Tulokset hakusanalla 'Printti'

Esittelyssä Aikakausmedia

MARK esittelee uudessa haastattelusarjassaan alan liittoja ja niiden ydinpalveluita. Tällä kertaa haastateltavana on Aikakausmedian liittojohtaja Mikko Hoikka.

Oletko sisältösopuli?

Minulla on lapsesta asti ollut sammumaton halu ja palo kuulla ja lukea tarinoita tilanteiden ja ihmisten takana. Jano saada tietää, mikä ketäkin liikuttaa ja miksi.

Viisi sekuntia

Suomalaiset tavoittaa yhden päivän aikana parhaiten internet, televisio (kyllä, tv), mobiili-internet ja radio. Ajankäytöllisesti meitä koukuttaa eniten internet eri välineiden kautta käytettynä. Liikkuvan kuvan osuus käytetyistä sisällöistä kasvaa jatkuvasti. Verkosta tallennetut sisällöt ja on-demand-aineistot nostavat osuuttaan kovaa vauhtia. Mitä tämä tarkoittaa kaupallisen viestin lähettäjän kannalta?

Ilmoittautuminen Kultajyvä-kisaan tällä viikolla!

Jos olet tänä vuonna kiteyttänyt kaupallisen tai yhteiskunnallisen viestisi paremmin kuin muut, voit napata itsellesi Kultajyvän. Ilmoita työsi kisaan tällä viikolla viimeistään perjantaina 11.11.

Ilmoittautuminen Kultajyvään alkaa 7.11.

Jos olet tänä vuonna kiteyttänyt kaupallisen tai yhteiskunnallisen viestisi paremmin kuin muut, voit napata itsellesi Kultajyvän. Ilmoita työsi kisaan 7.-11.11. välisenä aikana.

Erotatko kulta- ja hopeajyvät akanoista?

Kultajyvä-kilpailussa etsitään oivallisia kiteytyksiä niin kaupallisista kuin yhteiskunnallisista viesteistä. Kilpailutöiden jättöaika on 7.-11.11.2016.

Eikö paperisen mainonnan pitänyt jo kuolla?

Vuosi sitten maaliskuun alussa Posti aloitti osoitteettoman mainonnan jakamisen erillisen kääreen, Postisen, sisällä. Miksi ihmeessä me Postissa uimme valtavirtaa vastaan, investoimme paperiseen suoraan ja vielä teemme Postisesta uuden printtimedian? Eikö paperisen mainonnan pitänyt jo kuolla?

Kutsu Think Ink 2016 -innovaatiokilpailuun

Onko sinulla mainontaan liittyvä idea odottamassa sopivaa hetkeä tulla testatuksi käytännössä? Nyt on 140 000 euron tilaisuutesi.

Median kuuma peruna, ohjelmallinen ostaminen

Suuri datamäärä tarjoaa suuria mahdollisuuksia, totesi Alma Median digimainonnan palveluista ja kehityksestä vastaava johtaja Johanna Vartiainen MARK Aamuteemassa.

Vuoden Mainos -kilpailun innoittamana

Turun talousalueella käydään Vuoden Mainos -kisa. Tuomariston jäsenenä on ilo nähdä, miten raikkaita, innostavia ja koukuttavia töitä on tehty verkkoon muiden sarjojen ohella.

XXL draivi päällä

Yrityksemme visio on olla paratiisi ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita urheilusta, ulkoilusta ja luonnosta, totesi XXL Sports ja Outdoor Oy:n toimitusjohtaja Toni Stigzelius.

Millainen media koskettaa?

Asiakkaaksi tulo alkaa ennen kuin kumpikaan osapuoli, myyjä tai asiakas, osaa sitä ihan tarkalleen ennustaa. Menetämmekö lapsen pesuveden mukana, kun järeillä toimilla tähtäämme suoraan konversioon, kun asiakas ei ole siihen valmis?

Diginatiivin printtiretki

Minulta kysyttiin äskettäin miten mainostaja saisi minuun yhteyden, kun olen "tällainen diginatiivi". Ensimmäinen reaktio saattaisi olla, että siellä digitaalisessa maailmassa tietenkin. Mutta, saako sittenkään?

Katalogien uusi nousu

Monikanavainen shoppailu ja ostaminen ovat kasvussa. Kun markkinoijan palettiin kuuluu myös katalogi, ovat tulokset hyviä. Harvard Business Review'n esimerkissä katalogin saajat ostivat huomattavati enemmän kuin verrokki-ryhmä. Ihmiset kun tykkäävät hypistellä.

Totuuksia, uskomuksia ja paljastuksia suoramarkkinoinnista

Digitaaliset kanavat jatkavat tasaista markkinaosuuksien rohmuamista muiden kuihtuessa. Onko painetulla suoramarkkinoinnilla osuutta modernissa markkinoinnissa ja mikä on kanavan kilpailukyvyn nykytila?

Pännii.

Printin kuolemasta on jo tovi kohkattu ja nyt joku mitättömyys teki sen taas. Pakko avautua.

Ota kaikki hyöty irti jäsenyydestäsi!

Oletko huomannut, kuinka paljon maksutonta ohjelmatarjontaa on sinulle tarjolla?

Kehitätkö uutta vai viilaatko vanhaa?

Printing & Branding 2015 on seminaari muutoksesta Musiikkitalolla 2.6. Norjalainen Håvard Grjotheim on yksi seminaaripäivän esiintyjistä. Katso keitä ovat muut.

Printing & Branding 2015

"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia", totesi aikanaan jo Albert Einstein. Kehitetäänkö siis uutta vai muutetaanko vanhaa? Tule ottamaan selvää siitä 2.6.

Printing & Branding2015

"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia", totesi aikanaan jo Albert Einstein. Kehitetäänkö siis uutta vai muutetaanko vanhaa? Siitä kuullaan 2.6. Musiikkitalolla.

Luotko uutta vai viilaatko vanhaa?

Printing & Branding 2015 -seminaari kokoaa Musiikkitalolle 2.6. onnistuneen muutoksen tekijät. Esiintyjinä ovat Håvard Grjotheim/07 Media, Jukka Kurttila/Finlayson, Timo Häkkinen/MicroMedia, Petri Telaranta/Heku, Anssi Tuulenmäki/Aalto Mind ja Jukka Kohonen/Jokerit Hockey Club.

Asiakasarvon ja -kokemuksen maksimointia

Asiakaskokemuksen ja asiakasarvon parantamisen merkitys korostuu tämän päivän markkinoinnissa ainakin kahdesta syystä.

Printing&Branding

Kehitetäänkö uutta vai muutetaanko vanhaa? Printing & Branding -seminaari kokoaa 2.6. Musiikkitalolle onnistuneen muutoksen tekijät.

70 mainonnan vuotta

MARK Viestintäryhmän vierailukohteena helmikuun lopussa on Valitut Palat.

Jyviä jaettiin

Kultajyvä-kisa on kiteyttämiskilpailu, jossa taitavin kiteytys herättää tunteita ja saa ajattelemaan. Kultajyvä-ilmoituskilpailun 2014 parhaat palkittiin Tammikuun Täräyksessä.

Jyvät kisaamaan!

Kultajyvä-kisan sarjoja on päivitetty, mutta sen ydin on ennallaan ja selkeä: Kultajyvä on kiteyttämiskisa. Nyt myös oma uusi sarja junnuille. Viimeinen kilpailutöiden lähettämispäivä on 7.11.

Mitä kuuluu viestinnälle, markkinoinnille ja journalismille digiaikana?

Journalismi ei ole kriisissä, mutta liiketoimintamallit ovat, sanoi Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja Kaius Niemi MARK Aamuteemassa.

Jyviä etsitään!

Kultajyvä-kisan sarjoja on päivitetty, mutta sen ydin on ennallaan ja selkeä: Kultajyvä on kiteyttämiskisa. Nyt myös oma uusi sarja junnuille. Viimeinen kilpailutöiden lähettämispäivä on 7.11.

Printtiaamu

Printin kuolemasta on puhuttu jo jonkin aikaa. Mikä oikeasti on printin tulevaisuus? Vielä ehdit mukaan Printtiaamuun 21.10.

Kultajyvä on kiteyttämiskisa

Kultajyvä-kisan sarjoja on päivitetty, mutta sen ydin on ennallaan ja selkeä: Kultajyvä on kiteyttämiskisa. Valmistaudu ajoissa - kilpailutöiden lähettämisaika on heti marraskuun alussa.

Mikä on printin tulevaisuus?

Tule kuulemaan Printtiaamuun 21.10. näkemykset monelta kulmalta.

Kärkimedian Baari valvoo, mitä, missä ja milloin kilpailijat mainostavat

Kärkimedian Baari on suunnittelun ja analysoinnin työväline media- ja mainostoimistoille. Sen avulla suunnittelijat ja asiakasvastaavat saavat mm. viikkokatsauksen seuraamistaan mainostajista sähköpostiinsa kerran viikossa.

Tule opiskelemaan markkinointiaineiston tuottamista printti-, webbi- ja tablettiympäristöön!

Aineiston suunnittelu ja toteutus laadukkaasti ja kustannustehokkaasti on haastavaa - oikeanlaisella koulutuksella ja oikeilla välineillä kuitenkin mahdollista.

Kärkimedian palkittu Baari avattiin mainostoimistoille

Vuoden Huipuissa ja Grand Onessa palkittu Baari-palvelu on kansainvälisestikin uniikki mainonnan suunnittelun ja analysoinnin työväline. Nyt palvelu on avattu myös mainostoimistojen käyttöön.

Printti ei suinkaan kuole, mutta kokee muodonmuutoksen

Graafisen alan ajureita ovat markkinoinnin automaatio, big data ja ostojen keskittäminen sekä kokonaisuuksien hallinta. Näin todettiin MARK Printtiryhmän järjestämässä Printin paluu, episodi 3 seminaarissa.

Luksustuote nimeltä paperi

Printtihän on kuollut, tai niin old school - ainakin markkinoijien mielestä. Kukapa hehkuttaisi perinteisin menetelmin tehtyä suoramarkkinointia. Printtivolyymit ovat laskussa sekä lehti- että kirjepuolella. Perusasioita ja vanhoja hyviä kikkoja ei kuitenkaan vielä kannata heittää romukoppaan. Printtimediaan panostetaan euroissa edelleen kaikkein eniten.

Printin rooli tulevaisuuden markkinoinnissa

Printin Paluu seminaarissa saat tiukan paketin painetun viestinnän todellisuudesta. Kuulet missä ja minne printissä oikeasti mennään, kun painetun viestinnän tietäjät kertovat mitä tähteä printissä kannattaa nyt seurata.

Printin rooli tulevaisuuden markkinoinnissa

Printin Paluu seminaarissa saat tiukan paketin painetun viestinnän todellisuudesta. Kuulet missä ja minne printissä oikeasti mennään, kun painetun viestinnän tietäjät kertovat mitä tähteä printissä kannattaa nyt seurata.

Printin rooli tulevaisuuden markkinoinnissa

Printin Paluu seminaarissa saat tiukan paketin painetun viestinnän todellisuudesta. Kuulet missä ja minne printissä oikeasti mennään, kun painetun viestinnän tietäjät kertovat mitä tähteä printissä kannattaa nyt seurata.

Kesän seminaarit - ilmoittaudu ajoissa

Printin Paluu 5.6., Vaikuttavan PowerPoint-esityksen luominen 12.6. sekä Media Etukenossa Viking Gracella 21.-22.8.

Printin paluu - episodi III

Mitä näkemyksiä painetun viestinnän kovimmilla tietäjillä on printin tulevaisuuden markkinoinnista? Sen kuulet 5.6. Musiikkitalolla.

Sekoita uutta vanhaan

Yritykset hakevat digimarkkinoinnin kautta entistä strategisempia hyötyjä esimerkiksi brändin rakentamiseen ja asiakasdialogiin sosiaalisessa mediassa, totesi DiViA:n Mika Raulas MARK Tehoaamussa.

Kesän korvalla Printin paluu

Kolmas Printin Paluu -tapahtuma järjestetään kesäkuun alussa jälleen Musiikkitalolla Helsingissä.

Monikanavainen markkinointi

City Digital on netissä, mutta miksi ne tekevät taas City-lehteä... ja tapahtumia? ADA-aamussa esiintyjänä on Ilkka Lavas.

Jyvät järjestykseen

Kultajyvä-ilmoituskilpailun parhaimmisto palkittiin Tammikuun Täräyksessä. Tuomaristo jakoi kolme kultajyvää ja viisi hopeajyvää. Rautajyvän sai yleisöäänestyksen voittaja. "Mainoksen rooli osana kokonaisuutta osoittaa integroidun markkinointiviestinnän voiman", totesi tuomariston puheenjohtaja Lauri Sipilä.

Opiskele markkinointiaineiston tuottamista printti-, webbi- ja tablettiympäristöön!

Aineiston suunnittelu ja toteutus laadukkaasti ja kustannustehokkaasti on haastavaa - oikeanlaisella koulutuksella ja oikeilla välineillä kuitenkin mahdollista.

Lyhyesti Laurilta

Erinomaisen hyvää ja inspiroivaa alkanutta vuotta 2014 sinulle, MARK:in jäsen.

Printtiaamu 28.1.

Verkkokauppabusiness, kohopaino, digi ja printti aamun aiheina. Muutama paikka vielä jäljellä.

On aika lähettää jyvät kisaamaan!

Tämän viikon perjantai 8.11. on viimeinen päivä, kun voi osallistua tämän syksyn Kultajyvä-kisaan.

Nyt jyvät kisaamaan!

Tämän syksyn Kultajyvä-kilpailun ilmoittautuminen on ensi viikolla.

Hidas vs. nopea media

Sen huomasi viimeistään nyt, kun uutinen Nokian puhelinbisneksen myynnistä tuli julki.