Tunne asiakas meiliosoitteen takana

Julkaistu 13.05.2014

Verkossa kauppaamisen ehdoton etu on, että asiakkaista kertyy tietoa jokaisessa ostotapahtumassa. Mutta sähköpostiosoite ei ole asiakkaasi vaan vain kanava tavoittaa hänet. Kun lähestyt asiakkaitasi meilillä, ole varma, että tiedät ketä lähestyt.

Vähintään pitää tietää, kuka hän on, mitä on on ostanut ja kuinka usein. Erikoista on se, että huomattava osa tapaamistani verkkokaupoista ei ole koskaan päivittänyt asiakastietojaan. Mennään tiedoilla, joita asiakkaat ostojen yhteydessä antavat pohjalta "kyllä kanta-asiakkaat rekisteröityvät, kirjautuvat ja päivittävät tietonsa". Näinköhän tekevät?

Lue lisää

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.