Uusia työkaluja markkinointiviestintään

Julkaistu 26.04.2016

Markkinointi-instituutissa Tekstisuunnittelijan tutkinnon suorittanut Kati Kuha kertoo opiskelijakokemuksestaan: "Sain Tekstisuunnittelijan tutkinnosta kokonaisvaltaista markkinointiosaamista".

Tarve kyseenalaistaa markkinointiviestintää vei minut Tekstisuunnittelijan tutkintoon.

Olin aiemmin valmistunut kauppatieteen maisteriksi ja sen jälkeen käynyt hajanaisesti kursseilla sekä lukenut markkinointialan julkaisuja. En kuitenkaan päässyt niillä mielestäni riittävän syvälle. Halusin saada työkaluja ratkaisujen löytämiseen ja niiden perustelemiseen.

Kuinka Tekstisuunnittelijan tutkinnon opinnot ovat vaikuttaneet Kati Kuhan työskentelyyn? Entä hänen organisaationsa toimintaan?

Kati Kuhan opiskelijakokemuksen Tekstisuunnittelijan tutkinnosta pääset lukemaan kokonaisuudessaan tästä linkistä >>

Tarkemmin Tekstituunnittelijan tutkintoon pääset tutustumaan tästä linkistä klikkaamalla >>

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.