Tulokset hakusanalla 'Blogi'

Esittelyssä IAB Finland

MARK esittelee haastattelusarjassaan alan liittoja ja niiden ydinpalveluita. Tällä kertaa haastateltavana on IAB Finlandin toiminnanjohtaja Birgitta Takala.

Kiinnostava ääni-identiteetti vahvistaa brändiä ja tehostaa markkinointia – näkökulmia audiobrändäykseen

Äänen käyttö brändin rakentamisessa ja markkinoinnissa lisääntyy hurjaa vauhtia eikä suotta: strategisella äänenkäytöllä voidaan vahvistaa brändin identiteettiä, tuoda esiin yrityksen arvoja ja ennen kaikkea herättää kuluttajissa haluttuja fiiliksiä, jotka vahvistavat kuluttajan sidettä brändiin.

3 esimerkkiä tehokkaasta virtuaalitodellisuuden hyödyntämisestä

Virtuaalitodellisuus koki läpimurtonsa muutama vuosi sitten, ja on siitä lähtien saanut meriittejä uniikkina alustana yritysten eri toiminnoissa. Tässä artikkelissa on nostettu esiin kolme esimerkkiä tehokkaasta virtuaalitodellisuuden käytöstä, eri aihepiirien parista!

Kaikkihan nyt markkinointia osaavat ostaa

Markkinoinnin viikolla esiintyivät alan toimistot sekä niiden asiakkaat. Kuulijoille ei jäänyt epäselväksi, että toimistot haluavat nyt luoda entistä syvempää yhteyttä asiakkaisiinsa. Ne tarjoavat palvelunsa keskustelun, kuuntelemisen ja rinnalla kulkemisen kanssa.

Kasvualustaa

Upeita viikkoja takana! Olen kiertänyt ympäri kenttää kertomassa uudesta MARKista ja saanut poikkeuksetta kaikkialla erittäin positiivisen vastaanoton. Olen aina syttynyt siitä, kun muut syttyvät ja nyt olen todella saanut nauttia tästä tunteesta. Vahva yhdessä tekemisen tunnelma on valloilla ja siksi uskon, että olemme pian yhteisen vahvan kasvun äärellä.

4 syytä miksi virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen kannattaa aloittaa nyt

Digitalisoituminen muuttaa jatkuvasti toimintaympäristöämme, ja yksi viimeisimpiä realisoituvia trendejä on virtuaalitodellisuus. Miksi sinun siis kannattaa napata trendistä kiinni ja aloittaa juuri VR:n hyödyntäminen nyt, ei huomenna, eikä viiden vuoden kuluttua? Löydä vastaus artikkelista!