Tulokset hakusanalla 'GDPR'

Esittelyssä IAB Finland

MARK esittelee haastattelusarjassaan alan liittoja ja niiden ydinpalveluita. Tällä kertaa haastateltavana on IAB Finlandin toiminnanjohtaja Birgitta Takala.

MARK Juristiryhmä: Mitä yrityksen kannattaa huomioida kerro kaverille -markkinointia suunniteltaessa?

Kerro kaverille -markkinointi on yksi viraalimarkkinoinnin muoto, jossa olemassa oleva asiakas itse välittää yrityksen markkinointiviestiä tutuilleen sosiaalisten verkostojensa kautta. Markkinoijan tarjoamaa sähköistä alustaa hyödyntäen kuluttaja voi viestiä esimerkiksi uusista tuotteista, markkinointiarpajaisista tai tarjouksista.

Markkinoinnin, juridiikan ja itsesääntelyn kohtaamisia digitaalisessa maailmassa

Kenellä on kompetenssi arvioida markkinoinnin eettisyyttä? Olisiko arviointikäytänteitä tarvetta modernisoida tai tarkentaa? Onko ”digimaailman keskivertokuluttaja” valistuneempi ja tiedostavampi kuin on aikaisemmin katsottu?

MARK Gepardi-klubi: Hot topicit, pahimmat ylilyönnit ja ePrivacyn tilanne

MARKin Gepardi-klubin viimeisessä kokoontumisessa käytiin läpi GDPR:n uusimpia tulkintoja ja pahimpia ylilyöntejä sekä suunnattiin katse jo tulevaisuudessa voimaan astuvaan ePrivacyyn.

Big Data asiakaskeskeisen toiminnan draiverina

Asiakasnäkökulman korostuminen kasvattaa datan merkitystä liiketoiminnan kehittämisen ajurina.

MARK Gepardi-klubin loppukiri: Mitä pitikään tehdä?

Pian voimaan astuva tietosuojauudistus vaikuttaa niin yrityksiin, kuin myös kaikkiin henkilöihin kansalaisina ja aiheuttaa paljon toimenpiteitä. Uudistus astuu voimaan 25.5.2018.