Suhde2014: Kestäviä kaukosuhteita

Julkaistu 12.08.2014

Kuinka onnistut luomaan kestäviä, pitkäikäisiä asiakassuhteita sekä kansainvälisillä että kotimaisilla b2b- ja b2c-markkinoilla? Mikä rooli markkinoinnin automaatiolla, asiakaskokemuksella ja sisältömarkkinoinnilla on tässä haasteellisessa tehtävässä?

Esimerkkejä elävästä bisneselämästä ovat lupautuneet Suhde2014 -seminaarissa kertomaan mm. Vaisala, 15/30 Research, Tulos Helsinki, Steerprop ja Fiskars.

Tätä et voi jättää väliin, joten merkitse torstai 6.11. klo 8-12 jo nyt kalenteriisi. Seminaari pidetään Sanomatalossa Helsingissä.

Lisätietoa huippuseminaaristamme saat lähiaikoina. Jos et malta odottaa, voit kysyä lisätietoja vaikka heti Marjukka Nousiaiselta, puh. 0400 102875.  

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.