Tulokset hakusanalla 'Juridiikka'

Markkinoitko vahingossa alaikäiselle?

Viime aikoina on puhuttu paljon markkinoinnista alaikäisille. Mainonnan eettinen neuvosto (MEN) on antanut hiljattain kaksi aihetta käsittelevää ratkaisua, joissa molemmissa markkinoijalle on napsahtanut huomautus.

Verkkokauppa: Kun hallitset lainsäädännön, voit hyödyntää sitä eduksesi

Vanha suomalainen sananlasku ”tuli on hyvä renki mutta huono isäntä”, pitää sisällään, kuten sananlaskut yleensäkin, vissin viisauden.  Tuli on hyvä apuri monessa, mutta sen uhka pitää tuntea ja hallita. Sama pätee myös lainsäädäntöön. Omaa yritystoimintaa koskevat lait pitää tuntea, niitä pitää noudattaa mutta tärkeää on myös hallita lain suomat mahdollisuudet yritystoiminnassa.

Tiukkenivatko Instagram-markkinoinnin merkintälinjaukset Suomessa?

#mainos ja muut mainonnan kaupallista luonnetta ilmoittavat merkinnät puhuttavat jälleen. Onko piilomainontaa koskevissa merkintälinjauksissa tapahtunut muutoksia tiukempaan suuntaan?

MARK Law&Case: Alennukset alan tapa(ko)?

Mitä hinta- ja alennuskampanjakäytännöissä kannattaa huomioida? Asiantuntijana MARK Juristiryhmän järjestämässä aamupäiväseminaarissa 2.11. on mm. Emilia Lasanen Krogerukselta. Seminaarissa saat haltuun ajankohtaisen markkinointijuridiikan myös tietosuojaa koskevasta lainsäädännön uudistuksista.

MARK Law&Case 2.11.: Mitkä ovat hashtag-kampanjan suunnittelun kulmakivet?

#Hashtag-kampanjasuunnittelun muistilista. Mitkä ovat hashtag-kampanjan suunnittelun kulmakivet? Muistilistan antaa MARK Law&Case aamupäiväseminaarissa llona Tulokas, Hannes Snellman Asianajotoimistosta. Aamun aikana käsitellään myös uudistuvaa tietosuojasääntelyä ja markkinointia.

MARK Law&Case 2.11.: Oletko valmis sähköisen viestinnän tietosuoja-asetuksen vaatimuksiin?

Mitä sähköisen viestinnän tietosuoja-asetuksesta tulee tietää? Mikä muuttuu vai muuttuuko mikään? Tule MARK Law&Case aamupäiväseminaariin ja saat haltuusi ajankohtaisen markkinointijuridiikan. Asiantuntijana mm. Henna Aukia, Dittmar & Indrenius Asianajotoimistosta.

MARK Law & Case: Uudistuva tietosuojasääntely ja markkinointi

Mitä muutos tarkoittaa markkinoinnin kannalta? Millä perusteella henkilötietoja voi jatkossa käsitellä ja mitä dokumentaatiota tarvitaan? Aiheesta tarkemmin kertoo MARK Law & Case -seminaarissa 2.11. Markus Myhrberg, Lexia Asianajotoimisto. Tutustu tarkemmin toiveseminaarin ohjelmaan.

Tietosuojakysymyksiä ja kuluttajanäkökulmia markkinoinnissa

MARK Law&Case -toiveseminaarin ohjelmaan on valikoitunut MARK jäsenistön kaksi ylivoimaisesti eniten toivomaa aihetta. Seminaari on tarkoitettu mm. henkilöille, jotka ovat vastuussa viestinnästä, markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta, brändinhallinnasta tai tietosuoja-asioista. Puhujina aamupäiväseminaarissa 2.11. on kattava kokoonpano juristeja Suomen johtavista asianajotoimistoista.

Tulossa 2.11.: Tietosuojakysymyksiä ja kuluttajanäkökulmia markkinoinnissa

MARK Law&Case -toiveseminaarin ohjelmaan on valikoitunut MARK jäsenistön kaksi ylivoimaisesti eniten toivomaa aihetta. Puhujina aamupäiväseminaarissa on kattava kokoonpano juristeja Suomen johtavista asianajotoimistoista.

Inspiraation lähteillä, osa 2

MARK-kokemuksia kelatessani inspiroiduin nostattamaan muutamia erityisiä hetkiä muistini sopukoista. MARK on mm. tarjonnut hyvän pohjan uuden luomiselle, myöskin tieteen saralla.

Syksyn koulutukset Markkinointi-instituutissa alkavat nyt - ilmoittaudu mukaan!

Markkinointi-instituutissa koulutus liittyy kiinteästi työelämään ja jokaisen kurssin ja tutkinnon tavoitteena on kouluttaa sinut tekemään omaa työtäsi entistä paremmin.

Paranna koulutushampaan kolotus. Aloita opinnot syksyllä!

Markkinointi-instituutissa koulutus liittyy kiinteästi työelämään ja jokaisen kurssin ja tutkinnon tavoitteena on kouluttaa sinut tekemään omaa työtäsi entistä paremmin. Lupaamme sinulle todellista, tunnistettavaa muutosta.

Paranna koulutushampaan kolotus. Aloita opinnot syksyllä!

Markkinointi-instituutissa koulutus liittyy kiinteästi työelämään ja jokaisen kurssin ja tutkinnon tavoitteena on kouluttaa sinut tekemään omaa työtäsi entistä paremmin. Lupaamme sinulle todellista, tunnistettavaa muutosta.

Pohditko tekijänoikeuksiin, markkinointilakiin tai sähköisen markkinoinnin säädöksiin liittyviä kysymyksiä?

Markkinoinnin ja viestinnän juridiikka -koulutus antaa kattavan katsauksen markkinointia sääteleviin lakeihin ja säädöksiin sekä hyvän tavan mukaiseen markkinointiin.

MARK yhteistyö Nuorkauppakamarin kanssa

Keskuspuiston Nuorkauppakamari tarjoaa yrittäjyysaiheisia tilaisuuksia markkilaisille.

Koottuja kipinöitä

Haasta itsesi. Paras mittari tekemiseesi olet sinä itse. Tutkaile vanhoja tekemisiä, nauti edistymisestä.

Markkinointi pelastaa!

Kipinää markkinointiin -seminaarisarja jatkuu 25.11. Tiedossa on tiukka aamupäivän setti markkinoinnin uusista tuulista esimerkkien kera - asiakasnäkemystä, tekijänoikeus- ja brändijuridiikkaa, markkinoinnin digitalisoitumista, LinkedIn-markkinointia.

MARK Law&Case: Ajankohtaista ja oleellista juridiikkaa

Jos et vielä ole ilmoittautunut MARK Law&Case -seminaariin 3.11., niin nyt se kannattaa tehdä. Nimittäin Juristipiirin seurassa saat haltuun jokaiselle markkinointiasioiden parissa työskentelevälle oleellisen ja ajankohtaisen juridiikan.

MARK Law&Case: Vältä draama ja tragedia!

Mitä markkinoijan tulee osata tietosuojasta? Millaisia muutoksia lainsäädäntöön on tulossa? Tämä selviää MARK Law&Case -aamupäiväseminaarissa 3.11., kun juridiikan ammattilaiset Suomen johtavista asianajotoimistoista ja mielenkiintoiset yritysedustajat käsittelevät markkinointiin liittyvää juridiikkaa käytännön esimerkkien kautta.

Kipinää, kipinää

Muistuvatko tekijänoikeudet mieleen villityksen iskiessä? Älä astu tekijänoikeus- ja brändijuridiikan miinoihin, toteaa Elina Koivumäki Kipinää markkinointiin -ajankohtaisseminaarissa 25.11. Aamupäivän aikana saat tiukan setin markkinoinnin uusista tuulista esimerkkien kera Elinan lisäksi Anna-Riikka Hovin ja Roope Ruotsalaisen sekä Mari Mineon, Sanna Yliniemen ja Walter Ihanderin kertomana.

MARK Law&Case 3.11.

Tiedätkö, miten kannattaa toimia, kun huomaat kilpailevan yrityksen mainonnassa oman luomistyösi tuloksia. Tämä selviää MARK Law&Case -aamupäiväseminaarissa, kun juridiikan ammattilaiset Suomen johtavista asianajotoimistoista ja mielenkiintoiset yritysedustajat käsittelevät markkinointiin liittyvää juridiikkaa käytännön esimerkkien kautta.

Kipinää syysmarkkinointiin

Vauhtia liiketoimintaan LinkedIn-markkinoilla on aiheena Fonectan Mari Mineolla Kipinää markkinointiin -ajankohtaisseminaarissa 25.11. Aamupäivän aikana saat tiukan setin markkinoinnin uusista tuulista esimerkkien kera Marin lisäksi Anna-Riikka Hovin ja Roope Ruotsalaisen sekä Elina Koivumäen, Sanna Yliniemen ja Walter Ihanderin kertomana.

Vältä draama ja tragedia!

Tule aamupäiväseminaariin 3.11. MARK Juristipiirin seurassa niin saat haltuun jokaiselle markkinointiasioiden parissa työskentelevälle oleellisen ja ajankohtaisen juridiikan.

Kipinää markkinointiin 25.11.

Kipinää markkinointiin -seminaarisarja jatkuu 25.11. Aamupäivän tiukka setti markkinoinnin uusista tuulista esimerkkien kera. Esiintyjinä ovat Anna-Riikka Hovi ja Roope Ruotsalainen Frankly Partnersilta, Elina Koivumäki, Cityconin Sanna Yliniemi, Mari Mineo Fonectalta ja Vepsäläisen Walter Ihander.

MARK Law&Case

Markkinoinnin uudet muodot - mitä juridiikasta tulee huomioida esimerkiksi sisältömarkkinoinnissa, natiivimainonnassa ja kaupallisessa yhteistyössä? Tule MARK Juristipiirin järjestämään aamupäiväseminaariin 3.11., niin saat haltuun jokaiselle markkinointiasioiden parissa työskentelevälle oleellisen ja ajankohtaisen juridiikan.

Tulossa 25.11.

Kipinää markkinointiin -ajankohtaisseminaari markkinoinnin uusista tuulista esimerkkicasejen kera.

MARK Law&Case: Markkinoinnin uudet muodot

Markkinoinnin uudet muodot - mitä juridiikasta tulee huomioida esimerkiksi sisältömarkkinoinnissa, natiivimainonnassa ja kaupallisessa yhteistyössä? Tule MARK Juristipiirin järjestämään aamupäiväseminaariin 3.11., niin saat haltuun jokaiselle markkinointiasioiden parissa työskentelevälle oleellisen ja ajankohtaisen juridiikan.

MARK Law&Case - uusi ajankohta

MARK Law&Case -aamupäiväseminaari on siirretty uuteen ajankohtaan. Se pidetään torstaina 3.11. Helsingissä. Markkinoinnin uudet muodot - mitä juridiikasta tulee huomioida esimerkiksi sisältömarkkinoinnissa, natiivimainonnassa ja kaupallisessa yhteistyössä?

MARK Law&Case - ajankohtaista markkinointijuridiikkaa

Vältä draama ja tragedia ja tule elokuvateatteri Rivieraan Helsingin Kallioon 6.10. niin saat haltuun jokaiselle markkinointiasioiden parissa työskentelevälle oleellisen ja ajankohtaisen juridiikan.

Tee työtä, jota rakastat

Tanja Hovi uskoo, että tämä väite tulee olemaan vähintään seuraavan sukupolven työelämässä yhä enemmän totta.

MARK Law&Case -aamupäiväseminaari

Vältä draama ja tragedia ja tule elokuvateatteri Rivieraan Helsingin Kallioon 6.10. niin saat haltuun jokaiselle markkinointiasioiden parissa työskentelevälle oleellisen ja ajankohtaisen juridiikan.

Markkinoinnin uudet muodot ja juridiset haasteet

MARK Juristipiiri järjestää 6.10. MARK Law&Case -aamupäiväseminaarin, joka käsittelee markkinointiin liittyvää juridiikkaa useiden käytännön esimerkkien kautta. Seminaaripaikkana on elokuvateatteri Riviera Helsingin Kalliossa.

MARK Law&Case: Markkinoinnin uudet muodot ja juridiset haasteet

MARK Juristipiiri järjestää 6.10. hyödyllisen aamupäiväseminaarin, joka käsittelee markkinointiin liittyvää juridiikkaa useiden käytännön esimerkkien kautta. Seminaaripaikkana on elokuvateatteri Riviera Helsingin Kalliossa.

MARK Law&Case: Markkinoinnin uudet muodot ja juridiset haasteet

MARK Juristipiiri järjestää 6.10. hyödyllisen aamupäiväseminaarin, joka käsittelee markkinointiin liittyvää juridiikkaa useiden käytännön esimerkkien kautta. Seminaaripaikkana on elokuvateatteri Riviera Helsingin Kalliossa.

MARK Law&Case: Markkinoinnin uudet muodot ja juridiset haasteet

MARK Juristipiiri järjestää 6.10. hyödyllisen aamupäiväseminaarin, joka käsittelee markkinointiin liittyvää juridiikkaa useiden käytännön esimerkkien kautta. Seminaaripaikkana on elokuvateatteri Riviera Helsingin Kalliossa.

Verkkokaupan ajankohtaista juridiikkaa

Vielä ehdit mukaan aamupäiväseminaariin 9.9., jossa saat tietää verkkokauppaan liittyvistä ajankohtaisista juridisista teemoista. Kuulet myös Valtteri Lindholmin kertomana Varustelekan menestyksekkäästä verkkokaupan markkinoinnista.

Verkkokaupan juridiikka

Kaupankäynti siirtyy kiihtyvällä vauhdilla verkkoon. Mitä tietoja kuluttajille on verkkokaupasta annettava ennen ostamista? MARK Juristipiirin järjestämässä aamupäiväseminaarissa 9.9. saat juridisia vastauksia verkkokauppaa koskevaan kaupankäyntiin.

Verkkokaupan juridiikkaa

Niin se vain on, että kaupankäynti siirtyy kiihtyvällä vauhdilla verkkoon. MARK Juristipiirin aamupäiväseminaarissa 9.9. saat juridisia vastauksia verkkokauppaa koskevaan kaupankäyntiin.

Verkkokaupan juridiikasta

Mitä tietoja kuluttajille on verkkokaupassa annettava ennen ostamista? MARK Juristipiirin aamupäiväseminaarissa 9.9. saat juridisia vastauksia verkkokauppaa koskevaan kaupankäyntiin.

Verkkokaupan juridiikka

Kaupankäynti siirtyy kiihtyvällä vauhdilla verkkoon. Mitä tietoja kuluttajille on verkkokaupasta annettava ennen ostamista? MARK Juristipiirin järjestämässä aamupäiväseminaarissa 9.9. saat juridisia vastauksia verkkokauppaa koskevaan kaupankäyntiin.

Mitä tulisi tietää verkkokaupan juridiikasta?

Kaupankäynti siirtyy kiihtyvällä vauhdilla verkkoon. Tule aamupäiväseminaariin 9.9., jossa kuulet kootusti verkkokauppaan liittyvistä ajankohtaisista juridisista teemoista.

Ajankohtaista markkinointijuridiikasta: Verkkokauppa

Kaupankäynti siirtyy kiihtyvällä vauhdilla verkkoon. Aamupäiväseminaarissa 9.9. käsitellään verkkokauppaan liittyviä ajankohtaisia juridisia teemoja.

Markkinointisyksyn ajankohtaisseminaari

Ohjelmassa kuulumiset kaupan murroksen keskeltä, brändimarkkinoinnin nykyiset keinot, tosiasioita asiakaskokemuksen kehittämisestä, markkinointijuridiikan uusimmat pykälät ja digiajan tarinankerrontametodit 21.11. Messukeskuksessa.

Markkinointisyksyn Ajankohtaisseminaari

Aamupäiväseminaarissa 21.11. saat kuulumiset kaupan murroksen keskeltä, brändimarkkinoinnin nykyiset keinot, tosiasioita asiakaskokemuksen kehittämisestä, markkinointijuridiikan uusimmat pykälät ja digiajan tarinankerrontametodit.

Myönteisellä asenteella ja ajattelun johtamisella menestykseen

Miksi omaa ajatteluaan kannattaa johtaa ja miksi myönteinen asenne on merkityksellistä? Esiintyjänä on Eeva Jaakonmäki, Coach E

Oivalla omat keinosi ja kehity ajattelusi johtajana

Suosittu aamuteema "Myönteisellä asenteella ja ajattelun johtamisella menestykseen" järjestetään myös lokakuussa.

Ajankohtaista markkinointijuridiikasta

Vielä ehdit mukaan ajankohtaista markkinointijuridiikasta aamupäiväseminaariin, jossa aiheina ovat mm. markkinointijuridiikan peruskysymyksiä ja oikeuskäytäntöä koskien vertailevaa markkinointia, toisen elinkeinoharjoittajan maineen hyödyntämistä, sähköistä suoramarkkinointia ja EU:n tulevaa tietosuoja-asetusta.

Myönteisellä asenteella ja ajattelun johtamisella menestykseen

Aamuteemassa esiintyjänä on Eeva Jaakonmäki, Coach E.

Kesäloman aika

MARK:in toimisto lomailee heinä-elokuussa.