Myynti, markkinointi ja asiakaskokemus

Julkaistu 29.08.2017

MARK Aamuteema keskiviikko 11.10.2017 klo 8:45–10:15
MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

Onko myynnin ja markkinoinnin yhteistyö utopiaa? Vai onko se keino kasvattaa liikevaihtoa ja palvella asiakasta paremmin? Mitä myynnin ja markkinoinnin yhteistyö vaatii ja mitkä ovat onnistumisen edellytykset?
Aamun aikana kuullaan myös personoidusta asiakaskokemuksesta - saadaanko sillä lisää liikevaihtoa? Kannattaako asiakaskokemusta personoida vai onko se ajan ja rahan hukkaa? Mitä personoitu asiakaskokemus on ja miten se voidaan toteuttaa ilman suurta markkinointiosastoa? Vai voidaanko? Pureudutaan myös asiakaskokemukseen liiketoiminnan ja asiakkaan näkökulmasta, unohtamatta käytännön toteutusta.

Esiintyjänä on Marika Kohonen, Head of Sales, APSIS.
Marika katselee suomalaista markkinointia aitiopaikalta ja haluaa edesauttaa entistä asiakaslähtöisemmän markkinoinnin tuottamisessa. Marikan intohimona on tuloksellinen markkinointi, joka on saumattomasti yhdistetty myynnin prosesseihin ja palvelee koko liiketoimintaa.
• • APSIS tarjoaa markkinoinnille ja myynnille työvälineet dataohjatusta omnichannell markkinoinnista, markkinointiautomaatioon ja verkkovierailijoiden tunnistamiseen.

Aamukahvi on tarjolla klo 8.45 ja Marikan esitys alkaa klo 9.00.

Tilaisuus on tarkoitettu MARK:in jäsenille ja se on maksuton.
Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista etukäteen - viimeistään 4.10. mennessä. Osallistujamäärä on rajattu.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ >>>

Tervetuloa!

Liity jäseneksi

Kun liityt MARKin jäseneksi, saat välineitä kaupalliseen menestymiseen ja kasvuun markkinoinnin keinoin. Kun sinä kehityt, yrityksesi ja koko Suomi menestyy.