Tulokset hakusanalla 'Case'

4 case-esimerkkiä vastuullisuudesta markkinoinnin polttoaineena

Pääsin osallistumaan MarkkinointiKollektiivin järjestämään Vastuullisuus markkinoinnin polttoaineena -tapahtumaan, jossa pohdittiin vastuullisuutta markkinoinnin mahdollisuutena. Iltapäivän aikana yleisö sai kuulla neljä hyvin erilaista case-esimerkkiä onnistuneesta liiketoimintaan yhdistetystä vastuullisuudesta ja sen hyödyntämisestä markkinoinnissa.

Vaikuttajamarkkinointi kasvun vauhdittajana

MARK Viestintäryhmä järjesti tiistaina 21.8. yritysvierailun vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen Asennemedia Oy:n toimistolle Helsinkiin. Vierailun aikana ryhmä pääsi kuulemaan Asennemedian toiminnasta ja sai kattavan infopaketin vaikuttajamarkkinoinnista sekä sen tulevaisuudesta.

Strategisista muutosjohtamisista onnistuu vain 37 % - varmista Valveen vinkeillä onnistuminen jatkossa

Muutosjohtamisen työkalut -webinaarissa Valveen viestintäkonsultit Sanna Haanpää-Liukko ja Minna Kylänpää esittelivät viestinnällisiä ja markkinoinnillisia keinoja, joilla muutoksen onnitumistodennäköisyyttä voidaan parantaa.

Miksi H2H markkinointi on alan seuraava iso asia?

Vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijayritys PING Helsinki järjesti neljättä kertaa H2H digitaalisen markkinoinnin tapahtuman, PING Festivalin, Helsingissä.

Ole(t) osa esineiden internetin kaupallistamisessa!

"Media is the modern day mythology. Technological progress without humanitarian evolution = dystopian future. Creative have a key role in designing tomorrow".

Miten tavoittaa ihminen? - B2C, B2B vai sittenkin H2H?

“Tästä vastaa meidän b2b yksikkömme. Tuo on osa meidän kuluttajaliiketoimintaa. Tämä kampanja rakennetaan yritysmyynnin tarpeisiin.” Kuulostaako tutulta?