Työelämässä on istuttava itse kuskin paikalla - ja osattava markkinoida taitojaan

Julkaistu 02.08.2016

En tiennyt, mihin blogin kirjoittaminen tulisi johtamaan vuonna 2012. Uudentyyppinen blogialusta oli yksi työnantajani mediatuotteista. En kuulunut ikäni puolesta tyypillisimpiin bloggareihin, mutta halusin silti perehtyä syvällisemmin asiaan, jotta tietäisin, mistä keskustelisin asiakkaiden kanssa.

Minulla ei ollut kiinnostavaa vaatekaappia tai Instagram-tiliä, joten luulin saavani ihan rauhassa kirjoitella blogissani tyyliasioista lähinnä itselleni ja ehkä parille muullekin. Lukijamäärä alkoikin kasvaa ja juttuni pyörimään luetuimpien listalla.

Olin jo päättänyt aikaisemmin, että haluan vielä laajentaa media-alan kokemustani ja saada kokonaan uuden näkökulman. Media-alan murrosa oli alkanut jo 2000-luvun alussa. Ymmärsin, että minun piti kehitellä jotain uutta. Halusin tehdä itse ratkaisuja, enkä joutua mutoksen kohteeksi. Blogini kannustamana lähdin opintovapaalla hakemaan oppia toimittajan työhön. Olin täysin vakuuttunut siitä, että tähän aikaan kun mikään ei ole kuin ennen, sopivat myös uudentyyppiset tekijät. Otin harkitun riskin ja sain toimittajan pestin.

Koko kirjoituksen pääset lukemaan tästä linkistä >>>

Kaipaako oma osaamisesi päivitystä tai urasi uutta suuntaa? 
Markkinointi-instituutin syksyn koulutuksiin ilmoittautuminen on nyt käynnissä.

Markkinoinnin ja viestinnän koulutuksiin pääset tutustumaan ja ilmoittautumaan tästä linkistä >>>

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.

Yhteistyössä

MARK Partners