Lehtipäivä 2014: Sisällöistä palveluiksi

Julkaistu 03.11.2014

Tiistaina 25.11.2014 klo 9.00-15.00
Hilton Helsinki Strand, John Stenbergin ranta 4, Helsinki

ProComin Lehtipäivä on noin 100 lehdentekijän vuosittainen ammattitapahtuma.

Kiinnostava sisältö on yleisölleen merkityksellistä. Kiinnostavaa sisältöä halutaan jakaa. Lukijaa palveleva sisältö kasvattaa myös bisnestä. Kuinka luot sidosryhmälehtesi sisällöistä palvelun, jota asiakkaasi ja henkilöstösi arvostavat?
Lehtipäivän ensimmäisenä puhujana kuulijoita inspiroi Head Office Finlandin tuore toimitusjohtaja Kati Sulin. Lehtipäivään on tänä vuonna katettu mielenkiintoinen ohjelma sisällöntuotannosta ja visuaalisesta viestinnästä.

BOTH Design Servicen luova johtaja Timo Berry ja strateginen suunnittelija Annika Järvelin kertovat Lehtipäivässä vinkkejään, kuinka tehdä yhteisölehdestä lukijaansa palveleva kokonaisuus.

Tapahtumassa selviää myös, ketkä pokkaavat palkinnot vuoden parhaista asiakas- ja henkilöstölehdistä.

Lehtipäivän puheenvuoroina kuulemme:
• Strateginen sisällöntuotanto on monikanavaisessa julkaisussa
Kati Sulin
, toimitusjohtaja, Head Office Finland

• Hyvästä haluttavaksi - tee lehdestäsi lukijalleen arvokas palvelu
Timo Berry, luova johtaja & Annika Järvelin, strateginen suunnittelija, BOTH Design Service

• Sisällöt liikkeelle! Videot viestin vauhdittajina
Kaisa Mikkola, asiakkuuspäällikkä, Alma 360

• Case: N by Norwegian
Pär Svälas, Publisher
Rickard Westin, Art Director & Toby Skinner, Editor, N by Norwegian magazine

• Tuomariston katsaus Lehtikatsauksen 2014 satoon. Tuomarit:
Katju Aro, Art Director, Mondo / Pasi Kivioja, viestinnän asiantuntija, Viestintätoimisto Luotsi / Annukka Saikkonen, graafinen muotoilija, Nimiö ja Tiina Torppa, toimittaja, kouluttaja.

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan, kuinka tehdä lehdestäsi entistä houkuttelevampi ja kannattavampi.

Hinta ja
ilmoittautumiset
MARK:in jäsenet ovat tervetulleita Lehtipäivään ProComin jäsenhintaan. Osallistumismaksu on ProComin ja MARK:in jäsenille 475 € + alv 24 %.
-> Merkitsethän ilmoittautumislomakkeelle lisätiedoksi "MARK jäsen".

 

 

 

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.