Tulokset hakusanalla 'GDPR'

Markkinoinnin, juridiikan ja itsesääntelyn kohtaamisia digitaalisessa maailmassa

Kenellä on kompetenssi arvioida markkinoinnin eettisyyttä? Olisiko arviointikäytänteitä tarvetta modernisoida tai tarkentaa? Onko ”digimaailman keskivertokuluttaja” valistuneempi ja tiedostavampi kuin on aikaisemmin katsottu?

MARK Gepardi-klubi: Hot topicit, pahimmat ylilyönnit ja ePrivacyn tilanne

MARKin Gepardi-klubin viimeisessä kokoontumisessa käytiin läpi GDPR:n uusimpia tulkintoja ja pahimpia ylilyöntejä sekä suunnattiin katse jo tulevaisuudessa voimaan astuvaan ePrivacyyn.

Big Data asiakaskeskeisen toiminnan draiverina

Asiakasnäkökulman korostuminen kasvattaa datan merkitystä liiketoiminnan kehittämisen ajurina.

MARK Gepardi-klubin loppukiri: Mitä pitikään tehdä?

Pian voimaan astuva tietosuojauudistus vaikuttaa niin yrityksiin, kuin myös kaikkiin henkilöihin kansalaisina ja aiheuttaa paljon toimenpiteitä. Uudistus astuu voimaan 25.5.2018.

MARK Gepardi-klubin terveisiä, osa 2

Toisen Gepardi-klubin teemana olivat kumppanuudet ja kuinka saada viesti perille, että GDPR:n myötä olet myös itse vastuussa osittain kumppaniesi toiminnasta.

Ensimmäisen GDPR Gepardi-klubin tunnelmia

MARKin ja Suomen Asiakastiedon Gepardi-klubi starttasi tammikuussa. Klubin tarkoitus on napata GDPR:ää niskasta kiinni ja tehdä hieman turhaan pelotellusta asiasta positiivinen ja liiketoimintaa edistävä toimintamalli.

Kuluttaja omien tietojensa kuningas. Kuinka dataa hyödynnetään markkinoinnissa?

Kuluttajista tulee tulevaisuudessa omien tietojensa kuninkaita, he tulevat vaatimaan enemmän ja heidän tiedoistaan tulee valuuttaa yrityksille. Monien yritysten pitäisi tiedostaa tämä jo nyt ja alkaa valmistautua tulevaan, totesi Wrappin toimitusjohtaja Aage Reerslev Ruotsin suurlähetystössä pidetyssä MARK Digiaamussa.