Tulokset hakusanalla 'Vastuullisuus'

Kohti tulevaisuuden sinistä merta

Jo 46. kertaa järjestetty Mainontapäivä tarjosi tänä vuonna katsauksen innovatiiviseen tulevaisuuteen. Tapahtuman teemana oli oman sinisen meren luominen, eli sellaisen tuotteen, palvelun tai toiminnan kehittäminen, jollaista kukaan ei ole ennen tarjonnut. Aiheesta kuultiin päivän aikana mielenkiintoisia puheenvuoroja kansainvälisiltä ja kotimaisilta visionääreiltä.

4 case-esimerkkiä vastuullisuudesta markkinoinnin polttoaineena

Pääsin osallistumaan MarkkinointiKollektiivin järjestämään Vastuullisuus markkinoinnin polttoaineena -tapahtumaan, jossa pohdittiin vastuullisuutta markkinoinnin mahdollisuutena. Iltapäivän aikana yleisö sai kuulla neljä hyvin erilaista case-esimerkkiä onnistuneesta liiketoimintaan yhdistetystä vastuullisuudesta ja sen hyödyntämisestä markkinoinnissa.

Mitä hyötyä on Coachingista? Kenelle Coaching sopii?

Coaching on ohjausmuoto, jossa coach hallitsee prosessit ja työkalut - substanssi tulee asiakkaalta. Coachingia voi hyödyntää niin yksilöiden henkilökohtaisesa elämässä kuin johtamisessa, asiakaspalvelussa, työhyvinvoinnissa, tiimityöskentelyssä, urheilussa ja yritysmaailmaan liittyvissä asioissa.

Esittelyssä Grafia ry

MARK esittelee haastattelusarjassaan alan liittoja ja niiden ydinpalveluita. Tällä kertaa haastateltavana on Grafia ry:n toiminnanjohtaja Katri Soramäki.

Olisiko aika ottaa vastuuta?

Pääsin kuulemaan tuoretta tietoa yritysvastuun nykytilasta ja tulevaisuudesta FIBSin Yritysvastuu 2018 -tutkimuksen tulostilaisuuteen. Tilaisuuden aikana pohdittiin muun muassa miksi suomalaisyritykset panostavat vastuullisuuteen, mitä hyötyä siitä on liiketoiminnalle ja miten sitä johdetaan yrityksen arjessa.

Ole(t) osa esineiden internetin kaupallistamisessa!

"Media is the modern day mythology. Technological progress without humanitarian evolution = dystopian future. Creative have a key role in designing tomorrow".