Tulokset hakusanalla 'Asiakaskokemus'

Kiinnostava ääni-identiteetti vahvistaa brändiä ja tehostaa markkinointia – näkökulmia audiobrändäykseen

Äänen käyttö brändin rakentamisessa ja markkinoinnissa lisääntyy hurjaa vauhtia eikä suotta: strategisella äänenkäytöllä voidaan vahvistaa brändin identiteettiä, tuoda esiin yrityksen arvoja ja ennen kaikkea herättää kuluttajissa haluttuja fiiliksiä, jotka vahvistavat kuluttajan sidettä brändiin.

Kuntamarkkinoinnin helmet – Porin kaupungin yhdessä tehty brändiuudistus

MARKin Kuntamarkkinoinnin helmet -sarjassa haastatellaan kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa ansioituneita kuntia ja kaupunkeja. Tällä kertaa esittelyyn pääsee SM-kilpailussa ensimmäisen sijan voittanut Porin kaupunki ja Porin kaupungin yhdessä tehty brändiuudistus -kampanja.

Hetki täydellisessä elämässä

Jos töissä kaikki olisi täydellistä, millaista siellä olisi? Millaisia ihmisiä? Millaista tekemistä? Millaisia toimenpiteitä? Ajatellaan, että hyppäät aikajanalla kahden vuoden päähän, täydelliseen työpaikkaan ja tekemisen ytimeen. Seisot siinä ja ihailet, mitä kaikkea hienoa olet ja olette saaneet aikaan.

Konkretiaa ja ratkaisuja yritysten liiketoimintaan DigiArenaHelsingistä

Pääsin osallistumaan ensimmäistä kertaa järjestettyyn DigiArenaHelsinki -tapahtumaan, joka sukelsi digitaalisen myynnin ja markkinoinnin maailmaan kymmenien puheenvuorojen ja paneelikeskustelujen siivittämänä

Laajis valittiin vuoden 2018 keskisuomalaiseksi markkinointiteoksi

MARK Keski-Suomen johtoryhmä on palkinnut Marketing Today -markkinointitekopalkinnolla seikkailu- ja hiihtokeskus Laajis Oy:n, josta on kehkeytynyt ympärivuotinen keskisuomalaisten ulko-olohuone.

Epäonnistuneiden IT-hankkeiden taustalta paljastuu usein johtamisongelmia

AXEND:in toimitusjohtaja Jan Ropposen mukaan markkinoilta löytyy jo loistavia teknologioita, joiden avulla voisi onnistua, mutta moni yritys silti menettää paljon aikaa ja resursseja virheisiin.