Virtuaalitodellisuus laajentaa markkinoinnin ulottuvuuksia

Julkaistu 16.02.2016

Tiistai 8.3.2016 klo 8:00–10:00 Postin auditorio, Postikuja 1 C, Helsinki

Virtuaalitodellisuus on lyömässä itseään todenteolla läpi vuonna 2016. Mitä mahdollisuuksia se tuo markkinoijalle? Entä miten se vaikuttaa potentiaalisesti koko yrityksen toimintaan?

Esiintyjänä on Stereoscape Oy:n Experience Strategist, CEO Jukka Vaittinen, joka puhuu käytännönläheisesti virtuaalitodellisuuden hyödyntämisestä markkinoinnissa. Aamun aikana käsitellään mm. seuraavia asioita:
* Mitä on virtuaalitodellisuus? Onko olemassa erilaisia todellisuuksia?
* Lyhyt katsaus teknologioihin
* Mitä virtuaalitodellisuus mahdollistaa? Miten se murtaa tarinankerronnan totuttuja sääntöjä?
* Esityksen aikana käydään läpi case-esimerkkejä meiltä ja maailmalta. Vierailijat pääsevät myös kokemaan virtuaalitodellisuuden paikan päällä.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen - viimeistään 4.3.!

Tervetuloa!
MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.