Tehoaamut maaliskuussa

Julkaistu 17.02.2014

MARK Tehoaamut ovat parin tunnin mittaisia aamuseminaareja, jotka järjestetään MARK:in toimistolla Helsingissä. Osallistumismaksu on markkilaisilta 65 € + alv, muilta 137 € + alv. Maksuun sisältyy seminaarin lisäksi aamukahvitarjoilu. Tutustu tarjontaan ja ilmoittaudu mukaan.

4.3. Blogimarkkinointi

Miten blogiyhteistyö voi tuoda tulosta yrityksellenne?
Case: Nordic Bloggers' Experience
* Inna-Pirjetta Lahti, Innastus Oy

Markkinoiva blogi kuuntelee ja keskustelee
Tehokas ja tuloksellinen blogi integroituu verkkoympäristöön sekä teknisesti että henkisesti.
* Christina Forsgård, Netprofile Finland Oy. 

Lue lisää

20.3. Markkinoinnin täyskäännös - uudenlaisen dialogin aika

Ovatko digitalisoituminen ja tietotekniikan mahdollisuudet asiakastiedon hyödyntämiseen ja reaaliaikaiseen personoituun dialogiin mullistaneet markkinointia, myyntiä ja asiakasapalvelua kuten on odotettu? Teemmekö tätä merkittävästi tuottavammin ja ylivoimaista asiakaskokemusta tuottaen? Onko digikanavat valjastettu myös B2B –puolella kunnolla tukemaan tai jopa korvaamaan perinteistä myyntityötä?

DiViA:N perustaja ja puheenjohtaja, Mika Raulas virittää modernin markkinoinnin kompassin eri toimialojen yritysesimerkkien ja markkinoinnin evoluution kautta sekä keskusteluttaa, mihin kannattaa panostaa ja miten saat muut yrityksessäsi samalle aaltopituudelle. 

Lue lisää

27.3. Asiakas strategiaan ja strategia näkyväksi toiminnaksi asiakkaalle

Yrityksen strategiaprosessin pölyisyys saa aikaan allergiaoireita useimmissa organisaatioissa. Caverion Suomi jätti lääkityksen, sulki pölypussin ja päätti tehdä toisin. Syntyi strategia, jossa asiakas on tahtipuikoissa, ja kaikki opettelevat rockaamaan samaan tahtiin.

Tule kuuntelemaan, miten se kaikki tehtiin, ja miten se on tehtävissä missä tahansa organisaatiossa. Tai tule keksimään yhdessä vieläkin paremmat strategiapiristeet. Asiantuntijana MARK Tehoaamussa on Pia Rautakorpi.

Lue lisää

 

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.