Räätälöityjä asiakassuhteita

Julkaistu 09.01.2018

Torstai 25.1.2018 klo 12:00–16:30 Hotel Haven, Unioninkatu 17, Helsinki

Kun asiakaskokemus ja asiakassuhteet ovat kilpailuetuja, mitä ja miten kehittää seuraavaksi? SUHDE2018 tuo parrasvaloihin asiakassuhteiden räätälöinnin. Kuinka yhdistää tuote ja palvelu parempaa arvoa tuottavaksi? Entä mitä yritys, joka toimii superkilpaillulla alalla ja reagoi jatkuvasti muutoksiin, voi tarjota yrityksellesi?

Miksi oli tarpeen kurkistaa asiakkaan makuuhuoneeseen? Ainakin siksi, että sieltä alkoi matka asiakaskokemuksen räätälöinnin huippubrändiksi.
Miten vastuut jakautuvat sopimus- ja toimeksiantosuhteessa? Kannattaako sopimusehtoja päivittää? Tietosuojalain keskeiset kohdat asiakkuusmarkkinoinnin näkökulmasta. GDPR räätälöidysti haltuun @SUHDE2018

Kuulet kolmen menestyjän menestysreseptit data-, analytiikka- ja businessosaamisen luovan yhdistämisen avulla. Maailmanluokan tekijät tuovat ajatuksia myös yrityksesi toiminnan kehittämiseen!

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan >>>

Iltapäiväseminaarin järjestää MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.