Printin rooli tulevaisuuden markkinoinnissa

Julkaistu 13.05.2014

Torstaina 5.6. klo 10.30-17.00 Musiikkitalo, Kansalaistori 2 G, Helsinki

Markkinoinnin ja myynnin huippuseminaari Printin Paluu tarjoaa jälleen estradin kesän kirkkaimille tähdille. Printin rooli tulevaisuuden markkinoinnissa on MARK Printiiryhmän järjestämän seminaarin teemana.

Mitä ovat mediakanavavalinnat päivittäistavarakaupan murroksessa? Printti ei kuollutkaan, mobiili muuttaa kaiken. Murroksessa kaikilla käyttöliittymillä on roolinsa. Tule kuulemaan mitä näkemyksiä painetun viestinnän kovimmilla tietäjillä on printin tulevaisuuden markkinoinnissa, pientä historiaosuutta unohtamatta.

Päivän aikana esiintyvät:
- toimitusjohtaja Juha Sarsama, Panostaja Oyj
- Berndt von Frenckell
- Antti Järvinen, kaupallinen johtaja, Sanoma Media Finland
- Veli-Pekka Ääri, markkinointijohtaja, SOK
- Pekka Mattila, markkinoinnin professori, Aalto EE

Seminaarin ohjelma ja ilmoittautumisohjeet löydät tästä

 

YHTEISTYÖSSÄ MUKANA:

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.