Psykometriikan mahdollisuudet digimainonnassa

Julkaistu 03.10.2017

tiistaina 17.10.2017 klo 8.45-10.15
MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, 4.krs, Helsinki

Patrik Björkenheim antaa johdannon psykometriikan käytöstä kohdennetussa digimainonnassa. Aamun aiheina muun muassa:
- kohdennettu mainonta
- persoonallisuus ja psykologia myynnin työkaluna
- kuluttajien yksityisyys
- IoT (Internet of Things)
- Miksi amsterdamilaiset eivät käytä pyöräilykypärää?

Ja muutama muu tiiviiksi pakattu näkökulma aiheeseen. Esiintyjä Patrik Björkenheim on 34-vuotias kohdennetun mainonnan yrityksen toimitusjohtaja, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus riskienhallinnasta amerikkalaisessa rahoitusyhtiössä ja korealaisessa teknologiayhtiössä.

Aamukahvitarjoilu. Osallistujamäärä on rajattu.

Ilmoittautumiset viimeistään 10.10. mennessä >>>

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.

Yhteistyössä

MARK Partners