Verkko-Nokian menestystekijät

Julkaistu 16.08.2016

Tiistai 6.9.2016 klo 8:30–10:30 MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

Miten Nokian verkkopuolesta tuli menestystarina ja millaisia opetuksia Nokian verkkoliiketoiminnasta ja sen markkinoinnista on löydettävissä?

Toinen Nokian jalokivi -kirjan kirjoittajista, Juha Partanen, kokosi kahden ja puolen vuoden työprosessin aikana kolmisenkymmentä menestystekijää, joiden ansiosta Nokia Networksin tuotekehitys ja maailmanvalloitus tuottivat huikeita tuloksia ja loivat pohjan nykyiselle Nokialle. Muutamat kirjan keskeiset haastateltavat ovat sittemmin täydentäneet Partasen luetteloa. Partanen kertoo myös Nokiassa aikoinaan vaikuttaneiden johtajien Matti Alahuhdan, Mikko Kososen, Stefan Widomskin ja Kari Aholan henkilökohtaisia kommentteja siitä, mitä menestyksen rakentaminen vaatii.

Juha Partanen on viestinnän moniottelija, joka toimii nykyään Taloustaito-lehdfen ja -verkkosivujen autotoimittajana sekä tuottaa asiakaslehtiä, kirjoja ja viestintäpalveluja yrityksensä Mediakasvo JPA Oy:n puitteissa.

Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen. Osallistujamäärä on rajattu.

Aamukahvitarjoilu alkaa klo 8.30 ja esitys klo 8.45.

Tervetuloa!

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.