Printing&Branding

Julkaistu 21.04.2015

"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia"
(Albert Einstein)

Kehitetäänkö uutta vai muutetaanko vanhaa? Tule verkottumaan alan ammattilaisten kanssa Printing&Branding seminaaripäivään tiistaina 2.6.2015.
Päivä kokoaa Musiikkitalolle onnistuneen muutoksen tekijät ja antaa työkalut onnistuneeseen muutosprosessiin. Kuulet seminaariesiintyjiä, jotka kertovat mistä tulivat tarve, motivaatio ja työkalut onnistuneen muutosprosessin ohjaamiseksi kohti erinomaisuutta.

Päivän aikana esiintyvät:
* Håvard Grjotheim, CEO, 07 Media: Driving opportunities in the print industry

* Timo Häkkinen, toimitusjohtaja, MicroMedia Oy: Markkinointi ja viestintä on muuttunut viimeisen neljän vuoden aikana enemmän kuin viimeisten neljänkymmenen. Miten muutos kohdataan? Miten uudistutaan? Mitä hyvää kannattaisi vaalia?

* Jukka Kohonen, toimitusjohtaja, Jokerit Hockey Club Oy: Riskillä mennään!

* Jukka Kurttila, toimitusjohtaja, Finlayson Oy: Onnistuminen on vaikeaa. Se vaatii onnea, näkemystä, osaamista ja tahtoa.

* Petri Telaranta, toimitusjohtaja, Heku: Printti versus digitaalinen. Mitä ja mikä on printti?

* Anssi Tuulenmäki, Chief Innovation Activist & Research Manager, Aalto University School of Science and Technology Design Factory BIT: Miten innovaatio tehdään?

Osallistumismaksu MARK:in ja Graafisen Teollisuus ry:n jäseniltä 199 € + alv.

Tutustu ohjelmaan ja esiintyjiin. Ilmoittaudu ajoissa mukaan - nopeat kun syövät aina hitaat!

Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Printtiryhmä.

 

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.