Nyt murretaan myyttejä!

Julkaistu 25.10.2016

Kohdennettu markkinointi on päivän fraasi, jota viljellään runsaasti markkinointipäättäjien kahvipöydissä, yritysten juhlapuheissa ja markkinoinnin tieteellisissä julkaisuissa.

Markkinoinnista on tullut analytiikkaa, jonka avulla halutaan tunnistaa niin nykyisten kuin tulevien asiakkaiden tarpeet, elämänvaiheet ja mielenjuolahdukset. Asiakasdataa kerätään ja analysoidaan kuumeisesti.

Kompastummeko omaan nokkeluuteemme ja teemme markkinoinnista liian monimutkaista? Muodostuuko kohderyhmästämme liian suppea kaiken tämän kohdentamisen ja analytiikan jälkeen? Tätä pohdin yhtenä päivänä muutaman kollegan kanssa.

Lue lisää >>>

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.