Tulokset hakusanalla 'Sisällöt'

Markkinoinnin, juridiikan ja itsesääntelyn kohtaamisia digitaalisessa maailmassa

Kenellä on kompetenssi arvioida markkinoinnin eettisyyttä? Olisiko arviointikäytänteitä tarvetta modernisoida tai tarkentaa? Onko ”digimaailman keskivertokuluttaja” valistuneempi ja tiedostavampi kuin on aikaisemmin katsottu?

Lomalla latautumista

Melkoisen hengästyttävällä tahdilla on tuntunut porukat kentällä menevän nämä viimeiset viikot enkä ole itsekään juoksulta välttynyt. Työpöytä pitäisi saattaa tilaan, johon olisi stressitöntä lomien jälkeen palata.

Esittelyssä Aikakausmedia

MARK esittelee uudessa haastattelusarjassaan alan liittoja ja niiden ydinpalveluita. Tällä kertaa haastateltavana on Aikakausmedian liittojohtaja Mikko Hoikka.

Konkretiaa ja ratkaisuja yritysten liiketoimintaan DigiArenaHelsingistä

Pääsin osallistumaan ensimmäistä kertaa järjestettyyn DigiArenaHelsinki -tapahtumaan, joka sukelsi digitaalisen myynnin ja markkinoinnin maailmaan kymmenien puheenvuorojen ja paneelikeskustelujen siivittämänä

Hyvän tv-mainoksen rakennuspalikat ja sukupolvi Alpha – kurkkaa Screenforce Dayn puheenaiheet

Suomen kaupallisten televisioiden järjestö Screenforce Finlandin järjestämä Screenforce Day keräsi jälleen kokoon mainonnan ammattilaiset toukokuisessa Helsingissä. Tilaisuus tarjosi katsauksen tv-mainonnan tulevaisuuteen kansainvälisten puhujien ja inspiroivien menestystarinoiden saattelemana.

Oletko sisältösopuli?

Minulla on lapsesta asti ollut sammumaton halu ja palo kuulla ja lukea tarinoita tilanteiden ja ihmisten takana. Jano saada tietää, mikä ketäkin liikuttaa ja miksi.

Epäonnistuneiden IT-hankkeiden taustalta paljastuu usein johtamisongelmia

AXEND:in toimitusjohtaja Jan Ropposen mukaan markkinoilta löytyy jo loistavia teknologioita, joiden avulla voisi onnistua, mutta moni yritys silti menettää paljon aikaa ja resursseja virheisiin.

MARK Viestintäryhmän yritysvierailu: Berner Oy

Vierailulla kuultiin Bernerin historiasta ja tulevaisuuden visioista sekä tutustuttiin yrityksen uniikkeihin toimitiloihin.

MARK Gepardi-klubi: Hot topicit, pahimmat ylilyönnit ja ePrivacyn tilanne

MARKin Gepardi-klubin viimeisessä kokoontumisessa käytiin läpi GDPR:n uusimpia tulkintoja ja pahimpia ylilyöntejä sekä suunnattiin katse jo tulevaisuudessa voimaan astuvaan ePrivacyyn.

Strategisista muutosjohtamisista onnistuu vain 37 % - varmista Valveen vinkeillä onnistuminen jatkossa

Muutosjohtamisen työkalut -webinaarissa Valveen viestintäkonsultit Sanna Haanpää-Liukko ja Minna Kylänpää esittelivät viestinnällisiä ja markkinoinnillisia keinoja, joilla muutoksen onnitumistodennäköisyyttä voidaan parantaa.

Miksi H2H markkinointi on alan seuraava iso asia?

Vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijayritys PING Helsinki järjesti neljättä kertaa H2H digitaalisen markkinoinnin tapahtuman, PING Festivalin, Helsingissä.

Olisiko aika ottaa vastuuta?

Pääsin kuulemaan tuoretta tietoa yritysvastuun nykytilasta ja tulevaisuudesta FIBSin Yritysvastuu 2018 -tutkimuksen tulostilaisuuteen. Tilaisuuden aikana pohdittiin muun muassa miksi suomalaisyritykset panostavat vastuullisuuteen, mitä hyötyä siitä on liiketoiminnalle ja miten sitä johdetaan yrityksen arjessa.

MARK Gepardi-klubin loppukiri: Mitä pitikään tehdä?

Pian voimaan astuva tietosuojauudistus vaikuttaa niin yrityksiin, kuin myös kaikkiin henkilöihin kansalaisina ja aiheuttaa paljon toimenpiteitä. Uudistus astuu voimaan 25.5.2018.

Kohti parempaa tv- ja videomainontaa

Osallistuin Sanoma Media Finlandin tv- ja videomainontaa käsittelevään Sanoma LIVE -tilaisuuteen. Ohjelman luvattiin tarjoavan asiaa ja inspiraatiota, faktaa ja viihdettä sekä visioita ja välineitä - ja niin se tarjosikin.

Onnistunut hinnoittelu tuottaa tulosta

Se mikä toimii yhdellä myyjällä tietyssä tilanteessa, ei välttämättä toimi ollenkaan toisen myyjän kohdalla tai toisessa tilanteessa. Hinnoitteluun ei ole olemassa helppoja ratkaisuja. Outi Somervuoren uutuuskirja "Mitä maksaa - hinnoittelun psykologiaa" antaa hyvän lähtökohdan ja viitekehyksen hinnoittelun kehittämiseen ja tarkasteluun uudesta näkökulmasta.

Simppeliä etsimässä

Aloitin työn ohella aikuisopiskelijana, radikaali alan vaihto kansainvälisen markkinoinnin parista puutarha-alalle, vain löytääkseni muutaman toimivan jutun markkinoinnista.

Markkinointiarpajaiset ja -kilpailut sosiaalisessa mediassa

Markkinointiarpajaisten ja -kilpailujen toteuttaminen sosiaalisessa mediassa on suosittua ja niihin osallistuminen on kuluttajille yleensä hyvin helppoa. Hyvin toteutettu ja suunnattu markkinointikampanja tavoittaa laajan yleisön nopeasti ja kerää huomattavan osallistujamäärän.

Google Digital Garage - onko tuttu?

Ystävän vinkistä kävin läpi palvelua. Aikamoinen opintopaketti yrityksen digitaalisointia, kaupallisuutta ja jatkuvasti muuttuvaa markkinointia käsittelevä kattava kokonaisuus - ilmaiseksi.

Hengästyttääkö?

Avaan illalla sohvalla Facebookin. Uutisvirta täyttyy markkinoinnin koulutuksista, tapahtumista ja webinaareista. Siirryn LinkedInin puolella, jossa kysellään ja keskustellaan kaikesta työhön liittyvästä, myös markkinoinnista.

Henkilöbrändäyksen kymmenen käskyä

Meitä kiusataan päivittäin yhä suuremmalla määrällä valintoja ja rasitetaan käytettävissä olevan ajan vähenemisellä. Lisäksi meitä pommitetaan jatkuvasti erilaisilla viesteillä. Miten voisit olla huomion arvoinen tässä vaihtoehtojen ristitulessa? Ala merkittäväksi!

Tiukkenivatko Instagram-markkinoinnin merkintälinjaukset Suomessa?

#mainos ja muut mainonnan kaupallista luonnetta ilmoittavat merkinnät puhuttavat jälleen. Onko piilomainontaa koskevissa merkintälinjauksissa tapahtunut muutoksia tiukempaan suuntaan?

Uusi vuosi, uudet kujeet. Kyllä, kirjaimellisesti.

Syksyn aikana MARKissa on tapahtunut paljon. Olemme tehneet kattavaa brändityötä syksyn ajan. Etsineet ja löytäneet tapoja tuottaa teille jäsenille entistä enemmän ja monipuolisempaa sisältöä. Uusia näkökulmia, uusia yhteyksiä ja jatkuvaa kehittymistä. On ollut ilahduttavaa huomata, että tilausta laveammille, uusille näkökulmille tuntuu olevan niin yksilötasolla kuin yrityksissäkin enemmän kun osasin syksyllä aavistaa.

Markkinointi ei aina ole vain pelkkä iso budjetti, jolla saadaan ostettua näkyvyyttä

"Ostetun näkyvyyden lisäksi ansaittu näkyvyys tuo brändille vielä enemmän lisäarvoa, joten on tärkeää, että tarinan ja sisällön hallinta on kohdallaan. Musabisneksessä haistellaan aina uusia trendejä ja pystymme liikkumaan niiden aallonharjalla eturintamassa", toteaa Sony Musicin Piia Sarajuuri.

Anna meille meidän jokapäiväinen motivaatiomme

– Onko pakko? Näin parahti tiimini kun ilmoitin, että alamme mitata markkinoinnin tuloksia. Taas yksi työ lisää, huokasi tiimiläinen mielessään. Ensi alkuun väkeni karsasti mittaamista, mutta pian jo kaipasi sitä. Tästä on jo useita vuosia. Väitän, että jos nyt lopettaisimme tämän silloin turhaksi koetun työn, tiimini sanoisi taas kuorossa: Onko pakko! Mikä meitä sitten motivoi?

MARKin hallitukseen uutta vahvistusta

MARKin hallituksen uusiksi jäseniksi on syyskokouksessa valittu CMO Saara Bergström, Next Games ja CEO Sari Heinilä, McCann Suomi. Vuosikokous hyväksyi myös ensi vuoden toimintasuunnitelman ja jäsenmaksut.

Ole rohkea ja kokeile uutta. Se palkitsee.

"Uskon, että markkiointi tulee edelleen pirstaloitumaan mutta samalla myös kehittymään. Markkinoijilta vaaditaan jatkossa vahvempaa osallistumista projekteihin ja yhteistöihin", toteaa Nina Tuomenoksa. Hän on viime vuosina vetänyt Universal Musicilla Music & Brands liiketoimintaa tavoitteenaan luoda brändeille innovatiivista sisältö- ja vaikuttajamarkkinointia.

Videot ovat uusi musta asiakkuusmarkkinoinnissa

MARK Asiakkuusmarkkinoinnin aamussa 14.11. teemana on videot asiakkuusmarkkinoinnin näkövinkkelistä. Esityksessä läpikäydään liikkuvan kuvan merkitystä ja tehoa markkinoinnissa ja viestinnässä, videoiden roolia asiakkuusmarkkinoinnin eri vaiheissa sekä lainalaisuuksia onnistuneiden tuotantojen ja laadukkaiden, puhuttelevien videosisältöjen takana. Esiintyjänä on Henri Johansson, Videolle Productions.

Videot ovat uusi musta asiakkuusmarkkinoinnissa

Videoiden merkitys ja kulutus kasvavat hurjaa vauhtia. Tule kuulemaan 14.11. MARK Asiakkuusmarkkinoinnin aamuun, miten voit hyödyntää liikkuvaa kuvaa asiakkuuden eri vaiheissa. Esiintyjänä on asiakkuuspäällikkö, videomarkkinoinnin asiantuntija sekä tuottaja Henri Johansson, Videolle Productions.

Oivaltavampaa, tyylikkäämpää, huolitellumpaa ja ajassa olevampaa markkinointia

Näkemyksiä, kokemuksia markkinoinnista. MARK Markkinointiryhmän haastattelussa Heli Thorén, yrittäjä, luova johtaja ja toinen omistaja viestintätoimisto Cozy Pigeonsissa. Helin mielestä hyvä markkinointi ei ole päällekäyvää, vaan nasevaa ja oivaltavaa sekä brändiä tukevaa ja vahvistavaa.

Videot ovat uusi musta asiakkuusmarkkinoinnissa

MARK Asiakkuusmarkkinoinnin aamussa kuulet, miten voit hyödyntää liikkuvaa kuvaa asiakkuuden eri vaiheissa - ja opit soveltamaan parhaat videokäytännöt omassa työssäsi.

Jaa sisältöjäsi tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan

Vielä ehdit ilmoittautua mukaan MARK Tehoaamuun 29.9., jossa viestintäkonsultti Lena Halén antaa sinulle 30 vinkkiä löytämään uusia tapoja sisältöjen jakamiseen niin, että kohderyhmäsi huomaa yrityksesi yhä varmemmin.

Jaa sisältöjäsi tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan - 30 vinkkiä

Tehoaamun koulutus 29.9. auttaa sinua löytämään uusia tapoja sisältöjen jakamiseen niin, että kohderyhmäsi huomaa yrityksesi yhä varmemmin. Vinkkejä antaa sisältöstrategi ja viestintäkonsultti Lena Halén.

Jaa sisältöjäsi tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan - 30 vinkkiä

Tehoaamun koulutus 29.9. auttaa sinua löytämään uusia tapoja sisältöjen jakamiseen niin, että kohderyhmäsi huomaa yrityksesi yhä varmemmin. Vinkkejä antaa sisältöstrategi ja viestintäkonsultti Lena Halén.

Markkinointi on tekoja

Teknologiamurros on läsnä joka paikassa. Eikä vähiten markkinoinnin kentällä. Toivotan sen tervetulleeksi, mutta en isännäksi. Sisällön ei pidä jäädä tekniikan jalkoihin.

Jaa sisältöjäsi tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan - 30 vinkkiä

Tehoaamun 29.9. koulutus auttaa sinua löytämään uusia tapoja sisältöjen jakamiseen niin, että kohderyhmäsi huomaa yrityksesi yhä varmemmin. Vinkit antaa sisältöstrategi ja viestintäkonsultti Lena Halén.

Jaa sisältöjäsi tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan - 30 vinkkiä

Sisällön tarjonta palvelevassa ja kiinnostavassa muodossa on tehokas tapa rakentaa omaa asiantuntijuutta ja houkutella kohderyhmää. MARK Tehoaamussa 29.9. saat sisältöstrategi ja viestintäkonsultti Lena Halénilta 30 hyvää vinkkiä siihen, että sisältösi paremmin löydetään.

Mikään tuote ei ole niin hyvä, että se myisi itse itsensä - ei edes Apple

Markkinointiryhmän haastatteluvuorossa oli keskellä kesää yrittäjä Henri Pallonen, Hehku Marketing. Hyvällä markkinoinnilla tuotetaan asiakkaalle positiivisia yllätyksiä, mikä näkyy myös yrityksen kassavirrassa. Hyvä markkinointi liikuttaa ja saa tunteita aikaan, toteaa Henri.

30 vinkkiä - jaa sisältöjäsi tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan

Sisällön tarjonta palvelevassa ja kiinnostavassa muodossa on tehokas tapa rakentaa omaa asiantuntijuutta ja houkutella kohderyhmää. Hyvän sisällön tuotanto on vain puolet totuudesta. Jos kukaan ei näe sisältöäsi, sillä ei ole mitään merkitystä. Yhtä tärkeää on, että jaat tekemäsi sisältöä oikeisiin kanaviin ja sisältösi löydetään. MARK Tehoaamussa 29.9. saat sisältöstrategi ja viestintäkonsultti Lena Halénilta 30 hyvää vinkkiä.

Syksyn MARK Tehoaamut aloitetaan käytännön vinkeillä

29.9. Lena Halén antaa 30 vinkkiä siihen, miten jaat sisältöjäsi tehokkaammin ja varmistat, että yrityksesi huomataan. 4.10. PowerPoint kikat ja konstit -kurssin vetää Petri Manu.

Markkinointia virtuaalitodellisuudessa ja reaalitodellisuudessa

Brändien ja mielenkiintoisten sisältöjen on oltava siellä missä ihmisetkin, esimerkiksi pelien sisällä. Tai laajennetussa todellisuudessa, joka aukeaa kännykän ruudulle. Reaali- ja virtuaalitodellisuus tarjoavat mahtavan pinnan luovuudelle.

Tekoäly tulee ja täyttää maan

Tekoälyn hyödyntäminen on uusi teknologian vallankumous, sanoi Mikko Koski Dagmarista MARK Aamuteema –tilaisuudessa perjantaina 9.6.

30 vinkkiä - jaa sisältöjäsi tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan

Sisällön tarjonta palvelevassa ja kiinnostavassa muodossa on tehokas tapa rakentaa omaa asiantuntijuutta ja houkutella kohderyhmä yrityksen omiin kanaviin. Se on selvä. Mutta hyvän sisällön tuotanto on vain puolet totuudesta. Ennen lomia ehdit vielä osallistumaan MARK Tehoaamuun 15.6., jossa sisältöstrategi Lena Halén auttaa sinua löytämään uusia tapoja sisältöjen jakamiseen.

Jaa sisältöjäsi tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan

MARK Tehoaamussa 15.6. saat 30 vinkkiä, joiden avulla voit saavuttaa tavoitteesi ja saada ihmiset tulemaan verkkosivuillesi. Aamun sisältö on tarkoitettu sinulle, joka suunnittelet tai toteutat sisältöjä ja haluaisit paremman kokonaisnäkemyksen sisältöjen jakamisen mahdollisuuksista. Kouluttajana on sisältöstrategi ja viestintäkonsultti Lena Halén Viestintätoimisto Contentasta.

30 vinkkiä - jaa sisältöjäsi tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan

MARK Tehoaamu 15.6. on tarkoitettu sinulle, joka suunnittelet tai toteutat sisältöjä ja haluaisit paremman kokonaisnäkemyksen sisältöjen jakamisen mahdollisuuksista. Kouluttajana on sisältöstrategi ja viestintäkonsultti Lena Halén Viestintätoimisto Contentasta.

Jaa sisältöjäsi tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan - 30 vinkkiä

MARK Tehoaamu 15.6. on tarkoitettu sinulle, joka suunnittelet tai toteutat sisältöjä ja haluaisit paremman kokonaisnäkemyksen sisältöjen jakamisen mahdollisuuksista. Kouluttajana on sisältöstrategi ja viestintäkonsultti Lena Halén Viestintätoimisto Contentasta.

Puhetta kasvun draivereista

Markkinoinnin ajankohtaisseminaarissa 5.5. Finlandia-talolla käsiteltiin markkinointia kasvun draiverina. Sitähän se tietenkin on. Tässä irtonaisia otteita ohjelmasisällöstä – tajunnanvirtana.

MARK Tehoaamu 15.6.: Varmista, että yrityksesi huomataan

Jaa sisältöjä tehokkaammin ja varmista, että yrityksesi huomataan - saat 30 vinkkiä MARK Tehoaamussa sisältöstrategi ja viestintäkonsultti Lena Halénilta.

Messuvalmennus - Sosiaalinen media tapahtumaprojektin moottorina

Tädit tubettaa kanavan tähdet Marjo Kauppila ja Tiia Koivusalo antavat vinkkejä messuvalmennuksessa 5.4. miten työskennellä bloggaajien/vloggaajien kanssa.

Konkreettista oppia sisältömarkkinoinnista 28.4. - MARK etuhinta voimassa vielä 3 päivää!

Sisältömarkkinoinnin suurtapahtuma PING Helsinki marssittaa kattavassa rinnakkaisohjelmassaan esiintyjiksi sisältöjen huiput Suomesta ja maailmalta. Viiden eri teeman alle rakennettu ohjelma palvelee yritysten markkinointi- ja viestintäpäättäjiä niin sisältöjen muodon, jakelun teknologioiden, kuin markkinoinnin tulevaisuuden ja konkreettisten case-esimerkkien kautta.

Sosiaalinen media tapahtumaprojektin moottorina - messuvalmennus 5.4.

Messuilla onnistuminen perustuu osaamiseen. Face-to-Face -messuvalmennuksessa 5.4. keskitytään tällä kertaa sosiaalisen median käyttöön tapahtumaprojektissa. MARK kumppani Messukeskus tarjoaa maksuttoman aamupäiväseminaarin nopeille ilmoittautujille.

30.3. Sonera Sisältöstudio

Vielä ehdit ilmoittautua MARK Viestintäryhmän järjestämälle vierailulle Sonera Sisältöstudioon 30.3. Kuulet vierailulla mm. mitä haasteita systemaattisen sisältömarkkinoinnin käynnistämiseen liittyy.

Messuvalmennus 5.4.: Sosiaalinen media tapahtumaprojektin moottorina

Messuilla onnistuminen perustuu osaamiseen. Face-to-Face -messuvalmennuksessa 5.4. keskitytään tällä kertaa sosiaalisen median käyttöön tapahtumaprojektissa. MARK kumppani Messukeskus tarjoaa maksuttoman aamupäiväseminaarin nopeille ilmoittautujille.

Tapaa Suomen vaikutusvaltaisimmat somettajat huhtikuussa

Onko markkinointistrategiaasi kirjattu yhteistyö somevaikuttajien tai bloggaajien kanssa, mutta et ole aivan varma, mistä aloittaa? PING Helsinki Business Festival tarjoaa ratkaisun ongelmaasi!

Vierailu Sonera Sisältöstudioon 30.3.

Mitä tehdään Sonera Sisältöstudiossa, joka on toiminut elokuusta 2016 lähtien. MARK Viestintäryhmän järjestämälle vierailulle toivottavat tervetulleiksi Soneralta Janne Kaijärvi ja Anne Peltola.

Messuvalmennus: Sosiaalinen media tapahtumaprojektin moottorina

Messuilla onnistuminen perustuu osaamiseen. Face-to-Face -messuvalmennuksessa 5.4. keskitytään tällä kertaa sosiaalisen median käyttöön tapahtumaprojektissa. MARK kumppani Messukeskus tarjoaa maksuttoman aamupäiväseminaarin nopeille ilmoittautujille.

Viisi sekuntia

Suomalaiset tavoittaa yhden päivän aikana parhaiten internet, televisio (kyllä, tv), mobiili-internet ja radio. Ajankäytöllisesti meitä koukuttaa eniten internet eri välineiden kautta käytettynä. Liikkuvan kuvan osuus käytetyistä sisällöistä kasvaa jatkuvasti. Verkosta tallennetut sisällöt ja on-demand-aineistot nostavat osuuttaan kovaa vauhtia. Mitä tämä tarkoittaa kaupallisen viestin lähettäjän kannalta?

Tervetuloa vierailulle Sonera Sisältöstudioon

Mitä tehdään Sonera Sisältöstudiossa? Siitä kertovat MARK Viestintäryhmän vierailulla 30.3. Soneran Janne Kaijärvi ja Anne Peltola.

Sonera Sisältöstudio

MARK Viestintäryhmä järjestää vierailun Sonera Sisältöstudioon 30.3. Soneran Janne Kaijärvi ja Anne Peltola vastaavat mm. kysymykseen, mitä haasteita systemaattisen sisältömarkkinoinnin käynnistämiseen liittyy.

PING Helsinki Business Festival

PING Helsinki Business Festivalissa pääset kuulemaan kansainvälisiä huippunimiä, joita muuten ei Suomessa nähdä. Liput Pohjoismaiden johtavaan sisältömarkkinointitapahtumaan myydään nyt.

Uusi näkökulma liikkuvan kuvan ostamiseen

Ylimaallisen Agentuurin tuottaja Anu Ylimaa ja business strategist Tarja Miettinen esiintyvät 28.2. aamuteemassa. Miten kaupallinen tehokkuus nousee esiin uudessa toimintamallissa? Miten saavutetaan laadukas tuotos eri yhteistyökumppaneiden avulla?

Sonera Sisältöstudio. Mitä ja missä?

Sonera Sisältöstudio on käynnistetty elokuussa 2016. MARK Viestintäryhmän vierailulla 30.3. kuulet toiminnasta Janne Kaijärven ja Anne Peltolan kertomana.

Hakukoneoptimoinnista 16.2.

Miten verkkosivuston näkyvyyttä nostetaan ilman mainostusta? Mitkä asiat vaikuttavat Googlen hakutuloksissa pärjäämiseen? MARK Tehoaamussa kouluttajana on Tommi Partanen, Marbles Oy. Muutamia paikkoja vielä jäljellä.

Uusi näkökulma

Ylimaallisen Agentuurin tuottaja Anu Ylimaa ja business strategist Tarja Miettinen esiintyvät 28.2. aamuteemassa. Miten kaupallinen tehokkuus nousee esiin uudessa toimintamallissa? Miten saavutetaan laadukas tuotos eri yhteistyökumppaneiden avulla?

Hakukonemarkkinointi 16.2.

Miten verkkosivuston näkyvyyttä nostetaan ilman mainostusta? Mitkä asiat vaikuttavat Googlen hakutuloksissa pärjäämiseen? MARK Tehoaamussa kouluttajana on Tommi Partanen, Marbles Oy.

Uusia näkökulmia liikkuvan kuvan ostamiseen

Miten kaupallinen tehokkuus nousee esiin uudessa toimintamallissa? Miten saavutetaan laadukas tuotos eri yhteistyökumppaneiden avulla? Aamuteemassa esiintyvät 28.2. Ylimaallisen Agentuurin tuottaja Anu Ylimaa ja business strategist Tarja Miettinen.

MARK Tehoaamu: Hakukoneoptimointi

Miten verkkosivun näkyvyyttä nostetaan ilman mainostusta? Mitkä asiat vaikuttavat Googlen hakutuloksissa pärjäämiseen? MARK Tehoaamussa 16.2. kouluttajana Tommi Partanen.

MARK Aamuteema: Uusi näkökulma liikkuvan kuvan ostamiseen

Miten kaupallinen tehokkuus nousee esiin tässä uudessa toimintamallissa? Miten saavutetaan laadukas tuotos eri yhteistyökumppaneiden avulla? Aamuteemassa 28.2. esiintyjinä Ylimaallisen Agentuurin tuottaja Anu Ylimaa ja business strategist Tarja Miettinen.

Uusi näkökulma liikkuvan kuvan ostamiseen

Miten kaupallinen tehokkuus nousee esiin uudessa toimintamallissa? Miten saavutetaan laadukas tuotos eri yhteistyökumppaneiden avulla? Aamuteemassa esiintyvät 28.2. Ylimaallisen Agentuurin tuottaja Anu Ylimaa ja business strategist Tarja Miettinen.

Heittäkää ideanne päin seiniä

Useimmat meistä varmasti muistavat perinteisen Jaffa-mainoksen kerrostalon päätyseinästä - mutta kuinka usein olet nähnyt projisointitekniikalla julkiselle seinäpinnalle heijastetun kampanjamainoksen? Näinpä.

MARK Tehoaamu: Hakukoneoptimointi

Miten verkkosivuston näkyvyyttä nostetaan ilman mainostusta? Mitkä asiat vaikuttavat Googlen hakutuloksissa pärjäämiseen? MARK Tehoaamussa 16.2. kouluttajana on Tommi Partanen, Marbles Oy.

Monikanavaisuutta verkosta kivijalkaan

Kun puhumme yrityksen digitaalisesta viestintästrategiasta, mitä tarkoitamme? Verkkoa, somea, mobiilia vai toimipaikkoja itseään?

Etsitään markkinointikoordinaattoria

MARK kumppani Pro-Source etsii asiakkaalleen Datschalle oma-aloitteista ja tehokasta markkinointikoordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen.

Koottuja kipinöitä

Haasta itsesi. Paras mittari tekemiseesi olet sinä itse. Tutkaile vanhoja tekemisiä, nauti edistymisestä.

Hyvä sisältö

Miksi rajata termiä sisältö turhan ahtaasti? Tanja Hovi bloggaa aiheesta Markkinointi-instituutin Muutoksen ammattilaiset -blogissa.

Tarvitsetko käännöspalveluja?

Tarvitsetko käännöksiä saksasta, ruotsista tai englannista suomeen? Tai suomesta saksaan? Tarvitsetko saksan, ruotsin tai suomen kielen opetusta? Outi voisi auttaa.

Töitä tarjolla markkinointipäälliköille

MARK kumppani Pro-Source etsii asiakkaalleen OPR-Vakuutus Oy:lle kahta markkinointipäällikköä pääkaupunkiseudulle.

Kiinnostava verkkosisältö - vielä ehdit mukaan

Miten toteuttaa hakukoneoptimoitua tekstiä? Miten valita oikeanlaista sisältöä eri kohderyhmille? Kaipaatko konkreettista apua sisällön tuotantoon? Tule aamupäiväkoulutukseen 28.10. ja saat Halénin Lenalta vastauksia siihen, miten luot houkuttelevaa sisältöä, joka kiinnostaa asiakkaita ja parantaa verkkonäkyvyyttä.

MARK Tehoaamu: Kiinnostava verkkosisältö

Miten toteuttaa hakukoneoptimoitua tekstiä? Miten valita oikeanlaista sisältöä eri kohderyhmille? Kaipaatko konkreettista apua sisällön tuotantoon? Tule aamupäiväkoulutukseen 28.10. ja saat Halénin Lenalta vastauksia siihen, miten luot houkuttelevaa sisältöä, joka kiinnostaa asiakkaita ja parantaa verkkonäkyvyyttä.

Miten parantaa verkkonäkyvyyttä?

Miten toteuttaa hakukoneoptimoitua tekstiä? Miten valita oikeanlaista sisältöä eri kohderyhmille? Kaipaatko konkreettista apua sisällön tuotantoon? Tule tehokkaaseen aamupäiväkoulutukseen 28.10. ja saat Halénin Lenalta vastauksia siihen, miten luot kiinnostavaa ja houkuttelevaa sisältöä, joka kiinnostaa asiakkaita ja parantaa verkkonäkyvyyttä.

Kiinnostava verkkosisältö

Me tiedämme, että ihmiset löytävät yrityksen tarjonnan hakemalla tietoa verkosta. Miten varmistaa, että hakukone löytää yritykseni sisällön? Millaista sisällön pitäisi olla? MARK Tehoaamussa 28.10. Lena Halénin johdolla saat konkreettista apua sisällön tuotantoon, joka parantaa yrityksesi verkkonäkyvyyttä.

Kiinnostava verkkosisältö

Me tiedämme, että ihmiset löytävät yrityksen tarjonnan hakemalla tietoa verkosta. Miten varmistaa, että hakukone löytää yritykseni sisällön? Millaista sisällön pitäisi olla? MARK Tehoaamussa 28.10. Lena Halénin johdolla saat konkreettista apua sisällön tuotantoon, joka parantaa yrityksesi verkkonäkyvyyttä.

Effie - vielä ehdit mukaan kisaan!

Effie - markkinoinnin tuloksellisuutta mittaava kisa - deadline tämän syksyn kisaan on 29.9.!!

Läpinäkyvyys on vaikuttajamarkkinoinnin liima

Suosittu bloggaaja suosittelee tietyn sävyistä kynsilakkaa, ja kynsilakka myydään loppuun. Leivontabloggaaja julkaisee reseptin, ja lakritsiuute loppuu apteekista. Markkinoijat tuntevat tällaiset esimerkit ja haaveilevat osuvansa joskus samanlaiseen kultasuoneen.

Uudistunut Effie-kilpailu on avattu

Effie-kilpailu on uudistunut. Kilpailuun on lisätty teknologiapainotteisen ja strategisen markkinoinnin kategoriat sekä brändätyt sisällöt -kategoria.

Haetaan sisällöntuottajaa Isännöintiliitolle

MARK kumppani Pro-Source Oy hakee asiakkaalleen Isännöintiliitolle määräaikaiseen työsuhteeseen sisällöntuottajaa.

PING Helsinki 13.5.

PING Helsinki 13.5. tarjoaa oppia ja inspiraatiota sisältömarkkinoinnista ja mahdollisuuden verkostoitua Suomen parhaiden sisällöntuottajien kanssa.

Kipinää markkinointiin: Ihminen, sisällöt ja mahdollisuusviestintä

Tavallinen ihminen kohtaa päivän aikana tuhansia markkinointiviestejä lähteestä riippuen. Miten yritys voi viestitulvassa saada äänensä kuuluville? Miten ketterä toimija voi jalostaa uutisesta tai puheenaiheesta ilmiön? Ellun Kanojen digitaalisen vuorovaikutuksen strategi Martti Lindholm paneutuu aiheeseen Kipinää markkinointiin -aamupäiväseminaarissa 20.5.

MARK on mukana PING Ethics -koodiston luomisessa

PING Helsinki 13.5. tarjoaa oppia ja inspiraatiota sisältömarkkinoinnista ja mahdollisuuden verkostoitua Suomen parhaiden sisällöntuottajien kanssa.

Ota messuprojekti haltuun

MARK kumppani Messukeskus järjestää 7.4. hyödyllisen messuvalmennuksen markkilaisille, jotka haluavat messuosallistumisestaan parempia tuloksia irti.

Messuprojektit haltuun

Hyödyllinen messuvalmennus markkilaisille, jotka haluavat messuosallistumisestaan parempia tuloksia irti. MARK kumppani Messukeskus järjestää valmennuksen 7.4.

Messuprojekti haltuun

MARK kumppani Messukeskus järjestää 7.4. hyödyllisen messuvalmennuksen markkilaisille, jotka haluavat messuosallistumisestaan parempia tuloksia irti.

Minä ja messuprojekti

Mitä kaikkea on otettava huomioon messuprojektissa? MARK kumppani Messukeskus tarjoaa hyödyllisen messuvalmennuksen 7.4., jossa Helena Vallo, Petri Vanhala ja Jukka Oresto sparraavat parempiin tuloksiin. Tilaisuus on maksuton markkilaisille.

Messuosallistumisesta parempia tuloksia

Mitä kaikkea on otettava huomioon messuprojektissa? MARK kumppani Messukeskus tarjoaa hyödyllisen messuvalmennuksen 7.4., jossa Helena Vallo, Petri Vanhala ja Jukka Oresto sparraavat parempiin tuloksiin. Tilaisuus on maksuton markkilaisille.

80 % oivalluttamista ja 20 % tuote- ja ratkaisupuhetta

Muutama paikka vielä vapaana MARK Tehoaamuun 17.3. kuulemaan ja keskustelemaan siitä, miksi markkinointisisältöjen painotusten tarkistaminen on olennainen osa sisältömarkkinoinnin onnistumista. Esiintyjänä on Kati Keronen Differo Oy.

Vaikuttava markkinointi on 80 % oivalluttamista ja 20 % tuote- ja ratkaisupuhetta

Tule inspiroivaan MARK Tehoaamuun 17.3. kuulemaan ja keskustelemaan siitä, miksi markkinointisisältöjen painotusten tarkistaminen on olennainen osa sisältömarkkinoinnin onnistumista. Esiintyjänä on Kati Keronen Differo Oy.

Ykköstekijä verkosta löytymiseen on sisällön kautta rakennettu dialogi

Digitaalinen näkyvyys ei yksin riitä, myyjän on oltava myös henkilökohtaisesti saavutettavissa, vaikka keltaiset sivut ovat vaihtuneet Googleen ja asiakaskortisto tietokantaan.

Älä yritä osata kaikkea markkinoinnista!

Markkinoinnin ammattilaisen rooli on tänä päivänä kovin monimuotoinen. Sama koskee varmasti montaa muutakin liike-elämän osa-aluetta, mutta markkinointi on varmasti yksi eniten murroksissa oleva toimintakenttä.

Poimintoja Media Mäessä –seminaarista

Media Mäessä seminaarissa Tahkolla oli tiivis tunnelma viime perjantaina 5.2. Yleisöä paikalla yli sata ja M&M:n streamauksen kautta vielä enemmän.

Miten suunnitella ja toteuttaa onnistunut blogiyhteistyö?

Blogimarkkinoinnin tehoaamussa 18.2. tehdään syväsukellus sisältömarkkinoinnin maailmaan erityisesti blogien kautta. Kouluttajana on Inna-Pirjetta Lahti, Kohtaamistoimisto Innastus.

Miten sisältömarkkinoinnilla saavutetaan tuloksia?

Blogimarkkinoinnin tehoaamussa 18.2. tehdään syväsukellus sisältömarkkinoinnin maailmaan erityisesti blogien kautta. Kouluttajana on Inna-Pirjetta Lahti, Kohtaamistoimisto Innastus.

Käytännönläheinen blogimarkkinointi

Blogimarkkinoinnin tehoaamussa 18.2. tehdään syväsukellus sisältömarkkinoinnin maailmaan erityisesti blogien kautta. Kouluttajana on Inna-Pirjetta Lahti, Kohtaamistoimisto Innastus.

Ammatillisen kehittymisen vuosi 2016

Urahaaveet käyvät vain harvoin toteen, jos et pysähdy miettimään, mitä haaveesi toteuttaminen käytännössä tarkoittaa. Mikä olisi parempi aika pohtia tulevaisuuden uraasi kuin vuodenvaihde? Markkinointi-instituutti tarjoaa mietintään avuksi Ammatillisen kehittymisen työkirjan.

Blogimarkkinointi ja Inna-Pirjetta

Blogimarkkinoinnin tehoaamussa 18.2. tehdään syväsukellus sisältömarkkinoinnin maailmaan erityisesti blogien kautta. Kouluttajana on Inna-Pirjetta Lahti, Kohtaamistoimisto Innastus.

Hyvää markkinoinnin vuotta!

Rajat eivät pitele kansainvälistä kilpailua kenenkään tontilta. Hyvä niin, koska asian voi kääntää toisinpäin. Hyvälle liiketoiminnalle ei ole kansallisia rajoja. Jos sen voi monistaa, se pitää monistaa globaalisti.

Blogimarkkinoinnin tehoaamu

Blogimarkkinoinnin tehoaamussa 18.2. tehdään syväsukellus sisältömarkkinoinnin maailmaan erityisesti blogien kautta. Kouluttajana on Inna-Pirjetta Lahti, Kohtaamistoimisto Innastus.

Vuoden Markkilainen Sami Särkelä ja uusien tuulien kuulumiset

Vuoden Markkilainen 2015 Sami Särkelä on nimitetty ensi vuoden alusta Mediahub Helsinki Oy:n liiketoimintajohtajaksi. Lue Samin mietteitä tulevasta markkinoinnin vuodesta.

MARK Turku: (V)ihastuttava mainoskieli

Taina Parviainen esiintyy nyt MARK Turun Aamuteemassa 4.12. kertoen mm. millainen asema mainoskielellä on tänä päivänä mainoksissa.

Rakenna paloa, ei brandia.

Talven pimeydessä optimistikin vaipuu joskus synkkiin ajatuksiin. Eräänä erityisen pimeänä aamuna matkalla työmaalle mietin, mikä siinä on kun niin monella B2B-yrityksellä markkinointi ei vain toimi, ei saada tehoja irti, eikä markkinoinnista ole todellista hyötyä yritykselle.

Millainen asema mainoskielellä?

(V)ihastuttava mainoskieli ja Taina Parviainen Lahdessa 4.11. Joko ilmoittauduit mukaan?

Messumarkkinoinnin kehittämisaamu

Tee tulosta messuilla -seminaarissa 22.10. saat ideoita, ajatuksia ja inspiraatiota messumarkkinointisi vaiheisiin ja niiden kehittämiseen.

MARK Lahti: (V)ihastuttava mainoskieli

Millainen asema mainoskielellä on tänä päivänä mainoksissa? MARK Aamuteema Lahdessa ja esiintyjänä Taina Parviainen 4.11.

Media Mäessä - 20 vuotta tulevaisuudessa

Media Mäessä tapahtuma viettää 20-vuotissynttäreitä ensi helmikuussa Tahkolla. Matkaan lähtijöitä on jo mukana. Jos sinäkin haluat mukaan, älä turhia vitkastele.

Tee tulosta messuilla

MARK kumppani Messukeskus järjestää aamupäiväseminaarin 22.10., jossa saat ideoita, ajatuksia ja inspiraatiota oman messumarkkinointisi vaiheisiin ja niiden kehittämiseen.

MARK Lahti: (V)ihastuttava mainoskieli - fraaseista fiiliksiin

Tule kuulemaan, millainen asema mainoskielellä on tänä päivänä mainoksissa ja mitä asioita tulisi ymmärtää mainoskielen osuudesta mainoskampanjassa.

20 vuotta tulevaisuudessa - Media Mäessä!

Media Mäessä tapahtuma viettää 20-vuotissynttäreitä ensi helmikuussa Tahkolla. Ensimmäiset innokkaat ovat jo paikkansa sinne varanneet. Jos haluat mukaan, älä turhia vitkastele.

Tampere ja Lahti: (V)ihastuttava mainoskieli

Millainen asema mainoskielellä on tänä päivänä mainoksissa? Mitä asioita tulisi ymmärtää mainoskielen osuudesta mainoskampanjassa? MARK Aamu Tampereella Taina Parviaisen vetämänä 7.10. ja Lahdessa 4.11.

MARK Tampere ja Lahti: (V)ihastuttava mainoskieli

Millainen asema mainoskielellä on tänä päivänä mainoksissa? Mitä asioita tulisi ymmärtää mainoskielen osuudesta mainoskampanjassa? MARK Aamu Tampereella Taina Parviaisen vetämänä 7.10. ja Lahdessa 4.11.

Kohdentamisen sietämätön keveys

Kaikki muuttuu. Matti Nykänen ryhtyi raittiiksi, Big Brother poistui ruudusta, kaupasta ei saa enää kettukarkkeja ja ilmastokin muuttuu. Mutta yksi asia pysyy: mainostajilla on edelleen tarve vaikuttaa kuluttajien ostokäyttäytymiseen.

Etsitään viestintä- ja markkinointipäällikköä

Aalto-yliopisto hakee viestintä- ja markkinointipäällikköä vastaamaan Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun sekä Aalto-yliopiston luovan toiminnan viestimisestä.

MARK Tampere: (V)ihastuttava mainoskieli

Millainen asema mainoskielellä on tänä päivänä mainoksissa? Mitä asioita tulisi ymmärtää mainoskielen osuudesta mainoskampanjassa? MARK Aamu Tampereella Taina Parviaisen vetämänä 7.10.

Kirjoituskoulutus copywriter-tiimille

Fonectan palvelutarjonnan erityisenä valttina on räätälöidyt, monipuoliset sisällöntuotantopalvelut. Siksi Fonecta viritti yhteistyössä Markkinointi-instituutin kanssa copywriter-tiiminsä lukija-ajattelun huippuunsa.

Viihde on brändien (uusi) työkalu

Pari paikkaa vapautui tämän viikon torstain Aamuteemaan, jossa on esiintyjänä TBWA Helsingin CDO Jerome van Hove.

Mitä hyötyä markkinoinnin automaatiosta on?

Tuottaako markkinoinnin automaatio lisää spämmiä yötä päivää vai onko se tie kohti asiallisempaa, oikea-aikaista ja hyödyllistä kommunikaatiota?

Viihde on brändien (uusi) työkalu

Vain hyvällä sisällöllä on kestävää arvoa, toteavat MARK Aamuteemassa 11.6. esiintyvät TBWAn Theodor Arhio ja Juha-Matti Raunio. Muutamia paikkoja vielä jäljellä.

Markkinoinnin ammattilaisia etsitään

Pro-Source Oy hakee kahta markkinoinnin ammattilaista vakituiseen työsuhteeseen Ifiin. Haussa ovat Marketing Manager ja Digital Marketing Manager

Sisältö edellä, tekniikka apuna.

Otteita MARK Ajankohtaisseminaarista 24.4.

Onko sisällöllä väliä?

Kyllä kuulemma on, kasvavassa määrin. Folkin toimitusjohtaja Tommi Laihon kolumni M&M'ssä otti taannoin asiaan kantaa. Tästä on kirjoitettu yhä useammin.

SEO WORKSHOP

Löydettävyys verkossa tuo suoraa tulosta. Miksi hakukoneoptimointi on entistä tärkeämpää? Esiintyjänä MARK Tehoaamussa 20.3. on Mikko Yli-Erkkilä Tulos Helsinki Oy

Digitaalinen asiakaskokemus on asiakaskokemus

Markkinoinnin rooli kasvaa, koska sen tehtävä on huolehtia yrityksen tarjonnan haluttavuudesta ja löydettävyydestä verkkoympäristössä.

Haluatko kehittää messuosaamistasi?

Messuvalmennus on tarkoitettu sinulle, joka vastaat tai päätät yrityksesi messuosallistumisesta ja tavasta hyödyntää messuja.

70 mainonnan vuotta

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena helmikuun lopussa on Valitut Palat.

Paremman markkinoinnin puolesta

Asiakas odottaa yhdenmukaista personoitua brändin mukaista positiivista kokemusta jokaisessa kohtaamispisteessä ja milloin tahansa.

Kutsu kaverisi mukaan MARK:iin!

Ammatillisen osaamisen ja teknologian tarjoamien mahdollisuuksien hyödyntämisen lisäksi en voi liiaksi alleviivata VERKOTTUMISEN merkitystä.

Asiakaskokemus pelastaa (yritys)maailman

Kun vuoden 2015 markkinoinnin kehityksen ennustussade oli rankimmillaan, jokainen itseänsä kunnioittava organisaatio totesi asiakaskokemuksen johtamisen ja kehittämisen olevan tämän vuoden tärkein juttu.

Sykettä

Markkinointi tuo kysynnän ja tarjonnan yhteen. Jokaisen kauppiaan toive on, että tällaista yhdistymistä tapahtuu koko ajan, ei vain kampanja-ajankohtana.

Olemme sisäistäneet markkinoinnin

Useat yritykset ovat viime vuosina ulkoistaneet markkinointinsa ja viestintänsä alan palveluntarjoajalle.

Nyt ajankohtaista asiaa markkinoinnista

Ajankohtaisseminaarissa tarkasteltiin tätä hetkeä eri näkökulmista. Tämän hetken buzzword on EMPATIA.

Ota mallia Lidlistä!

Effien pääpalkinto Lidlille.

Digi ensin

"Digi ensin" ajattelua markkinoinnissa ja median ostossa avataan Digiaamussa 11.11.

Lehtipäivä 2014: Sisällöistä palveluiksi

ProComin Lehtipäivä on noin 100 lehdentekijän vuosittainen ammattitapahtuma.

"Suomalaiset yritykset eivät mielestäni esiinny kovin kiinnostavasti verkossa"

Tätä mieltä oli eräs uusmaalainen tutkimusvastaaja, mutta samoin ajattelee useampi kuin joka kolmas 15-65-vuotias suomalainen.

"Digi ensin"

"Digi ensin" ajattelua markkinoinnissa ja median ostossa avataan Digiaamussa 11.11.

Mitä kuuluu viestinnälle, markkinoinnille ja journalismille digiaikana?

Journalismi ei ole kriisissä, mutta liiketoimintamallit ovat, sanoi Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja Kaius Niemi MARK Aamuteemassa.

Pelastaako 020 kivijalan?

Mikä on O2O? Verkkosivuston brändääminen - miten yrityksen asiakaskonsepti tuodaan verkkosivuille? Aiheesta alustaa MARK Forumissa 28.10. Sales Energyn Antti Tanaka.

Pelastaako O2O kivijalan?

Verkkosivuston brändääminen - miten yrityksen asiakaskonsepti tuodaan verkkosivuille? Mikä on O2O? Aiheesta alustaa MARK Forumissa 28.10. Sales Energyn Antti Tanaka.

StratMark Idea

Vielä ehdit ilmoittautua mukaan 23.9. pidettävään aamupäiväseminaariin, jossa saat uusimman tiedon hinnoittelusta akateemisilta tutkijoilta ja kovan luokan yritysjohtajilta.

StratMark Idea 2014

Strategisen markkinoinnin johtaminen vaatii terävää visiota ja samalla hyvää pelisilmää ympäristössä, jossa muutokset ovat suurempia kuin koskaan.

Hinta strategisen markkinoinnin kulmakivenä

StratMark Idea -seminaarissa tarkastellaan hintaa strategisen markkinoinnin kulmakivenä. Seminaarin sisältö koostuu akateemisesta tutkimustiedosta Suomessa ja maailmalla sekä käytännön esimerkeistä. Tilaisuus järjestetään yhtenä osana Markkinointiviestinnän Viikkoa.

ICT2014-innovaatioturnaus

ICT2014-innovaatioturnaus on avoin innovaatiokilpailu kaikille ICT-teknologian käyttäjille ja kehittäjille.

Sisältömarkkinoinnin tekijöille ymmärrystä ja faktatietoa tutkimuksesta

"Sisältö itsessään ei ole autuaaksi tekevä asia - sisällön pitää olla sellaista, että se tuottaa lisäarvoa kohderyhmälle ja tukee samalla yrityksen bisnestä", toteaa Ilona Hiila, Vapa Mediasta.

Vaikuttavan PowerPoint -esityksen luominen ja tallentaminen videoksi

Kurssilla opit rakentamaan tehokkaamman sekä vaikuttavamman esityksen ja hyödyntämään grafiikkaa havainnollistamisessa.

Vaikuttavan PowerPoint -esityksen luominen ja tallentaminen videoksi

Kurssilla opit rakentamaan tehokkaamman sekä vaikuttavamman esityksen ja hyödyntämään grafiikkaa havainnollistamisessa.

Video jyrää

Videoiden hyödyntäminen osana asiakkuusmarkkinointia kasvaa vahvasti, totesi Viestintätoimisto Myyn toimitusjohtaja Jukka Peltonen ASA-aamussa.

Vaikuttavan PowerPoint -esityksen luominen ja tallentaminen videoksi

Kurssilla opit rakentamaan tehokkaamman sekä vaikuttavamman esityksen ja hyödyntämään grafiikkaa havainnollistamisessa.

Vaikuttavan PowerPoint-esityksen luominen ja tallentaminen videoksi

Kurssilla opit rakentamaan tehokkaamman sekä vaikuttavamman esityksen ja hyödyntämään grafiikkaa havainnollistamisessa. Opit myös tekemään esityksestäsi videon PowerPointin työkaluilla.

Markkinoinnin uusi tarkoitus on auttaminen

Kun ostamisesta on tullut itsepalvelua, voit voittaa asiakkaidesi sydämet lumoamalla heidät sisältömarkkinoinnilla. Aihetta tarkemmin käsittelee huhtikuun ADA-aamussa Jarkko Kurvinen.

Markkinoinnin uusi tarkoitus on auttaminen

Kun ostamisesta on tullut itsepalvelua, voit voittaa asiakkaidesi sydämet lumoamalla heidät sisältömarkkinoinnilla. Aihetta tarkemmin käsittelee huhtikuun ADA-aamussa Jarkko Kurvinen.

Videovallankumous!

Visuaalisen sisällön, erityisesti videoiden, hyödyntäminen markkinointiviestinnässä kasvoi räjähdysmäisesti viime vuonna, toteaa Tommi Pelkonen Googlelta.

Pari ajatusta Media Mäessä -seminaarista - lyhyesti

Sosiaalisuus on CRM:n tulevaisuus, totesi Belinda Gerdt Microsoftilta Media Mäessä -tapahtumassa Tahkolla.

Missä vika, jos myynti ei vedä?

Asiakkaat eivät edelleenkään tipahda taivaasta, vaikka sellaisen käsityksen voisi saada viimeaikaisesta myyjien roolia koskevasta keskustelusta.

Lyhyesti Laurilta

Erinomaisen hyvää ja inspiroivaa alkanutta vuotta 2014 sinulle, MARK:in jäsen.

Markkinoinnin murros pakottaa asiakaskeskeisyyteen

Potentiaalinen asiakkaasi on käynyt jo 2/3 ostoprosessista läpi ennen yhteydenottoaan. Hän on ahminut tietoa: sisältöä, suosituksia ja vertailuja verkosta – sinulta ja kilpailijoiltasi.

Rakenna näkymättömien myyntimiesten armeija

Kun ostamisesta on tullut itsepalvelua, voit voittaa asiakkaidesi sydämet lumoamalla heidät hyödyllisellä ja avustavalla sisällöllä. Sisältömarkkinolniti kehrää kauppaa ympärivuotisesti säästä riippumatta.

Irtosuhteita vai kestävää onnea - haastava aihe asiakkuusmarkkinoijille

Asiakas on tänään se, joka johtaa keskustelua ja sen vuoksi yritysten on tehtävä enemmän kuin vain kuunneltava.

Terminologian tuulet

Digimarkkinoinnin aikakautena kuka puhuu enää uusmediasta?

Sitouta asiakkaasi oikealla sisällöllä oikeissa kanavissa

Sisältömarkkinointi, CRM, markkinoinnin automaatio ja verkon rooli liiketoiminnassa ovat kaikki aiheita, joista tänä vuonna on keskusteltu alalla runsaasti ja joista markkinointiväen on ymmärrettävä yhä enemmän.

Markkinoinnin HOT-lista

Tein hyvin pragmaattisen ja havainnollisen tutkimuksen. Pöyhäisin läpi sähköpostilaatikkoni ja tutkin, mistä alan teemoista saan eniten tapaamispyyntöjä ja kutsuja tilaisuuksiin. Tältä pohjalta syksyn markkinoinnin kuumat puheenaiheet näyttäisivät olevan seuraavat.

Huonot tavoitteet pilaavat markkinointisi

Unohda verkon fyysisen maailman vastakkainasettelu sekä keskity palvelemaan asiakastasi. Vaihda brändisi ääni lampaan määkinästä rohkeammaksi ja aja kaikki yhteisen tavoitteen taakse - lisäämään asiakaskohtaamisia niin verkossa kuin kasvokkain.

Lyhyesti Laurilta: Digi ja luovuus

Digi tappaa myyntimiehen? Ei aivan, mutta takuulla muuttaa toimenkuvaa.

Hidas vs. nopea media

Sen huomasi viimeistään nyt, kun uutinen Nokian puhelinbisneksen myynnistä tuli julki.