Uusia kansainvälisiä tutkimustuloksia

Julkaistu 07.11.2017

MARKin hallituksen jäsen, markkinoinnin professori Jaakko Aspara, nostaa lyhyesti esiin markkinoinnin tieteenalan uusia kansainvälisiä tutkimuksia, joiden tuloksista suomalaisten yritysjohtajien - liiketoimintajohtajien, toimitusjohtajien, rahoitusjohtajien sekä markkinointijohtajien - on hyödyllistä tietää omassa liiketoiminnassaan. 
Tutkimukset on valittu sillä perusteella, että ne osoittavat, miten markkinoinnin strategiat ja käytänteet vaikuttavat yrityksen tai sen brändin myyntiin, tulokseen ja arvoon - taikka esittelevät tietyn uuden markkinointistrategian tai -työkalun.

* The Dynamic Interplay between Recorded Music and Live Concerts: The Role of Piracy, Unbundling and Artist Characteristics

* Sunny, Rainy and Cloudy with a Chance of Mobile Promotion Effectiveness

* Can offline Stores Drice Online Sales?

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.

Yhteistyössä

MARK Partners