Viihde on brändien (uusi) työkalu

Julkaistu 05.05.2015

MARK Aamuteema torstaina 11.6.2015 klo 8.30-10.30, MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

TV-mainonnan huomioarvojen laskiessa ja median pirstaloituessa vuodesta toiseen, vain hyvällä sisällöllä on kestävää arvoa. Brändätyn viihteen merkitys sekä sisällöntuottajien, kanavien, mainostoimistojen sekä asiakkaiden liiketoiminnassa kasvaa, mutta millä tavalla siitä saadaan suurin teho irti.

TBWA Helsingin luova johtaja Theodor Arhio sekä Vice President Juha-Matti Raunio avaavat esityksessään brändätyn viihteen työkalupakin sekä viime vuoden mainostekona palkitun Brändärit -esimerkin, jota on hehkutettu maailmalla yhtenä edistyksellisimmistä brändätyn viihteen platformeista.

Theodor Arhio, Creative Director, TBWA
Theodor on TBWAn innovaatioyksikkö PILOTin luova johtaja, joka on
brändärit sarjan idean toinen isä. Hän toimii Helsingin digitaalisen osaston vetäjänä, osana kansainvälistä TBWA verkostoa.

Juha-Matti Raunio, Vice President, TBWA
Juha-Matti on brändärit sarjan idean toinen isä ja hän toimii TBWAn innovaatioyksikkö PILOTin vetäjänä Helsingissä, osana kansainvälistä TBWA verkostoa.

 

 

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen. Osallistujamäärä on rajattu. Aamukahvitarjoilu. Tervetuloa!

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.