Tulokset hakusanalla 'Myynti'

Esittelyssä IAB Finland

MARK esittelee haastattelusarjassaan alan liittoja ja niiden ydinpalveluita. Tällä kertaa haastateltavana on IAB Finlandin toiminnanjohtaja Birgitta Takala.

3 esimerkkiä tehokkaasta virtuaalitodellisuuden hyödyntämisestä

Virtuaalitodellisuus koki läpimurtonsa muutama vuosi sitten, ja on siitä lähtien saanut meriittejä uniikkina alustana yritysten eri toiminnoissa. Tässä artikkelissa on nostettu esiin kolme esimerkkiä tehokkaasta virtuaalitodellisuuden käytöstä, eri aihepiirien parista!

Yleistä liiketoimintaosaamista markkinoijille ja markkinointia johdolle

MARK ja LJK järjestivät yhteistyössä alkuvuodesta koko kevätkauden kestäneen ryhmämentoroinnin, jossa joukko MARKin jäseniä oli LJK:n jäsenmentoreiden mentoroitavana. Keräsimme mentorointipilotin järjestäjien Samu Tolvasen ja Sanna Laakkion sekä pilottiin osallistuneiden MARKin jäsenien ajatuksia kokeilusta.

4 syytä miksi virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen kannattaa aloittaa nyt

Digitalisoituminen muuttaa jatkuvasti toimintaympäristöämme, ja yksi viimeisimpiä realisoituvia trendejä on virtuaalitodellisuus. Miksi sinun siis kannattaa napata trendistä kiinni ja aloittaa juuri VR:n hyödyntäminen nyt, ei huomenna, eikä viiden vuoden kuluttua? Löydä vastaus artikkelista!

Virtuaalitodellisuuden ABC

Virtuaalitodellisuus koki renessanssin muutama vuosi sitten, ja on nyt rantautunut arkikäyttöönniin koteihin kuin yrityksiin kehittyneen tekniikkansa ja laajan sisältötarjonnan vuoksi. Harvempi on kuitenkin perehtynyt virtuaalitodellisuuteen sen enempää kuin minkä mielikuvan siitä sai hypen parissa. Tässä yksinkertainen selonteko tästä uusimmasta media-alustasta!

Vaikuttajamarkkinointi kasvun vauhdittajana

MARK Viestintäryhmä järjesti tiistaina 21.8. yritysvierailun vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen Asennemedia Oy:n toimistolle Helsinkiin. Vierailun aikana ryhmä pääsi kuulemaan Asennemedian toiminnasta ja sai kattavan infopaketin vaikuttajamarkkinoinnista sekä sen tulevaisuudesta.