SUHDE2015: Asiakaskokemuksen johtaminen

Julkaistu 22.09.2015

Kuinka vien asiakasta kohti asiakkuutta? Emootioiden merkitys? Näin kääntyy myyntiprosessi ostoprosessiksi. Parhaat teknologiat, järjestelmät ja palvelutoimittajat.

Suhde2015 -kattauksessa kohtaavat tutkimus, näkemykset, keinot ja välineet, tehdyt ja jo toiminnassa olevat ratkaisut. Tanakka kokonaisuus yritykselle, joka
- kartoittaa osaamistaan
- jalostaa osaamistaan tai joka
- haluaa siirtyä seuraavalle tasolle.

Lavalle nousevat innostavin esityksin:
* Satu Yrjänen ja Sirkka Paronen, TNS Gallup
* Leevi Parsama, Scandinavian Outdoor
* Mikko Jokela, North Patrol
* Juuso Wäänänen, Mediatoimisto Dagmar sekä
* Liisa Nätkynmäki, Markkinointi-instituutti

Suhde2015 tiistaina 3.11. klo 8-12 Ruoholahdessa Helsingissä. Hyvä seminaari saa ajattelemaan, Suhde2015 saa aikaan myös toimintaa!

Tutustu seminaarin ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan!

Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.