Virtuaalitodellisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa ja verkkokaupassa

Julkaistu 04.04.2018

Yhteistyökumppanimme 360Mediatalon toimitusjohtaja Henrik Helin oli MARKin edustajana puhumassa Ecommerce-tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 15.3.2018. Aiheena oli Virtual Reality verkkokaupassa - Virtuaalitodellisuus mullistaa tuote-esittelyn ja ostamisen verkkokaupassa.

Tässä on Henrikin viisi vinkkiä, kun suunnittelet virtuaalitodellisuuden hyödyntämistä markkinoinnissa:

- Millaisen konkreettisen elämyksen yrityksestä, tuotteesta tai palvelusta haluat tarjota asiakkaallesi?
- Millaisilla välineillä (VR-lasit, kännykkä, tietokone) esität VR-kokemuksen?
- Millaisessa ympäristössä esität VR-kokemuksen, onko katsojan esim. tarvetta liikkua?
- Pystytkö jakamaan VR-kokemuksen laajemmalle yleisölle videoalustoilla tai verkkosivuilla?
- Kuinka hyödynnät VR-kokemuksen myyntiputkessa?

Apua VR-asiossa saat www.360mediatalo.fi / henrik.helin@360mediatalo.fi 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.