Tehokkaan markkinoinnin edellytys on tehokas markkinointihankinta

Julkaistu 10.01.2014

Miksi markkinointihankinta on Suomessa edelleen lapsenkengissään ja mitä se itse asiassa oikein on? Miten markkinointihankinta pystyy antamaan markkinoinnille selkeän kilpailuedun - tai vaihtoehtoisesti jättämään sen kilpailijoille. Hieman kun ennen 100m kisaa sovittaisiin kenen tarvitsee juosta vain 85m.

Alustajana on toimitusjohtaja Ismo Ojanen, Beaufort Marketing Procurement Oy.

MARK Aamuteema-tilaisuudet ovat maksuttomia mutta edellyttävät ilmoittautumista etukäteen. Tilaisuudet pidetään MARK:in toimistolla ja osallistujamäärä on rajattu.

Lue lisää



Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.