Ylivoimainen asiakaskokemus

Julkaistu 15.03.2016

Tiistai 12.4.2016 klo 8:00–10:00 Postin auditorio, Postikuja 1 C, Helsinki

Asiakaskokemus rakentaa parhaimmillaan pysyvää kilpailuetua. Mutta miten varmistetaan, että syntyy muutos eikä mantra? Pitäisikö myös markkinointia jotenkin muuttaa?

Aamussa esiintyy toimitusjohtaja, partner Kari Korkiakoski Futurelaboratory Oy.
Hän on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija.

Aamukahvitarjoilu klo 8.00. Esitys alkaa klo 8.30.

Ilmoittaudu tästä >>>

Tilaisuuden järjestäjänä on MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.