Tulokset hakusanalla 'Teknologia'

Markkinoinnin, juridiikan ja itsesääntelyn kohtaamisia digitaalisessa maailmassa

Kenellä on kompetenssi arvioida markkinoinnin eettisyyttä? Olisiko arviointikäytänteitä tarvetta modernisoida tai tarkentaa? Onko ”digimaailman keskivertokuluttaja” valistuneempi ja tiedostavampi kuin on aikaisemmin katsottu?

Konkretiaa ja ratkaisuja yritysten liiketoimintaan DigiArenaHelsingistä

Pääsin osallistumaan ensimmäistä kertaa järjestettyyn DigiArenaHelsinki -tapahtumaan, joka sukelsi digitaalisen myynnin ja markkinoinnin maailmaan kymmenien puheenvuorojen ja paneelikeskustelujen siivittämänä

Hyvän tv-mainoksen rakennuspalikat ja sukupolvi Alpha – kurkkaa Screenforce Dayn puheenaiheet

Suomen kaupallisten televisioiden järjestö Screenforce Finlandin järjestämä Screenforce Day keräsi jälleen kokoon mainonnan ammattilaiset toukokuisessa Helsingissä. Tilaisuus tarjosi katsauksen tv-mainonnan tulevaisuuteen kansainvälisten puhujien ja inspiroivien menestystarinoiden saattelemana.

Perinteisen kuolema

Menestyminen vaatii usein edelläkävijyyttä, rohkeutta ja näkemyksellisyyttä. Tätä kaikkea markkinointiporukoissa kyllä löytyy. Liian usein vain unohdetaan, että muut ihmiset, siis ei markkinointi-ihmiset, tulevat vuosia tämän ryhmän perässä lähes kaikessa.

Epäonnistuneiden IT-hankkeiden taustalta paljastuu usein johtamisongelmia

AXEND:in toimitusjohtaja Jan Ropposen mukaan markkinoilta löytyy jo loistavia teknologioita, joiden avulla voisi onnistua, mutta moni yritys silti menettää paljon aikaa ja resursseja virheisiin.

SHIFT - Techin ja vähän muunkin kohtaamispaikka

Kolmatta kertaa Turussa järjestty SHIFT Business Festival tarjoili 22.-23.5. Kakolan vanhassa lääninvankilassa jälleen kerran antoisan kokonaisuuden.