Päivittäistavarakauppaan syntymässä uusi markkinoinnin palvelumuoto

Julkaistu 29.08.2017

MARK Aamuteema tiistaina 26.9.2017 klo 8.45-10.00
MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

Päivittäistavarakaupan merkittävin osa kuluttajien lopullisista ostopäätöksistä tehdään myymälöissä. Brändien mahdollisuudet kohdentaa markkinointiaan yksittäisiin kuluttajiin kustannustehokkailla ja helpoilla tavoilla ostoskierrosten aikana myymäläiden sisällä ovat toistaiseksi olleet erittäin rajalliset.

Kuulas Helsinki on toteuttanut kesä-elokuussa 2017 digitaalisen myymälämarkkinoinnin kuluttajatutkimuksen, joka pureutui erityisesti digitaalisen myymälämarkkinoinnin vaikutuksiin ostokäyttäytymiseen. 

MARK Aamuteemassa kuulet ensimmäisten joukossa tuoreen tutkimuksen tuloksista ja johtopäätöksistä. Case-esimerkkejä mainostajien kampanjoista sekä niiden tuloksista. Saat tietoa myös vähittäiskaupan lähitulevaisuuden uusista markkinointi- ja palvelumuodoista.

Esiintyjinä ovat Anna Bäckström, Kuulas Helsinki ja Ahti Leväaho, Smartcart.

Ilmoittaudu tästä >>>

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.