja kuluttajavirastoon

Alennusmyynti-ilmoittelu sekä hintailmoittelu harhaanjohtavuuden näkökulmasta ovat aiheina MARK Juristiryhmän järjestämällä vierailulla 15.3. Kilpailu- ja kuluttajavirastossa.

Superson - vuoden toimisto 2016

Tervetuloa vierailulle Supersoniin MARK Viestintäryhmän kanssa 21.3. Vierailun teemana on moderni markkinointiviestintä ja Supersonin uusi toiminta- ja spesialistimalli. Vierailun emäntänä on kulttuurijohtaja Pirjo Airaksinen.

Tervetuloa vierailulle Sonera Sisältöstudioon

Mitä tehdään Sonera Sisältöstudiossa? Siitä kertovat MARK Viestintäryhmän vierailulla 30.3. Soneran Janne Kaijärvi ja Anne Peltola.

Joko ilmoittauduit REDIin?

Helsingin Kalasatamaan valmistuva uusi maamerkki on REDI. Tervetuloa tutustumaan 4.4. REDI Living Labiin, jossa voit kokea miltä tuntuu asua huipulla.

Sonera Sisältöstudio

MARK Viestintäryhmä järjestää vierailun Sonera Sisältöstudioon 30.3. Soneran Janne Kaijärvi ja Anne Peltola vastaavat mm. kysymykseen, mitä haasteita systemaattisen sisältömarkkinoinnin käynnistämiseen liittyy.

REDI - Kalasataman uusi maamerkki

Helsingin Kalasatamaan valmistuva REDI on vierailukohteena 4.4. REDI Living Labissa voit astua sisään REDIn maailmaan ja kokea miltä tuntuu asua huipulla.

SHOP2017 Helsinki

Maaliskuun kaupan alan kohtaamispaikka lähestyy. Ovet SHOP & e-commerce ammattitapahtumaan avautuvat 8.-9.3. Helsingin Messukeskuksessa.

Sonera Sisältöstudio. Mitä ja missä?

Sonera Sisältöstudio on käynnistetty elokuussa 2016. MARK Viestintäryhmän vierailulla 30.3. kuulet toiminnasta Janne Kaijärven ja Anne Peltolan kertomana.

Vierailukohteena REDI 4.4.

Helsingin Kalasatamaan valmistuva uusi maamerkki REDI on MARK Viestintäryhmän järjestämän vierailun kohteena. REDI Living Labissa voit astua sisään REDIn maailmaan ja kokea miltä tuntuu asua huipulla.

MARK Tampere: Vincit Group

Kuinka kansainvälistyvää IT-yritystä brändätään ja markkinoidaan? Vierailukohteena monin tavoin palkittu Vincit Group Oyj.

Vierailulle REDIin 4.4.

Helsingin Kalasatamaan valmistuva uusi maamerkki REDI on MARK Viestintäryhmän järjestämän vierailun kohteena. REDI Living Labissa voit astua sisään REDIn maailmaan ja kokea miltä tuntuu asua huipulla.

MARK Lahti: Vierailulle Kemppiin

Kemppi on edelläkävijä hitsausalalla ja heidän markkinointia ja viestintää esittelevät yritysvierailulla 9.2. Päivi Talonen ja Kati Heikkonen.

MARK Lahti: Vierailukohteena Kemppi Oy

Kemppi on edelläkävijä hitsausalalla ja heidän markkinointia ja viestintää esittelevät yritysvierailulla 9.2. Päivi Talonen ja Kati Heikkonen.

Penni paremmasta asiakasajattelusta!

Kolme maailmanluokan esimerkkiä miten sillä tehdään miljoonia. ***Haluatko tietää, miten rakennetaan ylivertaisia asiakaskohtaamisia? Shaun Smith vetää CX Masterclass-koulutuksen 24.1. Helsingissä.

MARK Lahti: Yritysvierailu Kempille

Kemppi on edelläkävijä hitsausalalla ja heidän markkinointia ja viestintää esittelevät yritysvierailulla 9.2. Päivi Talonen ja Kati Heikkonen.

Jääkiekkoliiton viestintä ja markkinointi

Suomen Jääkiekkoliiton (SJL) Leijona-logo on yksi Suomen tunnetuimmista brändeistä. Tervetuloa vierailulle 12.1. kuulemaan Suomen suosituimman lajin katto-organisaation viestinnästä ja markkinoinnista. Muutama paikka vielä tarjolla.

Vierailulle Jääkiekkoliittoon 12.1.

Jääkiekkoliiton markkinointi- ja viestintätiimi kertoo vierailulla mm. syksyllä lanseeratusta Leijonat-sovelluksesta ja Suomen suosituimman lajin katto-organisaation viestinnästä ja markkinoinnista. Muutama paikka vielä vapaana.

Aarikan uudet tuulet

Tervetuloa MARK Viestintäryhmän järjestämälle vierailulle 30.11., jossa kuullaan toimitusjohtaja Anu Vauhkosen katsaus Aarikan uusista tuulista.

Vierailukohteena Ritva Falla Oy

Designer Ritva Fallan nimeä kantava mallisto kuten myös itse yritys kasvaa ja kehittyy. Tervetuloa kuulemaan yrityksestä ja tutustumaan vaatemallistoon Ritva Fallan johdolla 13.12.

Vierailulle Jääkiekkoliittoon

Suomen Jääkiekkoliiton (SJL) Leijona-logo on yksi Suomen tunnetuimmista brändeistä. Tervetuloa vierailulle 12.1. kuulemaan Suomen suosituimman lajin katto-organisaation viestinnästä ja markkinoinnista.

Aarikan uudet tuulet

Tervetuloa MARK Viestintäryhmän järjestämälle vierailulle 30.11., jossa kuullaan toimitusjohtaja Anu Vauhkosen katsaus Aarikan uusista tuulista.

Vierailukohteena Suomen Jääkiekkoliitto

Suomen Jääkiekkoliiton (SJL) Leijona-logo on yksi Suomen tunnetuimmista brändeistä. Tervetuloa vierailulle 12.1. kuulemaan Suomen suosituimman lajin katto-organisaation viestinnästä ja markkinoinnista.

Vierailukohteina Aarikka, Ritva Falla Oy ja Suomen Jääkiekkoliitto

Tervetuloa MARK Viestintäryhmän järjestämille vierailuille Aarikkaan 30.11. tai Ritva Fallan designin maailmaan 13.12. tai tutustumaan Suomen Jääkiekkoliiton toimintaan 12.1.

Oletko ajatellut uraa yrittäjänä?

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena 9.11. on Suomen Yrittäjät ja keskustelun aiheena yrittäjyys uravaihtoehtona. Vierailulla mukana johtaja Veli-Matti Lamppu. Vierailun päätteeksi Viestintäryhmän vuosikokous.

Vierailukohteena Suomen Yrittäjät

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena 9.11. on Suomen Yrittäjät ry. Keskustelun aiheena uravaihtoehtona yrittäjyys. Vierailulla mukana johtaja Veli-Matti Lamppu. Vierailun päätteeksi Viestintäryhmän vuosikokous.

Mitäpä jos olisitkin mukana Viestintäryhmän johtokunnassa?

MARK Viestintäryhmä järjestää lähes kuukausittain markkilaisille mielenkiintoisia yritysvierailuja. Nyt Viestintäryhmän johtokuntaan haetaan uusia jäseniä.

After Work Aarikalla

Tervetuloa tutustumaan uudistuneeseen Aarikkaan 30.11.MARK Viestintäryhmän kanssa.

Suhde seminaari - Kaiken takana on asiakas

Miten digitaalisuus vaikuttaa asiakkuussuhteeseen, mitä on asiakasnäkemyksellinen brändin johtaminen ja mikä on asiakaskokemuksen merkitys niin digitaalisessa kuin elävässä elämässä, olivat aiheita, joihin pureuduttiin MARK.in Asiakkuusmarkkinoinnin seminaarissa.

Sinustako yrittäjä?

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena 9.11. on Suomen Yrittäjät ry. Keskustelun aiheena yrittäjyys uravaihtoehtona. Vierailulla mukana johtaja Veli-Matti Lamppu.

Minkälainen uravaihtoehto olisi yrittäjyys?

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena 9.11. on Suomen Yrittäjät ry. Keskustelun aiheena yrittäjyys uravaihtoehtona. Vierailulla mukana johtaja Veli-Matti Lamppu.

Yritysvierailu Luhdan pääkonttorille

Luhdan pääkonttoriin järjestää vierailun MARK Lahti 19.10. Luhta-konsernin markkinoinnista kertoo markkinointi- ja viestintäjohtaja Tarja Malinen.

Tiesitkö, että kasvojesi ihosta näkyy koko kehon hyvinvointi

MARK Viestintäryhmä järjestää vierailun luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijän, ihoterapeutti Eila Hellgrenin hoitolaan 20.9. Ehdit mukaan vierailulle, kun ilmoittaudut mukaan 15.9. mennessä.

Vierailulle Luhtaan

Luhta-konsernin markkinoinnista kertoo yritysvierailulla 19.10. markkinointi- ja viestintäjohtaja Tarja Malinen. Vierailun järjestää MARK Lahti.

Luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijä Eila Hellgren

Tervetuloa tutustumaan kansainvälisesti arvostettuun luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijään, ihoterapeutti Eila Hellgreniin ja hänen hoitolaansa 20.9. Vierailun järjestää MARK Viestintäryhmä.

MARK Lahti kutsuu vierailulle Luhdan pääkonttoriin

Luhta-konsernin markkinoinnista kertoo yritysvierailulla 19.10. markkinointi- ja viestintäjohtaja Tarja Malinen.

Eila Hellgren luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijä

Tervetuloa tutustumaan kansainvälisesti arvostettuun luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijään, ihoterapeutti Eila Hellgreniin ja hänen hoitolaansa 20.9. Vierailun järjestää MARK Viestintäryhmä.

MARK Lahti: Yritysvierailu Luhdan pääkonttoriin

Luhta-konsernin markkinoinnista kertoo yritysvierailulla 19.10. markkinointi- ja viestintäjohtaja Tarja Malinen.

TalentGate vierailukohteena

Vielä ehdit ilmoittautua mukaan MARK Viestintäryhmän vierailulle 30.8. TalentGateen, joka tarjoaa yrityksille joustavaa rekrytointipalvelua yhteistyössä ELY-keskusten kanssa.

Vierailukohteena Eila Hellgrenin ihonhoitoklinikka

Tervetuloa tutustumaan kansainvälisesti arvostettuun luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijään, ihoterapeutti Eila Hellgreniin ja hänen hoitolaansa 20.9. Vierailun järjestää MARK Viestintäryhmä.

Vierailulle TalentGateen

TalentGate tarjoaa yrityksille joustavaa rekrytointipalvelua yhteistyössä ELY-keskusten kanssa. Tervetuloa vierailulle 30.8. TalentGaten päätoimipisteeseen Helsingin Ruoholahteen MARK Viestintäryhmän kanssa.

Vierailu Eila Hellgrenin ihonhoitoklinikalle

Tervetuloa tutustumaan kansainvälisesti arvostettuun luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijään, ihoterapeutti Eila Hellgreniin ja hänen hoitolaansa 20.9. Vierailun järjestää MARK Viestintäryhmä.

Vierailukohde: TalentGate

TalentGate tarjoaa yrityksille joustavaa rekrytointipalvelua yhteistyössä ELY-keskusten kanssa. Tervetuloa vierailulle 30.8. TalentGaten päätoimipisteeseen Helsingin Ruoholahteen MARK Viestintäryhmän kanssa.

Vierailukohteena TalentGate

TalentGate tarjoaa yrityksille joustavaa rekrytointipalvelua yhteistyössä ELY-keskusten kanssa. Tervetuloa vierailulle 30.8. TalentGaten päätoimipisteeseen Helsingin Ruoholahteen MARK Viestintäryhmän kanssa.

Vierailukohteena TalentGate

TalentGate tarjoaa yrityksille joustavaa rekrytointipalvelua yhteistyössä ELY-keskusten kanssa. Tervetuloa vierailulle 30.8. TalentGaten päätoimipisteeseen Helsingin Ruoholahteen MARK Viestintäryhmän kanssa.

Miten tehtiin ja markkinoitiin vihaisten lintujen leffa?

Tänään ehdit vielä ilmoittautua mukaan MARK Aamuteemaan 24.5., jossa Rovion kehitysjohtaja Mikko Setälä kertoo miten elokuvan tuotanto eteni ja miten se markkinoitiin?

Miten Sanoma Lifestylessa tehdään brändityötä?

Vierailulla 16.5. Sanoma Lifestylessa kuulet miten heillä tehdään brändityötä. Neljän tuoreen casen kautta poraudutaan brändin rakentamiseen, uudistamiseen, laajennukseen ja kaupallistamiseen. Vierailun järjestää MARK Viestintäryhmä. Ilmoittaudu viimeistään 11.5.

Vierailukohteena MEN

Tervetuloa vierailulle Mainonnan eettiseen neuvostoon (MEN) 19.5., jossa pääsihteeri Paula Paloranta kertoo neuvoston uusimmista lausunnoista ja niiden taustoista.

Miten tehtiin ja markkinoitiin Angry Birds leffa?

Rovion kehitysjohtaja Mikko Setälä kertoo MARK Aamuteemassa 24.5. mihin 200 miljoonaa käytettiin ja miten meni.

Vierailukohteena Sanoma Lifestyle Ruoholahdessa

Tervetuloa kuulemaan miten Sanoma Lifestylessa tehdään brändityötä. Neljän tuoreen casen kautta poraudutaan brändin rakentamiseen, uudistamiseen, laajennukseen ja kaupallistamiseen. Vierailun järjestää 16.5. MARK Viestintäryhmä.

Miten tehtiin ja markkinointiin Angry Birds Movie?

Rovion kehitysjohtaja Mikko Setälä kertoo MARK Aamuteemassa 24.5. mihin 200 miljoonaa käytettiin ja miten meni.

Angry Birds leffa ja 200 miljoonaa dollaria

Rovion kehitysjohtaja Mikko Setälä kertoo MARK Aamuteemassa 24.5. mihin 200 miljoonaa käytettiin ja miten meni.

Vierailukohde: Sanoma Lifestyle Ruoholahdessa

Tervetuloa kuulemaan miten Sanoma Lifestylessa tehdään brändityötä. Neljän tuoreen casen kautta poraudutaan brändin rakentamiseen, uudistamiseen, laajennukseen ja kaupallistamiseen. Vierailun järjestää 16.5. MARK Viestintäryhmä.

Miten tehtiin ja markkinointiin Angry Birds leffa?

Rovion kehitysjohtaja Mikko Setälä kertoo MARK Aamuteemassa 24.5. mihin 200 miljoonaa käytettiin ja miten meni.

Vierailukohteena Rähinä Records

MARK Insight -ryhmä järjestää vierailun yhteen Suomen valovoimaisimmista levy-yhtiöistä - Rähinä Recordsiin perjantaina 10.6.

The Angry Birds Movie: Miten tehtiin ja markkinoitiin

Rovion kehitysjohtaja Mikko Setälä kertoo MARK Aamuteemassa 24.5. mihin 200 miljoonaa käytettiin ja miten meni.

Vierailulle Viestintäryhmän kanssa

Huhtikuussa Viestintäryhmä vierailee Tallink Siljalla 7.4. ja Postissa 20.4. Molempiin on tarjolla muutamia vapaita paikkoja.

Vierailukohteena Tallink Silja

MARK Viestintäryhmä vierailee 7.4. Tallink Siljalla, jossa markkinointijohtaja Hanna Länsivuori ja viestintäjohtaja Marika Nöjd kertovat kuulumisistaan.

Tallink Siljalle

MARK Viestintäryhmän vierailulla 7.4. markkinointijohtaja Hanna Länsivuori ja viestintäjohtaja Marika Nöjd kertovat Tallink Siljan markkinointikuulumisia.

Datan hyödyntäminen asiakasymmärryksen kasvattamisessa

Muutama paikka tarjolla vierailulle Postiin 20.4. Mika Nikkola alustaa aiheesta datan hyödyntäminen asiakasymmärryksen kasvattamisessa ja markkinoinnin suunnittelussa.

Datan hyödyntäminen asiakasymmärryksen kasvattamisessa

MARK Viestintäryhmä järjestää vierailun Postiin 20.4., jossa asiakastietopalvelujen johtaja Mika Nikkola kertoo Postin ajatuksia datan hyödyntämisestä asiakasymmärryksen kasvattamisessa ja markkinoinnin suunnittelussa.

MARK Digiaamussa on puhetta virtuaalitodellisuuden hyödyntämisestä

MARK Digiaamussa 8.3. Stereoscape Oy:n Jukka Vaittinen puhuu käytännönläheisesti virtuaalitodellisuuden hyödyntämisestä markkinoinnissa. Mitä mahdollisuuksia se tuo markkinoijalle?

Virtuaalitodellisuus laajentaa markkinoinnin ulottuvuuksia

MARK Digiaamussa 8.3. Stereoscape Oy:n Jukka Vaittinen puhuu käytännönläheisesti virtuaalitodellisuuden hyödyntämisestä markkinoinnissa. Mitä mahdollisuuksia se tuo markkinoijalle?

Vierailulle Postiin

MARK Viestintäryhmä järjestää vierailun Postiin 20.4., jossa asiakastietopalvelujen johtaja Mika Nikkola kertoo Postin ajatuksia datan hyödyntämisestä asiakasymmärryksen kasvattamisessa ja markkinoinnin suunnittelussa.

Ykköstekijä verkosta löytymiseen on sisällön kautta rakennettu dialogi

Digitaalinen näkyvyys ei yksin riitä, myyjän on oltava myös henkilökohtaisesti saavutettavissa, vaikka keltaiset sivut ovat vaihtuneet Googleen ja asiakaskortisto tietokantaan.

Vierailukohteena viestintätoimisto Miltton

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena 18.2. on viestintätoimisto Miltton. Mukaan vierailulle otetaan 20 markkilaista. Varaa paikkasi pian!

HJK ja markkinointi

MARK Insight -ryhmän vierailukohteena on 29.1. Helsingin Jalkapalloklubi, joka on viime vuosina panostanut urheilullisen puolen lisäksi voimakkaasti myös markkinointinsa kehittämiseen. Muutama paikka vapaana vierailulle.

Vierailukohteena HJK

MARK Insight -ryhmän vierailukohteena on 29.1. Helsingin Jalkapalloklubi, joka on viime vuosina panostanut urheilullisen puolen lisäksi voimakkaasti myös markkinointinsa kehittämiseen.

Vierailulle Kalevala Koruun

Vielä mahtuu mukaan vierailulle Kalevala Koruun, joka perustettiin jo 30-luvulla yhteiskunnallisen talkooilmapiirin hengessä patsashanketta tukemaan.

Vierailukohteena Kalevala Koru

Kalevala Koru perustettiin 30-luvulla yhteiskunnalisen talkooilmapiirin hengessä patsashanketta tukemaan. Tänään yritys on alansa suurin Suomessa ja yksi suurimmista Pohjois-Euroopassa. Tervetuloa kuulemaan 18.11. lisää.

Vierailukohteena Veikkaus

Perjantaina 27.11. Veikkauksessa kuullaan, miten Suomen suurinta verkkokauppaa luotsaava Veikkaus hyödyntää digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän keinoja?

Vierailukohteena JNS

Tervetuloa mukaan MARK Juristipiirin järjestämälle vierailulle Julkisen sanan neuvostoon 5.11.

Liiketapalautakunta ja JNS

MARK Juristipiirin syksyn vierailukohteina ovat Liiketapalautakunta ja Julkisen sanan neuvosto.

MARK Turku: Urheilumarkkinointia

Markkinointipäällikkö Rauno Sjöroos ja urheilumarkkinointi TPS:n vinkkelistä 30.9.

Jokerit Hockey Club

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena 14.10. Jokerit Hockey Club Hartwall Arenalla. Vierailun päätteeksi illan lätkämatsi Jokerit - Metallurg Magnitogorsk.

Julkisen sanan neuvosto

MARK Juristipiiri järjestää vierailun Julkisen sanan neuvostoon 5.11.

Ota kaikki hyöty irti jäsenyydestäsi!

Oletko huomannut, kuinka paljon maksutonta ohjelmatarjontaa on sinulle tarjolla?

Manse kutsuu turkulaisia!

MARK Tampereen ja Turun ryhmien perinteinen kesävierailu 5.6. - tällä kertaa Mansessa.

Turkulaiset Tampereelle!

MARK Tampereen ja Turun ryhmien perinteinen kesävierailu - tällä kertaa Mansessa 5.6.

Millaista tarinaa yrityksesi kertoo?

Tarinan voima kumpuaa monesta tekijästä. Toisin kuin muut trendit, tarina on ikuinen - ihmisen vanhimpia riippuvuuksia.

Mainonnan eettinen neuvosto

Vielä tänään ehdit ilmoittautua mukaan vierailulle Mainonnan eettiseen neuvostoon.

Näe mahdollisuus, viesti se. Tee asioita uudella tavalla.

Viestintätoimisto Ellun Kanat ottaa markkilaiset ilomielin vastaan tutustumaan heidän tapaansa toimia ja nähdä viestinnän strateginen merkitys. Tervetuloa vierailulle 19.5.

Vierailukohteita keväällä

Kevään vierailukohteita ovat: John Nurmisen säätiö 19.3., VisitSweden 9.4. ja Mainonnan eettinen neuvosto 5.5.

John Nurmisen säätiö

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena on John Nurmisen säätiö torstaina 19.3. Vierailun teemana on merikulttuuria ja Itämeren suojelua. Vierailua isännöi viestintäjohtaja Tuula Putkinen.

VisitSweden

Kaksi tuttua sanaa yhdistettyinä, mutta minkälaista toimintaa yrityksen nimen taakse kätkeytyy? Tämä selviää MARK Viestintäryhmän järjestämällä vierailulla 9.4.

70 mainonnan vuotta

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena helmikuun lopussa on Valitut Palat.

Aller, menestyjä mediamurroksessa

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena 4.11. Aller. Tule kuulemaan miten Aller on selvinnyt mediaa riepotelleesta muutoksesta.

Vierailukohteena AKK Motorsport

AKK Sports Oy:n suurin projekti on kotimainen MM-rallin osakilpailu, Neste Oil Ralli. Autourheilua harrastaa Suomessa 32 000 jäsentä. Tervetuloa kuulemaan 23.10., mitä kaikkea tekee AKK-Motorsport.

Vierailukohteena Aller

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena 4.11. Aller. Tule kuulemaan miten Aller on selvinnyt mediaa riepotelleesta muutoksesta. Samassa yhteydessä pidetään Viestintäryhmän vuosikokous.

Vierailukohteena AKK Motorsport

Tiesitkö, että autourheilua harrastaa Suomen eri paikkakunnilla sijaitsevissa autourheiluseuroissa 32 000 jäsentä. AKK on suomalaisen autourheilun kattojärjestö, josta kuulet lisää vierailulla 23.10.

Vierailukohteena AKK Motorsport

Tiesitkö, että autourheilua harrastaa Suomen eri paikkakunnilla sijaitsevissa autourheiluseuroissa 32 000 jäsentä.

Vierailulle Kryptaan

Muutama paikka on vielä vapaana vierailulle Kryptaan.

Tervetuloa Kryptaan!

Miten Helsingin toiseksi suurimman suomalaisen seurakunnan henkilökunta ja tilat palvelevat puolta miljoonaa vierailijaa, jotka tulevat kaikkialta maailmasta.

Matthew Luhn Story -seminaari 29.8.

Disneyn Pixar-animaatiostudioiden Story Supervisor Matthew Luhn vierailee elokuussa Suomessa.

Manselaiset Turkuun

MARK Turku kutsuu tamperelaisia kesäretkelle!

Jäsentilaisuudet toukokuussa

Toukokuun jäsentapahtumissa on vielä muutamia paikkoja vapaana: ASA-aamussa videot jyrää, vierailukohteina Mainonnan eettinen neuvosto ja Ritarihuone. MARK Forumissa kysytään brändin kehittäjältä, että miten osoitat arvosi.

Toukokuun jäsentilaisuuksia

Vielä mahdut mukaan ASA-aamuun kuuntelemaan videoista tai vierailulle Mainonnan eettiseen neuvostoon tai Ritarihuoneelle.

Jäsentapahtumia

MARK Aamuteema strategiasta Turussa ja Lahdessa, Mielipidejohtaja -kirjan lanseeraus, ASA-aamussa videot jyrää, vierailukohteina Mainonnan eettinen neuvosto ja Ritarihuone, MARK Forumissa aiheena brändit.

Kevään jäsentapahtumia

Tarjolla on kevään aikana Tove Janssonin juhlanäyttely, MARK Aamuteemat Turussa ja Lahdessa, MARK Kevätkokous, Mielipidejohtaja, ASA-aamussa videot jyrää, vierailukohteena Mainonnan eettinen neuvosto ja vielä löytyy muutama paikka vierailulle Ritarihuoneelle.

Matthew Luhn Story -seminaari 29.8.

Disneyn Pixar-animaatiostudioiden Story Supervisor Matthew Luhn vierailee elokuussa Suomessa.

Toukokuussa tapahtuu

Tervetuloa mukaan toukokuussa järjestettäviin jäsentilaisuuksiin: Mielipidejohtaja -kirjan lanseeraus, ASA-aamussa videot jyrää, Juristipiiri vie vierailulle Mainonnan eettiseen neuvostoon, Lahdessa pohditaan strategioita ja Ritarihuoneen tarinan kuulet Helsingissä.

Huhtikuun jäsentilaisuuksia

MARK Aamuteemassa aiheena robotisaatio, vierailukohteina Tove Janssonin 100-vuotisnäyttely, kuukauden lopussa MARK kevätkokous ja aamuteema strategiasta Turussa.

Ronald McDonald talo ja Ritarihuone

MARK Viestintäryhmän järjestämät vierailukohteet kevään aikana.

Ronald McDonald Talo ja Ritarihuone

Tervetuloa mukaan tutustumaan MARK Viestintäryhmän kevään vierailukohteisiin.

Viestintäryhmän vierailukohteita

Ronald McDonald Taloon tutustutaan 10.4. ja Ritarihuoneen vuoro on 20.5.

Ronald McDonald Talo

MARK Viestintäryhmän huhtikuun vierailukohde. Tervetuloa mukaan.

Paola Suhosen Ivana -maailma, Ritarihuone

Viestintäryhmän vierailukohteina ovat maaliskuussa Paola Suhosen Ivana -maailma ja toukokuussa Ritarihuone.

Suuntana Suomi - markkinoina maailma

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena mainostoimisto 358.

Täytekynällä ohi portinvartijan

Aisla Hentola muistoissamme (1935-2013). Markin toimintaan osallistuneet ovat oppineet paljon tutustumalla mielenkiintoisiin vierailukohteisiin, ihmisiin ja yrityksiin, joita Aisla oli järjestämässä.

Tervetuloa jäsentilaisuuksiin

Juho Jokinen Dinglestä ja Ville Tolvanen esiintyvät ensi viikolla ADA-aamussa, jossa teemana on "Digimarkkinoinnin kuolema 2013". Viestintäryhmän vierailukohteena on YLE. Kuopiossa tuubin täydeltä asiaa tarjoaa Googlen Tommi Pelkonen ja Tampereella Jarkko Kurvinen toteaa, että markkinoinnin uusi tarkoitus on auttaminen. Turussa vietetään Mainostorstaita.

Syksyn jäsentilaisuuksia

MARK Savo: Tuubin täydeltä asiaa. MARK Tampere: Markkinoinnin uusi tarkoitus on auttaminen. MARK Aamuteema: Markkinoinnin integraatio. ADA-aamu: Digimarkkinoinnin kuolema 2013. MARK Viestintäryhmän vierailukohteet: Bukowski ja YLE. MARK Aamuteema: Työn muutos.