Tulokset hakusanalla 'Hyvinvointi'

Lomalla latautumista

Melkoisen hengästyttävällä tahdilla on tuntunut porukat kentällä menevän nämä viimeiset viikot enkä ole itsekään juoksulta välttynyt. Työpöytä pitäisi saattaa tilaan, johon olisi stressitöntä lomien jälkeen palata.

KIILA-kuntoutuskurssi mainos- ja markkinointialan ammattilaisille

Markkinointi- ja mainosalan henkilöille suunnattu Kelan kustantama KIILA-kuntoutuskurssi alkaa 17.9.2018 Kuntoutuskeskus Ruissalon Naantalin Kylpylässä.

Oma potentiaali käyttöön - mutta miten?

Katseletko maailmaa yksiväristen lasien läpi? Tunnista työelämän urautuminen ajoissa.

Mikä erottaa menestyneet ihmiset muista?

Kokenut menestysvalmentaja ja entinen ammattilaisgolfari Anders Haglund kertoo tässä artikkelissa ajatuksiaan siitä mitä menestyminen on ja minkä yhden periaatteen hän haluaisi jokaisen ymmärtävän.

Miten kehittää itseään fiksulla tavalla?

Inspiroituneena auringon paisteesta ja pienestä metsäretkestä, ajattelin avata aihetta nimeltä itsensä kehittäminen. Ystäväni, Joseph McClendon III sanoo, että itsensä kehittäminen on harjoittelemista tullakseen siksi ihmiseksi, joka haluat olla.

Kun koko ajan pelottaa

Aamulla herätessä pelottaa, millainen päivä tästä on tulossa. Onko töissä ilmennyt jokin uusi haaste, jota ei saa sanoa ongelmaksi ja johon vedetään mukaan?

Saunomalla onnelliseksi

Onnellisuus ja rentoutuminen ovat keskeisiä teemoja ensimmäistä kertaa järjestettävässä kansainvälisessä World Sauna Forumissa Jyväskylässä 29.9. Kööpenhaminalaisen Happiness Research Instituten johtaja Meik Wikingin mukaan koti on hyggen keskus ja hyggeilyn tärkeitä asioita ovat läsnäolo, nautinto, kiitollisuus, harmonia, mukavuus ja rentous. Rauhallista tunnelmaa ja yhteenkuuluvuutta unohtamatta.

Innostu, inspiroidu ja toteuta

MARK Markkinointiryhmän haastatteluvuorossa on Sauna From Finlandin toiminnanjohtaja ja MARK:in hallituksen jäsen Carita Harju.

Webinaari: Markkinointi kansantalouden moottorina

Mitä sinä markkinoinnin ammattilaisena voit tehdä, että Suomi lähtee nousuun? Miten saamme luotua positiivisen spiraalin markkinoinnin avulla? Webinaarissa 16.3. esiintyjinä ovat Veikkauksen Kimmo Tolonen ja MARK:in Lauri Sipilä. Webinaarin järjestävät yhteistyössä Markkinointi-instituutti ja MARK.

Markkinointi kansantalouden moottorina -webinaari

Mitä sinä markkinoinnin ammattilaisena voit tehdä, että Suomi lähtee nousuun? Miten saamme luotua positiivisen spiraalin markkinoinnin avulla? Webinaarissa 16.3. esiintyjinä ovat Veikkauksen Kimmo Tolonen ja MARK:in Lauri Sipilä. Webinaarin järjestävät yhteistyössä Markkinointi-instituutti ja MARK.

Media oli Mäessä – muutos sykki kasvua

Legendaarinen Media Mäessä –seminaari loisti jälleen viime perjantaina Tahkolla. Teemana oli Muutos, joka sykkii kasvua. Aamupäivän ohjelmistossa oli tarinoita kasvusta, iltapäivällä muutoksen kulttuurista. Loppuhuipennuksena markkinoinnin kummitäti, Anne Korkiakoski avasi näkymiä ”making of” –tyyliin Siksi markkinointia –hankkeen taustoihin ja tuloksiin.

Tammikuussa tärähti

Tammikuun Täräys Tennispalatsissa viime torstaina 19.1. nostatti suomalaista markkinointia, joka elää uutta myötätuulen nousukautta.

Tuuli kääntyy

Tuuli kääntyy vähitellen. Markkinointiin suhtaudutaan Suomessa aiempaa myönteisemmin. Sen tuomia hyötyjä aletaan ymmärtää paremmin. Jopa YLE on viestittänyt markkinoinnin merkitystä kasvun tekijänä.

Nyt on tilattu kansainvälisen iskun paikka

Suomi on taas viime aikoina saanut ansaitusti osakseen paljon positiivista huomioita coolina matkailukohteena ja matkailijoita on tulossa Suomeen tulevana talvena enemmän kuin pitkään aikaan. Suomella on kansainvälisesti hyvä maine – kun meistä nyt ollaan kiinnostuneita on hyvä laittaa lisää pökköä pesään.

Näkyykö markkinoinnin panostus ensi vuoden budjetissa

Siksi Markkinointia -hankkeen yksi painavimpia perusteita on nostaa faktoja pöydälle markkinoinnin merkityksestä. Markkinoinnin merkitys ei rajoitu pelkästään markkinoivan yrityksen menestykseen, vaan myös koko maan talouskasvuun.

Panostukset kasvuun ja hyvinvointiin nousussa

Kummalla tavalla kannattaa parantaa yritysten tulosta: leikkaamalla panoksia (lyhyt tähtäin) vai panostamalla markkinointiin ja siten luomalla lisää myyntiä ja kasvattamalla markkinaosuutta (pitkä tähtäin).

Kasvustrategiassa markkinoinnilla on merkittävä rooli

Eduskunta on aloittanut hallituksen budjettiesityksen käsittelyn. Budjetin valmistelun yhteydessä hallitus on useasti korostanut, että budjetti on laadittu kilpailukykymme parantamiseksi ja työllisyyden edistämiseksi.

Tiesitkö, että kasvojesi ihosta näkyy koko kehon hyvinvointi

MARK Viestintäryhmä järjestää vierailun luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijän, ihoterapeutti Eila Hellgrenin hoitolaan 20.9. Ehdit mukaan vierailulle, kun ilmoittaudut mukaan 15.9. mennessä.

Luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijä Eila Hellgren

Tervetuloa tutustumaan kansainvälisesti arvostettuun luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijään, ihoterapeutti Eila Hellgreniin ja hänen hoitolaansa 20.9. Vierailun järjestää MARK Viestintäryhmä.

Eila Hellgren luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijä

Tervetuloa tutustumaan kansainvälisesti arvostettuun luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijään, ihoterapeutti Eila Hellgreniin ja hänen hoitolaansa 20.9. Vierailun järjestää MARK Viestintäryhmä.

Vierailukohteena Eila Hellgrenin ihonhoitoklinikka

Tervetuloa tutustumaan kansainvälisesti arvostettuun luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijään, ihoterapeutti Eila Hellgreniin ja hänen hoitolaansa 20.9. Vierailun järjestää MARK Viestintäryhmä.

Vierailu Eila Hellgrenin ihonhoitoklinikalle

Tervetuloa tutustumaan kansainvälisesti arvostettuun luonnonmukaisen ihonhoidon edelläkävijään, ihoterapeutti Eila Hellgreniin ja hänen hoitolaansa 20.9. Vierailun järjestää MARK Viestintäryhmä.

Siksi markkinointia syksyyn

Seisovan veden on aika alkaa virrata Suomessa. Merkkejä paremmasta on ollut ilmassa jo jonkin aikaa. Kevätkausi värittyi kiky-sopimiseen – ja onneksi sopu löytyi. Perusta kasvulle on siis olemassa.

Kasvua ja riskiä – siksi markkinointia.

Siksi markkinointia -hankkeen keskeisiä teesejä on: Markkinointi lisää tuotteiden ja palveluiden kysyntää, kauppaa ja vaihdantaa. Tämä luo edelleen työpaikkoja, kasvua, hyvinvointia ja varallisuutta koko yhteiskuntaan.

Siksi markkinointia Tampereella

Ole nopea, niin vielä ehdit mukaan MARK Tampereen ja Tampereen Kauppakamarin SuperAamuun 15.6. Esiintyjinä ovat markkinoinnin kummitäti Anne Korkiakoski sekä Lasse Nordlund ja Katja Bäckström Elisalta.

MARK Tampere: Yksi aamiainen, kaksi kivenkovaa puheenvuoroa

Yksi aamiainen, kaksi kivenkovaa puheenvuoroa Tampereella 15.6. Esiintyjinä ovat Anne Korkiakoski sekä Lasse Nordlund ja Katja Bäckström Elisalta.

MARK Tampere: Asiakaskokemuksen johtaminen

Yksi aamiainen, kaksi kivenkovaa puheenvuoroa Tampereella 15.6. Esiintyjinä ovat Anne Korkiakoski sekä Lasse Nordlund ja Katja Bäckström Elisalta.

Siksi verkostoitua!

Verkostot ovat joko liiketoimintalähtöisiä yritysverkostoja tai ihmisten välisiä sosiaalisia verkostoja. Verkostot luovat arvoa vain, jos osaamme hyödyntää niitä oikein. Menesty verkostoissa - 5 vinkkiä!

Puheista teoiksi

Moni yritysjohtaja ja päättäjä oli lukenut jutun. Moni tuli kertomaan, että on samaa mieltä siitä, että pitää investoida kasvuun - eikä kulujen höyläämisellä sitä tehdä. Ja todella moni tunnusti, että aikoo jatkossa panostaa enemmän markkinointiin.

Siksi markkinointia!

Tule MARK Aamuteemaan 14.4. kuulemaan ja hankkimaan itsellesi faktatietoa markkinoinnin voimasta. Esiintyjänä on Anne Korkiakoski.

Markkinoinnin ammattilainen, sinä olet hyväntekijä

Onko naapurisi koskaan tullut kiittämään sinua siitä, että sinä markkinoinnin ammattilaisena luot hyvinvointia Suomeen? Onko hän samalla muistuttanut siitä, kuinka tärkeätä on saattaa kysyntä ja tarjonta toistensa luokse, jotta talouden pyörät pyörisivät ja yrityksillä olisi varaa maksaa palkkoja?

Hyvinvoiva ihminen saa enemmän aikaan

Mielen ja kehon hyvinvointi on kaiken lähtökohta. Mindfulnessin avulla ihminen vahvistaa kykyään olla läsnä - tässä ja nyt.

Kerro, kerro kuvastin...

Suomi on vuonna 2025 Pohjois-Euroopan ykkösmatkailukohde. Näin linjaa Työ- ja Elinkeinoministeriön julkaisema Matkailun Tiekartta 2015-2025. Se on monellakin tavalla vau!

Hyvää markkinoinnin vuotta!

Rajat eivät pitele kansainvälistä kilpailua kenenkään tontilta. Hyvä niin, koska asian voi kääntää toisinpäin. Hyvälle liiketoiminnalle ei ole kansallisia rajoja. Jos sen voi monistaa, se pitää monistaa globaalisti.

Hyvinvointia elämään

Maarit osallistui Me Naisten Unelmakuntoon -advertoaaliblogiprojektiin ja kannustaa muitakin selättämään talven liikunnalla ja kevyellä ruokavaliolla.

Innostus on rohkeutta

Onneksi meillä Suomessa on monella taholla positiivista värinää ja tekemisen meininkiä. Onneksi meillä on yrityksiä ja yrittäjiä, jotka panostavat tulevaisuuteen.

If You love sauna - just tell it!

Suomi on saunamaa. Saunominen on meille suomalaisille niin arkipäiväistä, ettemme siellä käyntiä erikseen mainosta. Suomalaisen saunan brändi on kansainvälisesti vahva, mutta se vaatii kirkastusta.

Suomella on osaamislähtöinen kilpailuetu

Tutkimukset osoittavat, että työntekijöillä on paljon ideoita, joilla tuottavuutta voidaan parantaa. Meillä on kuitenkin pirullinen ongelma, joka estää työntekijöiden osaamisen täysimääräisen hyödyntämisen.

Nostetaan Suomi suosta

Suomi e ole yhtä kilpailuhenkinen yhteiskunta kuin muut pohjoismaat, totesivat MARK Aamuteemassa ylijohtaja Juhana Vartiainen ja tutkimuspäällikkö Juho Rahkonen.

Titans of Service

Mitkä ovat palvelujohtamisen uudet vaatimukset ja työkalut? Vastauksia antoi MARK Aamuteemassa Kirsti Lindberg-Repo.

Missä on koulutus, joka kehittää koko yritystä?

Kesän aikana on mitattu ennätysmäärä salamoita ympäri Suomea. Pauke ja rytinä on melkoinen myös loppuvuonna: kaksi kolmesta yrityksestä myllää organisaationsa uusiksi tänä vuonna.