Tulokset hakusanalla 'Luovuus'

Hetki täydellisessä elämässä

Jos töissä kaikki olisi täydellistä, millaista siellä olisi? Millaisia ihmisiä? Millaista tekemistä? Millaisia toimenpiteitä? Ajatellaan, että hyppäät aikajanalla kahden vuoden päähän, täydelliseen työpaikkaan ja tekemisen ytimeen. Seisot siinä ja ihailet, mitä kaikkea hienoa olet ja olette saaneet aikaan.

Esittelyssä Grafia ry

MARK esittelee haastattelusarjassaan alan liittoja ja niiden ydinpalveluita. Tällä kertaa haastateltavana on Grafia ry:n toiminnanjohtaja Katri Soramäki.

Hengästyttääkö?

Avaan illalla sohvalla Facebookin. Uutisvirta täyttyy markkinoinnin koulutuksista, tapahtumista ja webinaareista. Siirryn LinkedInin puolella, jossa kysellään ja keskustellaan kaikesta työhön liittyvästä, myös markkinoinnista.

Tulevaisuuden menestyjä on empaattinen analyytikko

Miten digitalisaatio ja uudet teknologiat vaikuttavat - ja tulevat vaikuttamaan - markkinoinnin ammattilaisten arkeen. Päätin suosiolla jättää lohkoketjuteknologian, VR:n ja AR:n, kyborgit, AI:n sun muut niitä paremmin tunteville ja lähteä liikkeelle datan ja luovuuden yhdistämisestä.

Nostetaan rima rohkeasti korkeammalle!

Ikiaikaisen sanonnan mukaan asiakas on aina oikeassa. Sanonta pitää toki pääosin paikkansa, sillä asiakkaallahan on aina lopullinen päätäntävalta lähes kaikkeen. Ajoittain on kuitenkin niin, että parhaiden tuloksien aikaansaamiseksi asiakkaan kannattaa olla nöyrä ja uskoa monessa liemessä keitettyjen ammattilaisten visioihin - vaikka ne eivät heti näyttäisikään vastaavan omassa päässä olevia suunnitelmia.

Varaa kalenterista aikaa luovuudelle

Lujasen Anna on pitkän linjan finnkinolainen, kulttuurin sekä viihteen suurkuluttaja ja markkinointimama. Annalla on tapana varata aikaa kalenteristaan luovuudelle - muuten ei aikaa löydy. Anna kannustaa sinuakin antamaan luovuudelle aikaa ja arvoa.